Appartement P&V Residence Britania ***

3 reviews over Appartement P&V Residence Britania in het Nederlands

Mooi gebied

La Fleur, 22-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer gunstige ligging.Dicht bij de piste, skiverhuur,supermarkt en gondel.Groot appartementencomplex gelegen boven een engelse pub(geen geluidshinder gehad). De 4 persoons-kamer was wat aan de kleine kant maar voldoende voor 3 personen. Voor de gezelligheid en de mensen zou ik Frankrijk even overslaan. Arrogante bediening en dure maaltijden op de pistes. Het skigebied daarintegen is TOP. Avondeten kun je het beste bij de Ski-lodge of bij La taiga. Daar kun je voor een redelijke prijs lekker eten.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2012

Enorme herrie door Ski Lodge

rene bouw, 11-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ondanks dat La Tania als zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen bekend staat, is dat in Brittania niet het geval. Onderin het gebouw zit nl de Ski Lodge, een overigens gezellige pub. Wij zaten op de hoogste, dwz zesde verdieping, maar konden niet slapen voor 24.00 uur. Als de les voor de kinderen dan weer om 9.00 uur begint, wordt het een uitputtingsslag na een weekje.

Als je al niet om 5 uur wakker wordt door laden en lossen beneden.

Geweldig gebied, maar investeer in een chalet! Wel heel geschikt voor feestbeesten natuurlijk. Ga gewoon ook naar die Ski Lodge tot na middernacht.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

H. Michels, 2-4-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

er was afgesproken dat we ,omdat we een dag later aankwamen ,meteen konden inchecken.Helaas hebben we van 13 tot 17 uur moeten wachten ,telnr in frankrijk dat d-reizen had gegeven werd niet opgenomen.Zonde van een halve dag skieen
Gereisd familie in maart 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor P&V Residence Britania bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement P&V Residence Britania in La Tania, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement P&V Residence Britania zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement P&V Residence Britania scoort een 6.75 uit 10 op basis van 3 reviews.