Beoordelingen Camping L'Oasis****

23 juli 2014

L'Oasis****
45 beoordelingen
Beoordelingen Camping L'Oasis****
Lieudit Le Petit Chaléat, F-7370, Eclassan (Ardeche)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Oasis**** in Eclassan (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Oasis**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping L'Oasis scoort een 8,0 uit 10, op basis van 45 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Oasis**** in Eclassan (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Oasis****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping L'Oasis**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 11 vakantiefoto's van Camping L'Oasis**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping L'Oasis**** met andere accommodaties in Eclassan (Ardeche).
Even geduld a.u.b.

8,8
6,6
7,5
8,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juni 2014
"Super camping"vertalen
Marja en Tini
9,0

17-06-2014 Aanvankelijk wilde we maar twee nachten op deze camping bleven maar dat werd een week. De ligging is, voor mensen die van rust en natuur houden, geweldig. De eigenaren Pierre en Virginie zij erg vriendelijk en behulpzaam, spreken redelijk Engels en zelfs enkele woorden Nederlands. De plaatsen zijn ruim en bieden naar wens, uitzicht, zon en/of schaduw. In het restaurant bestaat de mogelijkheid om een eenvoudige, door Pierre, bereide maaltijd te nuttigen. De door Pierre gebakken pizza van zelf gemaakt deeg is van ongekende kwaliteit, nog nergens zo'n lekkere pizza gegeten. Wij waren in het voorseizoen dus lekker rustig al moet het hier voor gezinnen met kinderen een waar paradijs zijn met de rustig stromende kleine rivier direct aan de camping.
Wij gaan zeker nog eens terug.

met partner, Juni 2014
"Heerlijke plek in de Ardeche"vertalen
Gerry
8,0

02-07-2014 Heerlijke camping, buiten het seizoen (juni/eerste week juli) erg rustig. heel veel hoogte verschil op de camping. boven kan je staan met een prachtig uitzicht op de vallei en het dorpje aan de overkant. Beneden kan je staan naast de beek. Restaurant met eenvoudige kaart, maar heel goede gerechten en lage prijzen. Heerlijk zwembad. Zeer vriendelijke eigenaars die beiden goed Engels spreken. Vanwege het hoogteverschil, smalle wegen en haarspeld bochten beneden deel niet geschikt voor grote caravans. onze caravan (6,40 m lang) kon echter prima naar beneden. De eigenaar brengt en haalt de caravan met een tractor. Vanaf de camping zijn leuke wandelingen te maken (gemarkeerd).
We zijn tweemaal een paar dagen geweest; op de heen- en terugreis naar Corsica (eerste week juni, resp. eerste week juli).
Hond-vriendelijke camping.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Heerlijk"vertalen
A
9,0

16-08-2013 Zeer kindvriendelijk, rustig en mooie plaatsen.
Wij hebben geen negatieve punten. Ook die weg er naat toe valt best mee.
Echt een plek om uit te rusten. Je kunt gewoon niet echt de toerist uithngen, daarvoor is alles te ver. Gewoon, door de verveling heen, lekker gnieten.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Helemaal goed!"vertalen
miriam vissers
8,0

06-09-2013 Mooie enorm ruime camping. Wij verbleven 2 weken in de kant en klare tent Pagan met sanitair. Echt top, het uitzicht Geweldig! helemaal omringd met groen. Rust! met hangmat incl. echt super.
de ezels op een paar meter voor de gezelligheid. heerlijk brood iedere ochtend als je deze besteld heb, af te halen.
zwembad prima. en voor verkoeling eventueel het beekje dat onderaan de camping ligt. Leuke en goede fietsroutes met de racefiets gemaakt. aanrader is Valence, mooie stad op 40 km afstand

met partner, Juni 2013
"Supermooie rustig gelegen camping"vertalen
Bep van 't Klooster...
9,0

27-07-2013 De camping is mooi gelegen, de campingplaatsen zijn groot, je komt nooit tussen het blik te staan. Door de terrassen kun je kiezen of je boven (met groots uitzicht of beneden aan de rivier wilt staan. Eigenaren zijn zeer attent en behulpzaam, bij vertrek zorgt de eigenaar ervoor dat de caravan ivm het hoogteverschil met trekker naar de uitgang wordt gebracht. Er zijn diverse toiletaccomodatie's die zeer goed worden onderhouden. Echt een supercamping voor mensen die willen genieten van de natuur, maar ook heel leuk voor kinderen diverse speeltuintjes, zwembad plekjes bij de rivier.
Alleen jammer dat je voor een bezoek aan plaats ect. altijd een stukje moet rijden.

