7,7

• Ligging t.o.v. pistes9,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Résidence Les Glaciers bij :

2 reviews over Appartement Résidence Les Glaciers in het Nederlands

Erg krap

Y_la_Roi, 24-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hadden een 2 persoon appartement. Het appartement was erg krap, wel was alles aanwezig en het was goed schoon. We sliepen op een bedbank, dit lag redelijk. Tijdens het douchen moet je de douchekop in de hand houden. In het appartementencomplex kun je in de kelder je ski's kwijt in een kluisje en dan vanuit de kelder direct de piste op, dit was echt fantastisch!
Gereisd met vrienden in februari 2014
?

Veel te klein voor 8 personen

Vergoossen, 3-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Aangekomen bleek inderdaad dat het appartement veel te klein is voor 8 personen. De tassen, koffers stonden in de woonkamer en konden we nergens kwijt. De slaapkamer voor 4 personen was heel klein en er moesten mensne in de woonkamer slapen tussen de bagage. Het gebouw is erg verouderd. In ons appartement hingen de stopcontacten uit de muur.
Gereisd met vrienden in december 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Les Glaciers in La Plagne-Bellecote, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Les Glaciers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidence Les Glaciers scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.