Beoordelingen Camping L'Oasis****

26 november 2014

L'Oasis****
48 beoordelingen
Beoordelingen Camping L'Oasis****
Lieudit Le Petit Chaléat, F-7370, Eclassan (Ardeche)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Oasis**** in Eclassan (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Oasis**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping L'Oasis scoort een 8,1 uit 10, op basis van 48 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Oasis**** in Eclassan (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Oasis****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping L'Oasis**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 23 vakantiefoto's van Camping L'Oasis**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping L'Oasis**** met andere accommodaties in Eclassan (Ardeche).
Even geduld a.u.b.

8,9
6,7
7,6
8,3
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooie rustige camping"vertalen
Marcel
7,0

30-08-2014 Wij hebben een week in een 6 persoons Paigan Lodge doorgebracht. Erg mooie tent met een mooi uitzicht. Eigen douche & toilet en een kleine maar complete keuken. Aanwezige tafels & stoelen zijn goed, echter niet om ff lekker te relaxen. We miste echt een paar comfortabele stoelen. De aanwezige hangmat was wel erg lekker.
Zwembad is goed, brood is te bestellen op de camping en ook voor een pizza of patat kun je terecht (wel reserveren) Er wordt voldoende voor de kinderen georganiseerd. Ook het riviertje is erg leuk voor de kinderen om in te spelen/zwemmen.
De directe omgeving is erg mooi en ideaal voor wandelen, fietsen en mountainbiken. Voor winkels, markten, bezienswaardigheden en atracties moet je wel 20 tot 60 min in de auto zitten, de camping ligt enigzins afgelegen.
De camping ligt op de helling van een heuvel en heeft een redelijk hoogte verschil met steile wegen. (Caravan of aanhanger kan door de eigenaar met een tractor weer naar boven getrokken worden.)

Met partner, Juli 2014
"HET IS HIER FANTASTISCH!"vertalen
Anneke en Chris
9,0

13-08-2014 Vroeger waren we hier trouwe gasten met onze drie zonen. Fantastische jaren hebben we hier gehad en ook onze zonen (inmiddels volwassen) halen graag herinneringen op aan camping l'Oasis. De laatste keer dat we hier zijn geweest was in 2007. Nu, zeven jaar later en zonder kinderen, besloten om onze vakantie toch weer eens door te brengen op deze camping. En daar hebben we geen spijt van gehad; het was als vanouds! De nieuwe eigenaren, Pierre en Virgenie, zijn ontzettend aardig en doen er alles aan om het de campinggasten naar de zin te maken. Zeker voor gezinnen met kinderen is deze camping een fantastisch kampeeradres! Maar ook ouderen zullen de sfeer die deze camping uitstraalt omarmen. Kortom: een echte aanrader!!

Met partner, Juni 2014
"Super camping"vertalen
Marja en Tini
9,0

17-06-2014 Aanvankelijk wilde we maar twee nachten op deze camping bleven maar dat werd een week. De ligging is, voor mensen die van rust en natuur houden, geweldig. De eigenaren Pierre en Virginie zij erg vriendelijk en behulpzaam, spreken redelijk Engels en zelfs enkele woorden Nederlands. De plaatsen zijn ruim en bieden naar wens, uitzicht, zon en/of schaduw. In het restaurant bestaat de mogelijkheid om een eenvoudige, door Pierre, bereide maaltijd te nuttigen. De door Pierre gebakken pizza van zelf gemaakt deeg is van ongekende kwaliteit, nog nergens zo'n lekkere pizza gegeten. Wij waren in het voorseizoen dus lekker rustig al moet het hier voor gezinnen met kinderen een waar paradijs zijn met de rustig stromende kleine rivier direct aan de camping.
Wij gaan zeker nog eens terug.

Met partner, Juni 2014
"Heerlijke plek in de Ardeche"vertalen
Gerry
8,0

02-07-2014 Heerlijke camping, buiten het seizoen (juni/eerste week juli) erg rustig. heel veel hoogte verschil op de camping. boven kan je staan met een prachtig uitzicht op de vallei en het dorpje aan de overkant. Beneden kan je staan naast de beek. Restaurant met eenvoudige kaart, maar heel goede gerechten en lage prijzen. Heerlijk zwembad. Zeer vriendelijke eigenaars die beiden goed Engels spreken. Vanwege het hoogteverschil, smalle wegen en haarspeld bochten beneden deel niet geschikt voor grote caravans. onze caravan (6,40 m lang) kon echter prima naar beneden. De eigenaar brengt en haalt de caravan met een tractor. Vanaf de camping zijn leuke wandelingen te maken (gemarkeerd).
We zijn tweemaal een paar dagen geweest; op de heen- en terugreis naar Corsica (eerste week juni, resp. eerste week juli).
Hond-vriendelijke camping.

