Chalet Bellevue

4 reviews over Chalet Bellevue in het Nederlands

Een aanrader!

Tineke, 7-6-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een schitterende locatie met een adembenemend uitzicht.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Betaalbaar, geweldig, doen!

Linda, 17-11-2008
    • Ligging t.o.v. pistes8

Twee jaar geleden had ik geboekt bij het naastgelegen appartement. De locatie beviel ons goed, alleen de huurprijs lag heel erg hoog.

TOT we vorig jaar in dit appartement konden verblijven, voor bijna 3 keer zo weinig! Dit huisje was zelfs beter ingericht. De bedden zijn heerlijk, de garage is ideaal, genoeg keuze in pistes. Skiën, snowboarden, sleeën, lekker eten, grote supermarkt in de buurt, etc. Kortom, voor de winter 2009 hebben wij al weer geboekt :)

Gereisd familie in januari 2008

erg mooi

1-10-2008
    • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi schoon en rustig appartement, met erg mooi uitzicht. garage was ideaal om de natte ski's en schoenen te stallen dus geen nattigheid in het appartement. verder is het goed aan te rijden klein stukje door de bergen (30min).
    Gereisd met partner in januari 2008

Een uitzicht om te dromen

Nannie, 28-9-2008
    • Ligging t.o.v. pistes10

Super gezellig apartement, tegenover een piste, terwijl je toch een wijds uitzicht hebt . Als je kijkt vanuit de ramen lijkt het wel een super mooie poster. Ligt met vier huizen op een heuvel, dus lekker rustig, terwijl je lopend in 5 minuten bij de bakker bent, in het dorp.

Het chalet is schoon en ruim genoeg voor een gezin met 3 kinderen en gezellig ingericht.

Kom hier al jaren achterelkaar en heb nog niet eens alle pistes in de buurt verkend dus voorlopig kan ik nog jaren op ontdekking naar pistes in de Port du Soleill zonder me te vervelen.

Ik ga maar direct voor een paar jaar vastleggen anders is het straks vol!

Een topper !!

Gereisd met partner in maart 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Bellevue in La Chapelle d' Abondance, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Bellevue scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.