50 reviews over Camping Les Quatre Saisons in het Nederlands

Rustig!

Jeanine, 21-8-2017

Het is een mooie camping, met ruime plaatsen. De plaatsen bevatten veel begroeiing, waardoor je lekker ik de schaduw en in de zon kan zitten. Mooi zwembadje, wel wat onderhoud nodig qua betegeling. Het sanitair is matig, mannendouches waren koud. Ook vond ik dat de hokjes waarin je doucht niet schoon waren, veel spinnenwebben etc. De eigenaren zijn vriendelijk. Wij vonden de camping wel redelijk prijzig, je betaalt 30 euro per nacht. Als ze het sanitair zouden opknappen, vind ik de prijs beter aansluiten.
Gereisd met partner in augustus 2017

Rustige, fijne overnachtingscamping

Marcilla, 12-8-2017

We hadden deze camping voor 2 nachten geboekt als tussenstop op onze weg naar Spanje. Een eenvoudige maar prima camping.

Vriendelijk ontvangst toen we al om 8:30 arriveerden. Het was geen probleem om onze ruime plek, die je zelf mag kiezen, al in gebruik te nemen. Erg fijn!

Een fijn zwembadje erbij waar wel wat onderhoud aan nodig is...veel tegels los aan de rand en ook wat tegels opgedoken in het water.

Vriendelijke eigenaren en toch wel handig dat Charlotte Nederlands spreekt.

Al ging het in het Engels en mijn gebrekkig Frans ook goed, ze doen echt hun best.

Sanitair was redelijk schoon, fijne douches. Ook een diepvries voor algemeen gebruik, handig.

Geen winkeltje op de camping maar wel in de buurt.

Crest is een aanrader om naar toe gaan, gezellig dorpje.

Gereisd anders in juli 2017

Dirk TUITHOF, 11-8-2017

Leuke camping, met schoon sanitair en zwembad. Zeer behulpzame en vriendeijke eigenaars

We hebben genoten!

Gereisd anders in augustus 2017

Eenvoudige, maar prima camping

Marco, 31-7-2017

Camping biedt alles dat je ongeveer van een 3-sterrencamping verwacht. Aardige beheerders, klein en prima zwembad, eenvoudig sanitair (dat 2x per dag wordt schoongemaakt) en ruime plaatsen. Zowel vol in de zon, als schaduwrijk. Prima uitvalsbasis voor de vele uitstapjes die je kunt doen in deze prachtige regio.
Gereisd familie in juli 2016

J BRONSVOORT, 21-7-2017

twee maal bezocht in juni/juli en zoals elk jaar weer prima voor elkaar!
Gereisd anders in juli 2017

En gezellige en rustige camping

W KEMKERS, 23-6-2017

Het duurde erg lang voor dat er warm water was bij de heen douche verder is het allemaal oke en goed

Mooie zeer rustige camping

Franny Anthonissen, 10-6-2017

Heerlijk rustig....als je niet houdt van overvolle drukke campings met veel lawaai en drukke kantine is dit je camping...hele fijne lieve behulpzame eigenaren Axel en Charlotte..zij is nederlandse wat een dik pluspunt is..zalig zwembad..redelijk sanitair..zijn hier voor de 2e keer en komen 100% zeker weten weer terug..!
Gereisd met partner in juni 2017

E STEVENS, 7-6-2017

Goede overnachtings camping en een zeer vriendelijke ontvangst.

Wij komen zeker terug!

Rond en Cathy, 2-6-2017

Super hartelijke eigenaren Axel en Charlotte. Geen 12 glijbanen en disco, maar rust en zon. In het hoogseizoen af en toe muziek op het terras. Voor de kleintjes een leuke speeltuin met springkussen. Prachtige zwembad en camping plaatsen, rust en hele mooie omgeving. De rivier Drome vlakbij waar je heerlijk kunt zwemmen en de kinderen dammen kunnen bouwen. Alle grote supermarkten binnen 8 kilometer. Supermarkt, bakker, tankstation en pizzeria in het dorp Grane. Wij komen zeker terug.

Zeer tevreden

Dick SLUIJS, 1-6-2017

Vriendelijke leiding , mooie camping in een mooie omgeving
    Gereisd anders in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Quatre Saisons in Grane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Quatre Saisons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Quatre Saisons scoort een 7.95 uit 10 op basis van 78 reviews.