Camping Les Truffières ***

7,9

20 reviews over Camping Les Truffières in het Nederlands

Superrustige mooie plaats.

Maddelein, 23-7-2017

Mooi gelegen camping . Je vindt er de rust zoals in de ganse streek.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk!

AJ, 27-5-2017

Heerlijk rustig in het voorseizoen, terwijl het zwembad dan ondanks weinig bezoekers al wel verwarmd is. Prima restaurant! Vriendelijke mensen, mooie kampeerplek en goed sanitair. Prachtige bosrijke omgeving. Grignan is vanaf de camping aan te lopen. Daar is een leuke groentenmarkt op dinsdagochtend en er zijn een paar gezellige terrasjes. Tocht naar Mont Ventoux is aan te raden, evenals naar Orange (Théatre Romain) en diverse historische stadjes in de omgeving. Mede dankzij het prachtige weer hadden we een vakantie om van te dromen :-)
Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk zoals vakantie hoort te zijn!

Fleur en Ton, 29-8-2016

Dit is echt een fijne camping. Ruime plaatsen, voldoende schaduw en privacy, kindvriendelijk, rustig, vriendelijke eigenaar (die Frans en Engels spreekt), altijd plek bij het zwembad, restaurantje met prima prijs/kwaliteit verhouding, bakker op de camping met vers brood, mooie omgeving, leuke zwemplekken (rivieren e.d.) in de nabije omgeving, dorpje Grignan op loopafstand.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fijne rustige camping

Karin, 11-8-2016

Les Truffieres is een fijne rustige camping. De plaatsen aan het lavendelveld moet je van te voren bespreken, wij hadden geluk dat er een plaats was afgezegd zodat we op de bonnefooi toch zo'n mooie plaats hadden. De meeste plaatsen hebben schaduw en dat is wel erg fijn. Plaatsen zijn ruim. De ontvangst was heel vriendelijk. WiFi (werkte goed) bij de caravan voor 0,50 eurocent per dag, vonden wij niet overvraagd. Sanitair was een beetje verouderd maar over het algemeen wel schoon. Geen toiletpapier overigens. Het zwembad was erg fijn, beetje warm naar onze smaak (27 graden), maar verder prima. Bakkertje verkoopt iedere dag (behalve maandag) zijn brood bij de receptie vanaf 9.00 uur. Supermarkt vlakbij. Prachtige omgeving!

Er zijn veel 'vaste' gasten die ieder jaar weer terugkomen. Wij vonden het jammer om weer weg te gaan.

Gereisd met partner in juli 2016

prachtige camping

cassiers, 9-10-2015

prachtig gelegen camping tussen de lavendelvelden

wel verouderd sanitair maar wel heel proper

heel rustige camping met mooie standplaatsen

heel lekker eten in het restaurant en heel vriendelijke uitbaters

het stadje Grignan is prachtig gelegen met een mooi kasteel dat je kan bezoeken

Gereisd met partner in augustus 2015

Prima camping

RoAnne, 9-8-2015

Wij hadden een plek aan het (net geknipte) lavendelveld gereserveerd. Door veelal NL gasten een overwegend rustige camping met voornamelijk plaatsen onder de eikenbomen. Een heerlijk verwarmd zwembad incl. peuterbad.

Intermarche supermarkt op een paar minuten rijden, geitenboerderij (kaas) en Grignan op loop- of fietsafstand. Veel terugkerende (NL) gasten die er al vele jaren komen. Tussen 8:30-9:30 staat de bakker bij de receptie. Prima restaurantje, redelijk WiFi ontvangst bij de receptie.

Sanitair is wat verouderd, maar wel schoon en doorgaans warm water.

Wij komen hier nog weleens terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Prima camping, kan wel beter.

Octavie, 24-8-2014

Na een regenachtige eerste week, kwamen we met mooi weer op deze camping. Niet geboekt, dus fingers crossed. Terwijl wij bij de receptie vriendelijk geholpen werden, hadden ons kids al meteen vriendjes! Eerste nacht was er nog 1 plek, daarna zouden we moeten verhuizen en konden we een week blijven. Top!

Echter, de plek die wij kregen was minder leuk. Niet alleen tegenover het sanitair, maar ook bij de rioolafvoer en de wind stond regelmatig onze kant op natuurlijk. Maar ja, kids vonden het te gek op de camping en we hadden eindelijk warm mooi weer. Andere plekken zijn erg mooi, vooral aan de buitenkant bij de lavendelvelden.

Zwembad was fijn, maar voor mij hoeft het niet verwarmd te worden tot 27C. Je wilt immers afkoelen. De badmeester uit Nederland is ERG streng en niet echt kindvriendelijk. 's Avonds werden kinderen ook boos aangesproken door hem als ze bij hem in de buurt van de tent kwamen. Trieste gast!

Wat niet handig is: bakker komt om 8.45 en op is op.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Heerlijke camping tussen lavendelvelden

drea_poppelaars, 31-7-2013

Deze camping voldoet aan alle eisen die wij in onze vakantie graan zien, ruime standplaatsen, rustig gelegen voor wat betreft verkeer, aangenaam publiek veelal Nederlanders die zeer gemoedelijk met elkaar omgaan en een aangenaam verblijf voor jongere kinderen.
Gereisd met partner in juli 2013

Prima camping.

M., 17-7-2013

Niet al te grote camping met prachtige plaatsen aan het lavendelveld of in het bos. Lekker zwembad met terras en badmeester. Camping is wel erg vol in de maanden juli/augustus. Sommige plekken zijn al lang van te voren besproken. Gratis wifi, maar erg traag. Sanitair is oké, niet luxe maar wel schoon.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

heerlijk relaxen

chahet, 27-8-2012

Prima camping. Staar je niet blind op de lavendelvelden. De plaatsen die er op uit kijken zijn nagenoeg altijd bezet, maar veel lavendel in de omgeving (fietsen) heerlijk zwembad. Grignan: zeer leuk dorpje, echt Frans. Leuke markt.Geen specifieke voorzieningen voor campers, wel stortplaats voor chemisch toilet. Gratis wifi op terras. geen winkel maar Intermarche op 1,5 km aan de rondweg Grignan. Sanitair: gedateerd, maar schoon. Bakker: iedere dag om 8.30 bij de receptie. Zeer rustig, niets voor kinderen. Voor mij (pensionado) wel een aanrader. Vriendelijk personeel. Nog nooit zulke lekkere friet gegeten..
Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Truffières in Grignan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Truffières zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Truffières scoort een 7.86 uit 10 op basis van 28 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: