Camping La Nouzarède ***

Camping La Nouzarède
La Nouzarède
7,3

112 reviews over Camping La Nouzarède in het Nederlands

Gezellige kleine camping. Kleine campeerplek.

Camacho, 6-10-2017

Kleine Franstalige camping. Fijn dat het niet zo druk en massaal is. Het restaurant met speeltuin (afgezet met hek) was perfect. Vriendelijk personeel. Enorm veel plezier gehad. Zowel wij, als de kleine man. Al het animatie is uiteraard wel in het Frans. Zwembad schoon en prima. Riviertje achter de camping, helemaal top! Zandstrand erbij, afgezet stuk voor kinderen om te zwemmen en zelfs op bepaalde tijden een badmeester. Caravans welke wij hadden gehuurd bij touroperator waren prima. De plek zelf echter dramatisch klein, je caravan staat tegen de ander aangepropt. Je kijkt dus de hele dag tegen een stacaravan aan. Grootste minpunt aan onze vakantie. Snap niet dat touroperator dit accepteert. Indien je gaat boeken, boek via de andere touroperators deze plekken zijn dubbel zo groot!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima camping

Monique, 7-9-2017

Wij hebben hier een week een stacaravan van touroperator gehuurd en alles was naar wens, mooie omgeving en goede ontvangst,

Goede service, was mijn i-pad vergeten en netjes binnen 3 dagen thuis ontvangen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

weer heerlijk

jolanda, 2-9-2017

gezellige camping met mooie grote plaatsen. modern en schoon sanitair gebouw met perfecte grote douche cabines met wasbak en spiegel.mooi zwembad met gratis ligbedden. Goed restaurant, speeltuin en wifi zaal

het riviertje achter de camping was voorheen idyllisch maar is nu commercieel en heel druk bezocht. ( staan foodtrucks, geen honden meer toegestaan en ipv de natuurlijke keien is er zand gestort.)

ligging camping is super, je loopt zo naar het gezellige dorp met diversen winkels, terrasje en eetgelegenheden.

Gereisd met partner in juli 2017

Matig

M, 27-8-2017

In juli naar deze camping gegaan en we keken hier erg naar uit. De camping heeft veel potentieel, maar het kwam er niet helemaal uit. Het is een mooie, goed gelegen camping. Onze kinderen konden we altijd met een gerust hart bij de animatrices achterlaten en ze kwamen altijd heel enthousiast terug. Ook voor de volwassenen waren er regelmatig toffe sportactiviteiten. Aan de receptie was er een vriendelijk blond meisje die perfect Nederlands sprak, gelukkig, want ons Frans is niet al te best ;) Over het restaurant waren we niet tevreden, onvriendelijke bediening, zieke kinderen en te duur. We gingen dus altijd in het centrum van Joyeuse eten, wat niet onze bedoeling was. Het zwembad was naar onze mening te klein.

Nette kleine camping

M., 21-8-2017

Camping is klein en rustig. Veel Fransen en daardoor geen speelkameraadjes voor de kinderen. Personeel is onvriendelijk en dat is erg jammer. De animatie voor de kinderen valt helaas tegen. Zwembad is netjes en schoon, wel klein maar voldoet prima. De ligging van de camping is goed. Op loopafstand van het centrum en dichtbij het meer en beekje.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima plek met kleine kinderen

Beekman, 8-8-2017

Hebben een heerlijke tijd gehad op de camping. Hoorde van buren dat hun huisje niet schoon was bij aankomst, maar die van ons was in prima staat en zag er netjes uit. Voor kinderen van alle leeftijden genoeg andere kinderen om mee te spelen/ rond te hangen en er wordt ook het een en ander georganiseerd voor verschillende doelgroepen. Restaurant was prima om zowel te eten als af te halen, ook fijn dat het direct naast het (kleine) speeltuintje lag waardoor je als ouders je handen even vrij had. Personeel was vriendelijk. Zwembad was prima. Genoeg markten te bezoeken in de omgeving en mooie omgeving.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Herrie midden in de nacht!!!

Cindy, 5-8-2017

Elke nacht wakker geworden om 4.30u wanneer met veel herrie het vuilnis werd opgehaald. Verschillende keren is er door diverse mensen over geklaagd, maar dat veranderde niks. Thuis bij moeten komen van de vakantie...

prima camping

mart, 28-7-2017

wij konden niets vinden wat niet goed was, wij zijn ook geen mierenneukers. voldoende schaduw, grote badkamers, zeer schoon, niet door ANWB gecontroleerd maar dat hoeft ook niet, alles is prima in orde.
Gereisd met partner in juni 2017

Prima camping

Stef, 23-7-2017

Een kleine knusse camping. Het dorpje op loopafstand en ook de rivier. 30 min van Vallon Pont d'Arc (met de auto).

Sanitair prima en rustig i.v.m. veel mobile homes (die hier geen gebruik van maken) Wel spinnenwebben. Wc en douche in dezelfde ruimte...iets minder fijn.

Het eten in het restaurant is lekker, maar restaurant is niet echt sfeervol..een echt campingrestaurant.

Zwembad is mooi, terras ook een stukje overdekt, zodat je in de schaduw kan zitten.

We hebben het naar ons zin gehad!

Gereisd met partner in juli 2017

leuke camping, vlakbij Joyeuse gelegen

Fam. Bökkers, 5-5-2017

Enorm leuke medewerkster met hart voor de zaak, mooie plek . Prijs zo in het voorseizoen prima.

Inderdaad veel mobil homes maar kampeerplaatsen bieden wel privacy.

Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Nouzarède in Joyeuse (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Nouzarède zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Nouzarède scoort een 7.3 uit 10 op basis van 131 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: