Hotel Au Coeur du Village *****

1 review over Hotel Au Coeur du Village in het Nederlands

Prachtig hotel

Marc, 7-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij waren hier einde maart 2011 en reserveerden een suite 46m2 in half pension. Het hotel was pas opgestart in december 2010 doch hiervan was niets meer te merken. Zo goed als alles liep op wieltjes. Er was wel maar een bezetting van ongeveer 30% toen wij er waren. Eten supperlekker in drie gangen op 1 sterrenniveau. A la carte mogelijk mits supplement. Geen streekspecialiteitenavond wat wel jammer was. 1 avond was er een conferentie en was het restaurant volzet wat toen wel luidruchtig was. Vriendelijk personeel dat stillaan gerodeerd was. Hotel ligt juist naast de piste en op 100m van de liften. Redelijk uitgebreid ontbijtbuffet. Spa ruimte mooi maar niet zo groot. Ruim zwembad. Is 5 sterren waard maar is nog geen 5 sterren de luxe maar dat komt wel. La Clusaz is ook een zeer aangename dorpje. Niet goedkoop maar wij genoten een vroegboekkorting van 10% alsook 6 + 1 nacht gratis wat gecumuleerd op ongeveer 25% korting komt. Ooit komen wij hier nog wel eens terug.
Gereisd met partner in maart 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Au Coeur du Village in La Clusaz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Au Coeur du Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Au Coeur du Village scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: