Camping Le Bas Larin ***

Camping Le Bas Larin
Le Bas Larin
7,5

8 reviews over Camping Le Bas Larin in het Nederlands

fijne ligging. verder zeer matig

super lokatie.. maar dat was het., 22-8-2017

de ligging is geweldig voor een overnachting. restaurant is opwarm pizza. speeltuin leuk voor de kids en rechthoekig zwembad ook prima. sanitair laat te wensen over niet heel schoon en erg veroudert.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geen hoogvlieger

GJR, 10-6-2016

We waren er begin juni voor 1 nacht (€ 20,- incl. stroom) i.v.m. doorreis met onze camper. De vrouw aan de receptie was erg vriendelijk. Er stonden maar een handvol caravans/campers op een grote open plek zonder afscheiding door bijv. een haag. Wel fijn dat er overal gras was en geen stukken met zand.

Vanaf de receptie/zwembad(je) had je wel een mooi uitzicht op het achterland.

In de avond/nacht was het er pikdonker, geen enkele verlichting op het stuk waar wij stonden. Je had een zaklamp nodig om bij het toiletgebouw te komen.

Wij stonden het dichtst bij de grote weg, die vrij druk is en toch redelijk goed hoorbaar.

De wifi was een ramp. Als het werkte viel de verbinding steeds weg, vaak had je helemaal geen wifi-verbinding!

Het douche/toiletgebouw is verouderd. De douches waren wel lekker warm. Het toiletgebouw was minder fris/schoon. Boven je hoofd hingen de stofdraden te bungelen....

Voor ons dus een eenmalig bezoek.

Gereisd met partner in juni 2016

zeker doen !

Kris, 18-8-2015

Wij verbleven hier 1 nacht om het safaripark van peaugres te bezoeken. Vriendelijke bediening , brood op bestelling , klein zwembad , goed sanitair. Zeker de moeite om er zelfs meerdere dagen te blijven.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Prettige camping

sstr, 18-8-2014

De camping is schaduwrijk met ruime plaatsen. De plaatsen worden afgewisseld met stacaravans en vast caravans. De camping wordt veel bezocht door Fransen, mensen die kort blijven en door mensen die langer blijven. Vanaf de autoroute is het niet ver reizen. Winkelgelegenheid is niet op loopafstand. De eigenaren zijn enthousiast en hulpvaardig. Ze organiseren van alles. Het zwembad is fijn, maar soms druk.

Het eten is minder en niet meer dan een snelle hap. De broodservice is prima en lekker!

Wij hadden geen last van het feit dat de camping aan een drukkere weg ligt.

Het sanitair is niet nieuw meer maar wordt in regelmaat schoongemaakt en schoon gehouden.

Gereisd met partner in juli 2014

Absoluut de moeite waard

K. Veenstra, 19-2-2014

Wij hebben 1 nachtje op camping du bas larin gestaan. Het is een prachtige camping met o.a. ruime afgebakende plaatsen. Wij stonden er met een campeerbusje met luifel en een klein tentje en hadden nog een zee van ruimte over om lekker te kunnen zitten. Het is dat wij op doorreis naar Spanje waren anders hadden we van dat ene nachtje zeker een week gemaakt. De eigenaren van de camping zijn uiterst vriendelijk. Er is animatie voor kinderen en toen wij er waren kwamen er 's middags kraampjes met regionale producten. Het zwembad is prima als je even verkoeling zoekt en een voordeel is dat je er gewoon met een zwemshort in mag. Het restaurantje is prima om wat te eten of te drinken maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Het sanitair is niet nieuw maar wel netjes en goed onderhouden en ook de douches geven heerlijk warm water en zijn ruim! Er loopt inderdaad een weg bij de camping maar wij hebben daar absoluut geen last van gehad. Wij kwamen hier half juli en er was nog voldoende plek.
Gereisd met partner in juli 2013

Gemoedelijke plek voor tussenstop

Margot , 21-7-2013

Op weg naar het zuiden een paar dagen op deze camping beland. Prachtige plaatsen, zeer sympathieke eigenaars, gezellig klein barretje annex receptie. Eigenaar liet ons op het golfkarretje eerst even alle plekken zien zodat we goed konden kiezen. Het was nog net geen hoogseizoen, daardoor lekker rustig. Sanitair zag er netjes uit, ruime douches vooral. Prima zwembad. Het enige jammere is wel de doorgaande weg die vlak langs de camping afloopt.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

prettige camping

vanoelen, 16-8-2011

wij hebben hier een ruime week gestaan. De camping ligt tegen een heuvel, wij stonden helemaal bovenaan op een mooie vrije plaats. Er is een zwembad en de nodige speeltoestellen. De camping ligt niet ver van een drukke weg, wij vonden dat niet storen, maar je hoort motoren en vrachtwagens wel vrij goed omdat de weg omhoog loopt. Het sanitair is netjes en destijds was de prijs ook erg ok, zeker voor het gebodene.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2002

mooie camping

H van Hugten, 9-8-2009

mooie ruim opgezette camping

met prima sanitair.

nadeel is dat er een storende weg langs de camping loopt en dat de douches en wasbakken om 22.00uur gesloten zijn

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bas Larin in Félines (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bas Larin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Bas Larin scoort een 7.45 uit 10 op basis van 19 reviews.