Met jonge kinderen, Aug. 2013
"Heerlijk"vertalen
A
9,0

16-08-2013 Zeer kindvriendelijk, rustig en mooie plaatsen.
Wij hebben geen negatieve punten. Ook die weg er naat toe valt best mee.
Echt een plek om uit te rusten. Je kunt gewoon niet echt de toerist uithngen, daarvoor is alles te ver. Gewoon, door de verveling heen, lekker gnieten.

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Helemaal goed!"vertalen
miriam vissers
8,0

06-09-2013 Mooie enorm ruime camping. Wij verbleven 2 weken in de kant en klare tent Pagan met sanitair. Echt top, het uitzicht Geweldig! helemaal omringd met groen. Rust! met hangmat incl. echt super.
de ezels op een paar meter voor de gezelligheid. heerlijk brood iedere ochtend als je deze besteld heb, af te halen.
zwembad prima. en voor verkoeling eventueel het beekje dat onderaan de camping ligt. Leuke en goede fietsroutes met de racefiets gemaakt. aanrader is Valence, mooie stad op 40 km afstand

Met partner, Juni 2013
"Supermooie rustig gelegen camping"vertalen
Bep van 't Klooster...
9,0

27-07-2013 De camping is mooi gelegen, de campingplaatsen zijn groot, je komt nooit tussen het blik te staan. Door de terrassen kun je kiezen of je boven (met groots uitzicht of beneden aan de rivier wilt staan. Eigenaren zijn zeer attent en behulpzaam, bij vertrek zorgt de eigenaar ervoor dat de caravan ivm het hoogteverschil met trekker naar de uitgang wordt gebracht. Er zijn diverse toiletaccomodatie's die zeer goed worden onderhouden. Echt een supercamping voor mensen die willen genieten van de natuur, maar ook heel leuk voor kinderen diverse speeltuintjes, zwembad plekjes bij de rivier.
Alleen jammer dat je voor een bezoek aan plaats ect. altijd een stukje moet rijden.

Met partner, Mei 2013
"Einde van de wereld"vertalen
Harrie
3,0
2,0
4,0

23-05-2013 Midden mei 2013 Als je graag aan het einde van de wereld staat moet je hierheen gaan... na een lange supersmalle weg kom je bij een slagboom met een telefoon. Na contact komt er iemand met een electrocar je ophalen en krijg je een plaats toegewezen wij kregen de eerste plek links... in de verte was het sanitairgebouw en de "receptie"te zien... 500 m supersteile weg... het beloofde restaurant met de geweldige dagmenu's was alleen op do, vr en za open, wij waren op maandag... geen winkel, alleen een geweldig uitzicht en een oorverdovende stilte. Ieder zijn lol.. maar wij houden van wat meer leven in onze vakantie! En een winkel of zoiets in de buurt.. van het uitzicht en de stilte alleen kun je niet leven.

Met jonge kinderen, Juli 2012
"Prima camping; goede sfeer!"vertalen
Wilzing
7,0

06-08-2012 Net terug van twee weken L'Oasis. Fijne camping. Ruime plekken (zeker plekken op de heuvels), 's avonds rustig niet teveel Nederlanders. Eigenaren zijn behulpzaam en vriendelijk. Leuk in de omgeving; Lalouvesc, Tournon, musee de facteur Cheval (Drome). In directe omgeving niet veel te doen, vaak wel even onderweg. Afhaal pizza en patat was prima.

Enige nadeel is grote hoogteverschil tussen benedengedeelte (rivier) en bovengedeelte (steile klim, niets vergeten).

Met jonge kinderen, Juli 2012
"Top Camping"vertalen
Walstra
9,0

09-08-2012 Toen we de camping opreden hadden we direct een prima gevoel. De stijle weg om naar beneden te rijden bleek zelfs met caravan geen probleem te zijn. Gelukkig is er professionele traktorhulp om aan het einde van de vakantie de caravan weer naar boven te krijgen. De camping is via een smalle weg prima bereikbaar met caravan, zonder wegopbrekingen. Het meest opvallende is dat de eigenaren vriendelijk en gastvrij zijn en zelfs een beetje Nederlands spreken. Ze kennen je bij naam! Iedere morgen is er vers stokbrood te krijgen. 's Middags of 's avonds kun je gebruik maken van de stenen barbecues aan de oever van de rivier. 's Avonds is het heerlijk stil op de camping en heb je door de afgelegen plaats goed zicht op de sterrenhemel. Het is voor de kinderen een prima camping; een ondiepe rivier, speeltoestellen en een zwembad. Kortom: wij komen zeker terug op deze camping!

1 2 3 4 5 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?