met partner, Mei 2013
"Einde van de wereld"vertalen
Harrie
3,0
2,0
4,0

23-05-2013 Midden mei 2013 Als je graag aan het einde van de wereld staat moet je hierheen gaan... na een lange supersmalle weg kom je bij een slagboom met een telefoon. Na contact komt er iemand met een electrocar je ophalen en krijg je een plaats toegewezen wij kregen de eerste plek links... in de verte was het sanitairgebouw en de "receptie"te zien... 500 m supersteile weg... het beloofde restaurant met de geweldige dagmenu's was alleen op do, vr en za open, wij waren op maandag... geen winkel, alleen een geweldig uitzicht en een oorverdovende stilte. Ieder zijn lol.. maar wij houden van wat meer leven in onze vakantie! En een winkel of zoiets in de buurt.. van het uitzicht en de stilte alleen kun je niet leven.

"Prima camping; goede sfeer!"vertalen
Wilzing
7,0

06-08-2012 Net terug van twee weken L'Oasis. Fijne camping. Ruime plekken (zeker plekken op de heuvels), 's avonds rustig niet teveel Nederlanders. Eigenaren zijn behulpzaam en vriendelijk. Leuk in de omgeving; Lalouvesc, Tournon, musee de facteur Cheval (Drome). In directe omgeving niet veel te doen, vaak wel even onderweg. Afhaal pizza en patat was prima.

Enige nadeel is grote hoogteverschil tussen benedengedeelte (rivier) en bovengedeelte (steile klim, niets vergeten).

"Top Camping"vertalen
Walstra
9,0

09-08-2012 Toen we de camping opreden hadden we direct een prima gevoel. De stijle weg om naar beneden te rijden bleek zelfs met caravan geen probleem te zijn. Gelukkig is er professionele traktorhulp om aan het einde van de vakantie de caravan weer naar boven te krijgen. De camping is via een smalle weg prima bereikbaar met caravan, zonder wegopbrekingen. Het meest opvallende is dat de eigenaren vriendelijk en gastvrij zijn en zelfs een beetje Nederlands spreken. Ze kennen je bij naam! Iedere morgen is er vers stokbrood te krijgen. 's Middags of 's avonds kun je gebruik maken van de stenen barbecues aan de oever van de rivier. 's Avonds is het heerlijk stil op de camping en heb je door de afgelegen plaats goed zicht op de sterrenhemel. Het is voor de kinderen een prima camping; een ondiepe rivier, speeltoestellen en een zwembad. Kortom: wij komen zeker terug op deze camping!

met jonge kinderen, Juli 2012
"Heerlijke mooie en fijne camping"vertalen
Bremmer
6,0
9,0

07-08-2012 Het was er heerlijk. Wij hadden een mooie ruime plek aan het beekje, waarin de kinderen heerlijk konden spelen. Er werden voldoende activiteiten voor de kinderen georganiseerd en 1x per week een disco, dit was meer dan genoeg. Leuk en simpel zwembad. Vriendelijke en hulpvaardige eigenaren. Het ligt wel erg verlaten en de weg er naar toe is erg spannend. Volg niet je tomtom, maar de borden van de camping zelf. Deze weg is namelijk veel beter begaanbaar. De andere route is wel erg mooi om te rijden, maar met caravan erg spannend. Sanitair was simpel, schoon en keurig.
Het restaurant was niet geweldig, het was een soort van verijdelde snackbar. Ook heb je beneden op de camoping geen beriek met je telefoon wil je wel bereik hebben dan moet je even naar boven lopen. Maar dit heeft ons niet gehinderd.
De eigenaren doen heel veel zelf, hier nemen wij ons petje voor af.
Het is gewoon een leuke fijne camping, die een aanbeveling waard is.

met jonge kinderen, Mei 2012
"De moeite waard"vertalen
Suzanne
5,0

31-05-2012 omgeving is prachtig, lekker wandelen en genoeg te doen in de omgeving. camping is meoilijker te bereiken door de steile bergweggetjes en omdat er wegwerkzaamheden waren. personeel was heel vriendelijke, doordat we buiten het hoog-seizoen waren konden we alleen diepvriesmaaltijden krijgen, dat was een tegenvaller. Het zwembad was mooi, ook veilig door het hek er omheen. Sanitair was niet schoon en het ontbrak er aan toiletpapier, maar niets ernstigs. Er is voldoende te doen voor kinderen , alleen door de extreme hoogte verschillen heb je geen zicht op ze, hierdoor moet je overal mee naartoe wanneer de kinderen jonger zijn; speeltuin aan het water. Wanneer het drukker is op de camping heb je ook wel veel last van de spelende kinderen op de trampoline en de mensen bij de bar wanneer je beneden bij de rivier staat.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?