7,3

107 reviews over Camping La Nouzarède in het Nederlands

Prima plek met kleine kinderen

Beekman, 8-8-2017

Hebben een heerlijke tijd gehad op de camping. Hoorde van buren dat hun huisje niet schoon was bij aankomst, maar die van ons was in prima staat en zag er netjes uit. Voor kinderen van alle leeftijden genoeg andere kinderen om mee te spelen/ rond te hangen en er wordt ook het een en ander georganiseerd voor verschillende doelgroepen. Restaurant was prima om zowel te eten als af te halen, ook fijn dat het direct naast het (kleine) speeltuintje lag waardoor je als ouders je handen even vrij had. Personeel was vriendelijk. Zwembad was prima. Genoeg markten te bezoeken in de omgeving en mooie omgeving.
Gereisd familie in juli 2017

Herrie midden in de nacht!!!

Cindy, 5-8-2017

Elke nacht wakker geworden om 4.30u wanneer met veel herrie het vuilnis werd opgehaald. Verschillende keren is er door diverse mensen over geklaagd, maar dat veranderde niks. Thuis bij moeten komen van de vakantie...
Gereisd familie in juli 2017

prima camping

mart, 28-7-2017

wij konden niets vinden wat niet goed was, wij zijn ook geen mierenneukers. voldoende schaduw, grote badkamers, zeer schoon, niet door ANWB gecontroleerd maar dat hoeft ook niet, alles is prima in orde.
Gereisd met partner in juni 2017

Prima camping

Stef, 23-7-2017

Een kleine knusse camping. Het dorpje op loopafstand en ook de rivier. 30 min van Vallon Pont d'Arc (met de auto).

Sanitair prima en rustig i.v.m. veel mobile homes (die hier geen gebruik van maken) Wel spinnenwebben. Wc en douche in dezelfde ruimte...iets minder fijn.

Het eten in het restaurant is lekker, maar restaurant is niet echt sfeervol..een echt campingrestaurant.

Zwembad is mooi, terras ook een stukje overdekt, zodat je in de schaduw kan zitten.

We hebben het naar ons zin gehad!

Gereisd met partner in juli 2017

leuke camping, vlakbij Joyeuse gelegen

Fam. Bökkers, 5-5-2017

Enorm leuke medewerkster met hart voor de zaak, mooie plek . Prijs zo in het voorseizoen prima.

Inderdaad veel mobil homes maar kampeerplaatsen bieden wel privacy.

Gereisd met partner in april 2017

Leuk voor een weekje

Anoniem, 8-3-2017

In augustus een weekje op deze camping gestaan in een gehuurde stacaravan. Wij hadden de grootste caravan geboekt met 3 slaapkamers. Een mooie stacaravan, schoon. Keuze uit zelf schoonmaken of laten doen. Dit laatste is erg prijzig!! Jammer, dat de caravans zo dicht op elkaar staan. Je hebt geen uitzicht. Op de camping is een leuk zwembad aanwezig. Achter de camping ligt de rivier, waar je via de achteruitgang van de camping zo naar toe loopt. Een leuke speelrivier. Wel veel algen. Maar je kunt er heerlijk vissen en kikkervisjes zoeken, leuk voor de kids. Het eten op de camping is prima, maar wel erg aan de prijs. Wat wij jammer vonden is dat er hoofdzakelijk fransen op deze camping staan. Onze voorkeur gaat uit naar een wat meer gemengd gezelschap. Omdat er zoveel stacaravans staan, komen de echte kampeerders met caravan en tent een beetje in de verdrukking. Ik zou er zelf niet willen staan. Joyeuse is een ontzettend leuk plaatsje ( veel kunstenaars ) met een mega grote markt. Kortom, we hebben ons prima vermaakt, maar zullen volgende keer toch een andere camping boeken.
Gereisd familie in augustus 2016

Geweldig!

