Matig

1 review over Vakantiehuis Les Ribières in het Nederlands

We hadden ons er meer van voorgesteld.

Hans Snoeij, 30-6-2014

Afgelopen week les ribieres gehuurd, aangesproken door de prachtige foto's en wervende teksten. Wat eens een prachtige plek was, bleek ter plaatse toch een beetje verwaarloosd.

Veel dingen waren niet in orde of het brocante-stadium voorbij. Een aantal zaken zijn, nadat wij de eigenaar hierop wezen, verholpen. Het huis is niet vrijstaand; de eigenaar bewoont een aangrenzend gedeelte.

Wanneer je het huis met 8 personen wil huren, moet je er rekening mee houden dat er maar twee zonnebedden zijn. Kortom de verhouding prijs-kwaliteit is matig.

Hans Snoeij en Ciske Basler

Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les Ribières in Eurre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les Ribières zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Les Ribières scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.