Chalet Alexandre

Chalet Alexandre
Alexandre

• Ligging t.o.v. pistes10,0

1 review over Chalet Alexandre in het Nederlands

Prachtig chalet. Skiënd naar de lift.

Carla Grienden, 7-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een nieuw, prachtig en luxe chalet. Net terug van deze meer dan uitstekend verzorgde catered chalet vakantie. Onze reisleiding/chaletstaf Niels en Laura hebben gezorgd voor culinaire hoogstandjes. Het ontbijt was geweldig, de afternoon tea zeer origineel en het drie-gangen diner was een feestje. Je zit vanaf dit chalet in 'no time' in het skigebied. Het huis ligt in een hele mooie setting, met allemaal vrijstaande chalets en geen hoogbouw. Maar als je vertier wilt in La Plagne Centre dan ben je daar zo. Mooie combinatie. Het is zo lekker als je 's morgens wakker wordt en het hele ontbijt staat helemaal voor je klaar. Je hoeft niks af te ruimen, niks schoon te maken, geen boodschappen te doen. Alleen je maar laten verwennen door je chaletstaf. Lieve Niels en Laura, als jullie volgend seizoen weer bij deze organisatie werken, dan horen wij dat graag. Wij zijn er dan in ieder geval weer.
Gereisd met vrienden in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Alexandre in La Plagne-1800, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Alexandre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Alexandre scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.