Marja-Kor, 7-2-2017

Het was een heerlijke tijd door de hoeveelheid zon, natuur en ook het stadje. Het is op loopafstand van een heerlijk koel riviertje, en het stadje is ook maar 5 minuten lopen. Een zeer mooie omgeving, en ik hoop er zeker nog eens naar toe te gaan. Het zwembad was ook heerlijk en alle eetgelegenheden waren ook zeer fantastisch! Ook waren de personeelsleden erg vriendelijk en als ik vragen had kon ik deze eigenlijk altijd laten beantwoorden. Het ligt dicht bij een prachtige bergketen, en op een halfuurtje rijden kan je heerlijk kanoën.
Gereisd met vrienden in juli 2015

Mooie camping op een geweldige locatie

Marloes, 19-9-2016

een leuke camping met mooi (schoon) zwembad. Erg leuk is het terras wat als ontmoetingsplaats dient voor kinderen. Word veel gedaan en je kan er goed eten.

De rivier is op loopafstand. .je kan er zwemmen, rubberen bootje of met de keien dammen bouwen.

Ruime plekken met nette stacaravans

Het stadje is op loopafstand met grote markt op woensdag en zondag avondmarkt. Ook leuke eettentjes.

Minpunt is de disco verderop. Je hoort de muziek

Gereisd familie in januari 2016

Leuke kleine camping

Met kids, 30-8-2016

Wij zijn 2,5 week (met eigen kampeermiddel) naar deze camping geweest. Kids zijn 6,8,10 jaar. Het is ons bijzonder goed bevallen.

Leuk zwembadje met heerlijk water. Ondanks dat er geen glijbaan (wel een mini in het peuterbadje) hebben onze kinderen zich uitstekend kunnen vermaken.

Het riviertje is op loopafstand via de achteruitgang van de camping is het 2 min lopen. Erg leuk met voldoende schaduw plekken onder de bomen.

Prima afhaal restaurant voor pizza en friet. Ijs vonden wij erg duur, maar met de supermarkt op 8 minuutje lopen hebben we daar bijna elke avond een ijsje (pak) gehaald. Elke dag mocht er een kind de smaak bepalen!

Jammer dat het kleine sportveldje zand met kleine steentjes heeft. Ook stoof het veel bij enige wind, maar ja je bent nou eenmaal op de camping! Het zou wel een verbetering zijn als het bv een kunstgrasveldje zou worden.

Douche (nog nooit op de camping zo'n warme/hete douche gehad, welke zelf te reguleren was) en toiletgebouw netjes. Wel boven de 2 meter erg veel spinnenwebben. Het zou geen kwaad kunnen er zo nu en dan even met de ragebol doorheen te gaan. Geen wc papier aanwezig en ook geen zeep om je handen te wassen.

Animatie: ze deed haar best, maar mijn inziens ontbrak het enthousiasme.

Wij zijn (verschillende keren) naar Labeaume geweest, grot bezichtigd met daarnaast een dinopark, Aubenas en natuurlijk kan het kanovaren op de Ardèche niet ontbreken! Genoeg te doen dus.

Al met al een hele leuke vakantie gehad en zeker voor kinderen tot een jaar of 10/12 aan te raden.

Gereisd familie in augustus 2016

voor de derde keer op deze camping geweest!

rob eb ludwine meesters, 30-5-2016

deze keer waren wij er maar voor drie nachten, op doortocht naar spanje.wij vinden dit een heerlijke rustige camping.het is alleen jammer dat in de wintermaanden de buitenkanten van de caravans niet schoongemaakt worden.

verder een prima camping voor gezinnen.heerlijk op loopafstand het dorp met bakker supermarkt en een soort blokker! restaurants en een belgische patat boer.wij kregen een vrij nieuwe caravan geboekt bij touroperator, die schoon was.

Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Nouzarède in Joyeuse (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Nouzarède zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Nouzarède scoort een 7.31 uit 10 op basis van 126 reviews.