Vakantiepark Domaine de Ribiere *

Elk jaar terug! super!

Chantal Rudy, 5-8-2015
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Moeten nu nog vertrekken ,maar elk jaar is het een vriendelijk ontvangst!

Gaan jaarlijks naar de mirabel en is heel fijn en rustig om op je vakantie er door te brengen met vele mogelijkheden! Zalig!

Gereisd met partner in augustus 2015

Niet voor herhaling vatbaar

anoniem, 20-7-2015
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

Waren redelijk ontgoocheld over dit domein. Ons huisje was in orde, en het zwembad was ook proper, tot zover de positieve zaken.

Echter,geen aangename sfeer in dit domein, van groepsactiviteiten was er helemaal geen sprake. Geen gezamenlijke maaltijd, geen uitleg over de omgeving, geen voorstelling van het domein, niets, De eigenaar is nogal, laten we zeggen, speciaal, zoek het zelf maar uit.

Is ook geen enkele controle in dit domein, er staat wel een hek rond het zwembad, maar er is geen poort. Er komen zelfs mensen van andere gites zwemmen, (toestemming van de eigenaar) waardoor het aan het (vrij kleine) zwembad snel druk is.

S'avonds is er dikwijls zeer veel lawaai, door vrij ongemanierde luidruchtige gasten.

Het eten in het restaurant is goedkoop, maar van een zeer bedenkelijke kwaliteit. We kregen fritten die dit woord niet waardig zijn , en dit voor een Belgische eigenaar!

Vele gites waren niet verhuurd, ik vrees dat het niet zal verbeteren!

Was een eenmalig bezoek, vrees ik.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Super positief...

Pierre Coomans, 9-6-2015
  • Onderkomen10

Super positief...ruimte en rust in de periode mei juni...zeer goede service en prettige omgeving proficiat aan de uitbaters..echt goeie uitvalbasis om de streek te verkennen..prachtige streek
Gereisd met vrienden in juni 2015

zalig vertoeven bij belgen

Andree, 20-4-2015
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Wij gaan dit jaar voor de 2de keer terug! Zalige vakantie gehad vorig jaar. Je moet geen luxe verwachten, maar met 2 kinderen is luxe niet te betalen. het was er proper en alles was er voorzien. Wij hebben ons hart daar verloren :D
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Kom tot jezelf! Filosoferen met 'den patron'

Geert Van Craen, 15-3-2014
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Net buiten het toeristische gedeelte van Vallon Pont d'Arc -Rustige omgeving, met typische gites, waarvan een deel in het mooie hoofdgebouw, met authentieke Ardèche-muren.Je kan ter plaatse de dagmenu's aan héél scherpe prijzen nemen!
Gereisd met partner in september 2013

Kamperen

Roland, 11-9-2012
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Kamers waren ondermaats, ganse week zelfde handdoeken en bedlinnen,geen poetsen, lampen die defekt waren werden niet vervangen ondanks herhaaldelijk vragen, eten is heel gewoontjes ondanks inspanningen van de kok die heel hard werkt en propere keuken heeft, en van animatie niks gemerkt, kortom, nooit meer!!!!!
Gereisd met vrienden in januari 2012

Stukje Vlaanderen.

Breugelmans Bart, 21-8-2011
  • Onderkomen8

Deze plek is een stukje vlaamse bodem in de Ardeche. Supervriendelijke gastvrouw Christel zorgt ervoor dat de klanten niets te kort komen. Man Danny staat achter het fornuis en zorgt voor de lekkerste gerechten aan een zeer mooie prijs. Ook de drankjes zijn vlaamse prijzen( 3 euro voor een Duveltje/ aan zee betaal je meer), bv een glaasje cola 1.50euro. De verblijven zijn mooi en rustig gelegen. Kortom onze vakantie van volgend jaar staat weeral vast. Domein De Ribiere!! Is ook een mooie uitvalbasis om verschillende toeristische bezienswaardigheden te bezoeken!! Kinderen gaan 's morgens het huis uit, maken vriendjes en je ziet ze pas tegen de avond terug, zalig gewoon!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Daar moet je zijn !!!!!

Vincent, 3-7-2011
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Een dikke proficiat aan meneer Maeis, omdat je naam niet juist kan uitgesproken worden in het zuiden en aan kristel zie je de Limburgse gastvrijheid uitstralen.

Een ideale plaats om als God in Frankrijk te kunnen verblijven. Zeker doen !!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Super plaats

Jeepee en Croo, 23-4-2011
  • Onderkomen9

Onze reis is geboekt....

Samen met Cyriel ons zoontje van 1 jaar zullen wij ons super amuseren op het domein.

We zijn reeds een paar keer naar daar geweest en telkens was het super. Op geen enkel moment was het saai... Ze doen er alles aan om de vakantiegangers als koningen te behandelen in een ongedwongen sfeer.

We kijken er al naar uit deze zomer om te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

For ever!!

Van Achterhuis Karel, 15-4-2011
  • Onderkomen8

Wij zijn weer blij dat het zoover is!! Het seizoen 2011 is begonnen.Het restaurant is helemaal v ernioeuwd en verbeterd.Een aanrader.
Gereisd met vrienden in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine de Ribiere in Grospierres (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine de Ribiere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Domaine de Ribiere scoort een 7.47 uit 10 op basis van 19 reviews.