Camping Moulin Dollay ****

8,3

14 reviews over Camping Moulin Dollay in het Nederlands

Top camping

Nijhe, 6-8-2017

Fantastische camping voor wie wil kamperen zonder animatieteam en mobile home caravans.

Eigenaar spreekt duits, erg vriendelijke man.

Beekje achter de camping is fantastisch voor de kinderen.

Speeltuintje is prima voor de kleintjes.

Ruime plaatsen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Charmant maar met vies sanitair

Bastiaan, 9-8-2016

Hele leuke camping. Kinderen hebben een geweldige tijd gehad met vriendjes, de beek, het veld en de verouderde speeltoestellen. Daardoor hadden wij het ook naar onze zin. Maar het sanitair is echt goor. Af en toe even de slang erdoor is echt niet voldoende. In de putjes lagen haren, rommel. De wc's waren vies, de muren vol vegen en strepen. Op z'n minst eens per dag alles schrobben en poetsen lijkt me een vereiste.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima camping

F en J, 26-7-2015

Mooie plek aan de voet van bergketen. Fantastisch riviertje om in te spelen, dammen bouwen!! Erg vriendelijke franse eigenaar op leeftijd. Vanaf de camping half uurtje bergen in rijden om enkele erg mooie wandelingen te maken. Minpuntjes zijn de drukke weg die je als achtergrond geluid hoort (of je dat als storend ervaart ligt aan jezelf)wij hebben er geen last van gehad. Toen het wat drukker werd was het aantal douches wc's afwasbakken etc aan de krappe kant. Redelijk wat nederlandse families waardoor de kids veel vriendjes hadden om te spelen. Al met al een mooie week gehad hier!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Fijne camping

rfcvantol, 10-8-2014

Fijne sfeervolle camping met een prettig publiek. Wat typische eigenaar, maar erg enthousiast en kindvriendelijk. (kinderen noemen het de camping met die gekke meneer).

Redelijk ruime plaatsen, sanitair is zozo.

+sfeer

+kindvriendelijk

+rivier is een leuke speelgelegenheid voor de kinderen. Mits het water niet te hoog staat.

+supermarkt op loopafstand

-geluid van de weg is hoorbaar.

-sanitair houdt niet over.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Natuur en ontspanning!

Bregje, 2-2-2014

Alweer geboekt voor 2014! onze dochter van 11 mocht kiezen waar we dit jaar naartoe zouden gaan(stiekem hoopte ik ook Dollay) en ja hoor. Ze heeft het zo naar haar zin gehad, veel kinderen die allemaal met elkaar om gingen. Samen de rivier in, voetballen, badmintonnen, pingpongen en niet te vergeten broodjes bakken bij het kampvuur aan de rivier. De eigenaar Simon is erg aardig en zorgt ervoor dat je het naar je zin hebt. In de avond komen ze de bestelling opvragen voor het brood voor de volgende dag. Al me al een fijne camping voor de kinderen en hun ouders!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

super met jonge kinderen!!!

barbara breukers, 2-6-2013

Een kleine, groene, verzorgde en overzichtelijke camping. Er stroomt een klein ondiep riviertje langs de camping waar je dammetjes kunt bouwen of je met een luchtbedje mee kunt laten drijven. Geen animatie nodig want de kinderen spelen allemaal met elkaar op het veldje of in het bos.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

uitermate vriendelijke camping

vfenna, 29-8-2011

we hebben een week verbleven op deze camping terwijl we aanvankelijk maar 2 dagen zouden blijven. zeer mooi en schoon sanitair, mooie plekjes zowel zon als schaduwrijk. de eigenaar zeer vriendelijk, je voelt je echt welkom hier. er staan verspreid wat BBQs over het terrein die je ook als vuurplek kunt gebruiken als het wat kouder is, handig voor tent kampeerders maar het overdekte terras nodigd ook uit om even lekker te zitten. supermarkt op 900 meter en dat is ook nodig want meer dan vers brood is er niet te koop op de camping. de eigenaar kwam toen wij er waren wel elke avond een rondje maken om te vragen of je broodjes wou bestellen en tevens een praatje maken

de omgeving is mooi en vooral geschikt als je van actieve vakanties houd,in annecy kun je van alles doen

Gereisd met partner in augustus 2011

Heerlijk kleine camping

Marloes Boetekees, 10-8-2011

Wij zijn net 2 weken naar deze camping geweest. We hebben een heerlijke tijd gehad. Het speeltuintje was favoriet bij onze oudste zoon(4 jaar) en ook het riviertje was aangenaam om de dag aan door te brengen. Veel Nederlanders op de camping waardoor er genoeg vriendjes waren. Camping is rustig. En ligt in een prachtig gebied. Eigenaar was vriendelijk en elke ochtend heerlijk vers brood.

absoluut geen charmecamping

Baue, 3-8-2011

Zoals onderstaande comentaar al vermeld, inderdaad geen charmeamping. Het sanitair is gewoon vies! De campingeigenaar is onvriendelijk, ik vond hem zelfs eng (maar dat is natuurlijk persoonlijk). Maar ook de prijs is beslist niet goedkoop. Voor 2 pers met tent/carav 19 euro, stroom 3 euro en kind 5 euro, gemeentetax erbij en het is echt geen goedkope camping meer. Voor ons nooit meer!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

komt de verwachting helaas niet uit...

Maaike Menting, 22-7-2011

Gelokt door de algemene beoordeling van deze site maar vooral door de aanprijzing in het charmecamping gidsje naar deze camping gekomen. Helaas viel het weer tegen, maar daar kan niemand iets aan doen maar er voldoende te doen in de omgeving, om de slechtere dagen te besteden. Annecy is écht een hele mooie stad, die een bezoek meer dan waard is. De camping viel alleen tegen qua ligging. De weg is goed hoorbaar. Het sanitair wordt bijzonder slecht schoongemaakt. 1x per dag met een dweil erdoor zonder hoekjes, gootjes en deuren af te nemen vind ik niet voldoende. Verder zou de eigenaar erg aardig zijn. Helaas hebben wij een andere ervaring. Na aankomst bleek de stroom het niet te doen. De eigenaar erbij gehaald, maar die bleef maar zeggen dat het aan ons lag en niet aan de paal. Hij is ingenieur en kon niet aan hem liggen, waardoor iedereen gedwongen werd de volgende dag op een andere paal aan te sluiten. Ik zou in ieder geval niet naar deze camping gaan!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin Dollay in Groisy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin Dollay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Moulin Dollay scoort een 8.27 uit 10 op basis van 17 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: