8,2

51 reviews over Camping L'Oasis in het Nederlands

Super en zeker voor herhaling vatbaar!

Hele fijne camping!, 4-8-2017

Fantastisch mooie camping met hoogteverschillen, waardoor iets minder geschikt voor mensen die minder goed ter been zijn. Hele mooie grote plekken, goed en schoon sanitair en de eigenaren zijn super vriendelijk en behulpzaam. We weten niet of ze dit in het hoogseizoen ook doen, maar wij kregen onze broodjes en avondmaaltijd bezorgd aan de tent. Mooi zwembad.
Gereisd met partner in juni 2017

Fijne gezinscamping in een landelijke omgeving

Fam. Mathiesen, 12-8-2016

Fijne gezinscamping in een minder toeristisch deel van de Ardèche, vlakbij dorpje Ardoix (te bereiken via een wandelpad). De camping ligt op een steile helling. Een hele klim om te gaan zwemmen of broodjes halen (wij stonden boven op de berg), maar we hadden wel een heerlijk plekje! Superruim, eigen waterpunt, mooi uitzicht, en boven op de berg is gelukkig ook een sanitairgebouw. Hele vriendelijke eigenaren die je graag een lift naar boven geven met hun golfkarretje, er is een restaurantje met een beperkte menukaart (ravioli, pizza, frietjes), je kan dit ook bij je tent (gratis) laten bezorgen! Er is een zwembad, een rivier, leuke speeltuin, en wat animatie... En je hoort de ezels die naast de camping in het weiland staan, heel leuk!

De omgeving is niet heel erg toeristisch, wij hebben Hauterives (Le palais ideal) en Tournon-sur-Rohne bezocht, je kan ook wijnproeven in een van de vele wijnhuizen. Boodschappen kun je doen in een grote Intermarche in de nabij gelegen stad St. Vallier!

Gereisd familie in augustus 2016

Heerlijk rustige en gemoedelijke familiecamping.

Dijkslag, 8-8-2016

Kleinschalig, groen, vriendelijk en rustig. Ideaal voor gezinnen met kinderen tot ca. 10 jaar. Mooie omgeving, wel ver rijden om een leuke stad te bezoeken. Tips: Tournon sur Rhône, Valence en park met speeltuin aan rivierkant, Palais Idéal in Hauterives (indrukwekkend!) en chateau Crussol (klimmen!). Ook leuk: Velorail, alleen bij ons 2x gecancelled vanwege onweersgevaar. Bezetting half Frans, half Nederlands (makkelijk voor kids om contact te leggen). Lodge Pagan met sanitair en rust en privacy, heerlijk. Hangmat ook van genoten. Alles positief. Behalve dus dat het wat afgelegen is en daardoor voor twee weken misschien ietwat saai op een gegeven moment. Volgende keer 1 week hier, 1 week daar denk ik. Kids hebben genoten, wij ook.
Gereisd familie in juli 2016

Schitterend verstopt pareltje

Bas, 1-8-2016

Heerlijke plek om terug te komen! Mooie ruime plaatsen, prima sanitair en zeer vriendelijke eigenaars echtpaar. Fijn zwembad en top uitzicht!

Camping ligt op een redelijk stijle berg waardoor het met de auto en caravan best spannend is, eigenaar heeft een tractor en helpt graag. Heerlijke week gehad met twee kids van 9 en 14 die zich meer dan prima hebben vermaakt.

Gereisd familie in juli 2016

mooiste vakantie tot nu toe

Marcel en Jolanda, 23-8-2015

Pluspunten

Grote plaatsen

Goed zwembad

Verzorg

Overal heerlijk koude waterpunten

Verzorgt sanitair

Camping was vol en nooit dat gevoel ervaren

Camping was half nederlands en half frans

Goede broodjes service (warm en niet te duur)

Hele vriendelijke en behulpzame eigenaars

Minpunten

Het restaurant is alleen friet en piza (wel mogelijk om mee te nemen)

Omgeving is wat minder toeristisch (en wat meer Frans)

Gereisd familie in augustus 2015

Mooie camping voor gezinnen met jonge kinderen

Barbara, 17-8-2015

Mooie, maar afgelegen camping die vooral geschikt is voor gezinnen met jonge kinderen. De omgeving is mooi, maar voor uitstapjes moet je een half uur tot een uur rijden. Aanrader is het Safaripark in Peaugres.

De camping is een steile terrassencamping. Wij stonden onderaan bij het riviertje waar veel schaduw is, wat erg prettig is bij hoge temperaturen. We kunnen ons voorstellen dat mensen op de hoger gelegen plekken, met minder schaduw, het erg warm hebben gehad.

Het zwembad is uitstekend, verwarmd en eigenlijk nooit te vol. De twee spetterbadjes voor kleine kinderen naast het zwembad waren ook prima.

Aan de animatie hebben onze kinderen niet meegedaan. Bij het restaurant op de camping hebben we één keer een pizza gegeten en verder niet, we vonden het menu erg beperkt en niet aantrekkelijk. Er zijn geen eetgelegenheden in de directe omgeving. Het sanitair is redelijk, en wordt ook redelijk schoongemaakt, maar de douches waren slecht; wisselend koud tot lauw, maar zelden lekker warm.

Gereisd familie in juli 2015

Mooie camping.. Prachtige ligging.

Cobi, 29-7-2015

Rustige maar hele mooie camping
Gereisd familie in juli 2015

mooie camping rustig gelegen

frans irma en milou hensen, 10-1-2015

Camping l oasis is in onze ogen een prima camping voor als je van rust en ruimte houdt. Pierre en Virgine doen alles wat in hun macht licht om de gasten zon prettige vakantie te laten hebben.van een eigen gemaakte pizza tot tractor service voor de caravan of vouwwagen. Als jemet kleine kinderen komt zijn de plaatsen bij het beekje in onze ogen perfect.
Gereisd familie in juli 2014

Mooie rustige camping

Marcel, 30-8-2014

Wij hebben een week in een 6 persoons Paigan Lodge doorgebracht. Erg mooie tent met een mooi uitzicht. Eigen douche & toilet en een kleine maar complete keuken. Aanwezige tafels & stoelen zijn goed, echter niet om ff lekker te relaxen. We miste echt een paar comfortabele stoelen. De aanwezige hangmat was wel erg lekker.

Zwembad is goed, brood is te bestellen op de camping en ook voor een pizza of patat kun je terecht (wel reserveren) Er wordt voldoende voor de kinderen georganiseerd. Ook het riviertje is erg leuk voor de kinderen om in te spelen/zwemmen.

De directe omgeving is erg mooi en ideaal voor wandelen, fietsen en mountainbiken. Voor winkels, markten, bezienswaardigheden en atracties moet je wel 20 tot 60 min in de auto zitten, de camping ligt enigzins afgelegen.

De camping ligt op de helling van een heuvel en heeft een redelijk hoogte verschil met steile wegen. (Caravan of aanhanger kan door de eigenaar met een tractor weer naar boven getrokken worden.)

Gereisd familie in augustus 2014

HET IS HIER FANTASTISCH!

Anneke en Chris, 13-8-2014

Vroeger waren we hier trouwe gasten met onze drie zonen. Fantastische jaren hebben we hier gehad en ook onze zonen (inmiddels volwassen) halen graag herinneringen op aan camping l'Oasis. De laatste keer dat we hier zijn geweest was in 2007. Nu, zeven jaar later en zonder kinderen, besloten om onze vakantie toch weer eens door te brengen op deze camping. En daar hebben we geen spijt van gehad; het was als vanouds! De nieuwe eigenaren, Pierre en Virgenie, zijn ontzettend aardig en doen er alles aan om het de campinggasten naar de zin te maken. Zeker voor gezinnen met kinderen is deze camping een fantastisch kampeeradres! Maar ook ouderen zullen de sfeer die deze camping uitstraalt omarmen. Kortom: een echte aanrader!!
Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Oasis in Eclassan (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Oasis scoort een 8.24 uit 10 op basis van 60 reviews.