Die
7,8

67 reviews over Camping Municipal de Justin in het Nederlands

Mooi en...

M&M, 15-8-2017

We delen de mening van de 2 voorgaande reviews. Voors: perfecte rivier, erg voordelig, dicht bij Die (heerlijk anders eten bij Le Tchai Walla) mooie omgeving (zeker wandeling over de Col de Rousset voor contrast van groene heuvels en ruwe rotspartijen, of toren van Crest bezoeken) op redelijke afstand van NL. Tegens: sanitair verouderd en beperkt schoon, sfeer zie onderstaande review, ontbreken van een terrasje od camping.

Zoek je vooral een erg voordelige camping in een mooie streek...doen! Zoek je daarbij iets meer comfort of gezelligheid, verder zoeken.

Gereisd familie in juli 2017

Fantastische ligging, maar toch éénmalig!

janjans, 10-8-2017

De camping ligt op een fantastische plek, tussen de Drome en, op loopafstand van, het stadje Die.

Wij hadden een mooie plek achterop de camping (half schaduw, half zon).

De omgeving is zeker een bezoek waard.

De rivier is prachtig en lekker verkoelend in de hete zomer.

Ook het zwembad is heerlijk, al hanteren ze er strenge regels.

De prijs van de camping ligt ver onder het gemiddelde van vergelijkbare campings.

Helaas waren er, naar onze mening, teveel minpunten om nog een keer terug te gaan.

Het sanitair achterop de camping was goor, en onvoldoende. (slechts drie toiletten, drie douches).

Verder komen hier al jaren achter elkaar dezelfde mensen/families die daardoor de sfeer bepalen op een negatieve manier. Ze lopen over je kampeerplaats, en kijken je met de nek aan.

Er is ook veel oudere jeugd die elkaar dus ook al jaren kennen, waardoor andere jeugd buitengesloten wordt.

Kortom: voor ons geen herhaling.

Gereisd familie in juli 2017

Vol en ontzettend smerig sanitair

Monique, 4-8-2017

Pluspunten: ligging in Die, maar 5 mn wandelen naar het dorp. Zwembad is heerlijk! Heel fijn dat dit inbegrepen is in de prijs. De rivier: super om te zwemmen, dobberen etc.. minpunten: heel vol, druk en rumoerig. Heel veel jongeren en veel lawaai. Maar het ergste is het sanitair. Zo smerig heb ik zelden tot nooit meegemaakt. Poep op de randen en muren, met geluk 1 keer daags schoongemaakt. Echt, je zou er een ziekte van kunnen krijgen. Douches zijn lekker warm maar de toiletten en wasruimtes.. dat kan echt niet. Wij gaan volg. jaar weer naar Die. Prachtige omgeving maar dan naar een schonere camping. Het voelde alsof ik op een vuilnisberg stond. Vies, vol, en zeer on hygiënisch.
Gereisd familie in juli 2017

Leuke aangename vakantie in een mooie streek

Fam. Debaes, 17-10-2016

Stadje is dichtbij,rivier zorgt voor verfrissing,heel vriendelijk onthaal,handig met paar supermarkten in de buurt.je akn zowel in het zwembad of in het riviertje afkoeling zoeken en het uitzicht vanuit de camping is schitterend met de hoge bergtoppen rondom jou
Gereisd familie in juli 2016

heerlijke vakantie

mike groen, 11-10-2016

top camping met vriendelijke beheerders.Dorp op loopafstand, camping aan de rivier kortom genieten.

sanitair kan schoner en het water warmer

fijne eenvoudige camping

Fam. van den Broek, 7-10-2016

Alles wat je nodig hebt is er: leuke rivier, gemeentelijk zwembad met klein restaurantje/snack, redelijk sanitair, gezellig dorp op 5 minuten lopen waar volop winkeltjes/restaurantjes/bakkertjes zitten en veel te doen en te zien in de omgeving. De beheersters zijn vriendelijk en behulpzaam. De afmetingen van de kampeerplaatsen zijn erg wisselend, alsook of je schaduw/zon hebt. Bij het reserveren gevraagd om een ruime plaats met schaduw in de middag en die hebben we ook gekregen, wel vooraan, vlak bij de receptie, dat is een druk/rumoerig gedeelte, maar wij hebben dat niet als vervelend ervaren. Achteraan op de camping is het rustiger, maar het leek ons meer hutje/mutje op die plaatsen. Prijs/kwaliteitverhouding vonden wij prima. Geen luxe, maar heel betaalbaar.

Top camping

A.S.DD, 3-10-2016

Genieten van een heerlijke vakantie.

Gezellige gemeente camping. Dit was voor ons de derde keer. Camping is gezellig, veel Nederlanders.

Heerlijk heerlijk in Die.

We komen zeker weer terug.

Gereisd familie in juli 2016

Prettig verblijf op mooi gelegen camping

Hans en Annemiek, 30-9-2016

Wij kwamen half juli op deze camping zonder reservering. Net op tijd, want iets later zat de camping echt vol. Er is een prettige sfeer op de camping. We stonden pal naast een plek waar door de week kinderkampen waren, maar daar hadden we totaal geen last van. De rivier biedt verkoeling, maar ook in het zwembad hebben we dagelijks baantjes kunnen trekken. Op loopafstand van Die, met leuke marktjes.
Gereisd met partner in juli 2016

Drukke camping in het hoogseizoen.

Corrie, 29-9-2016

Drukke camping in het hoogseizoen, krappe plekken. Sommige vol in de zon, andere met een boom en schaduw. Camping ligt gunstig, leuke rivier loopt langs de camping en het gemeentezwembad ligt pal naast de camping (let op hier is een streng strak zwembroeken regime, je wordt er anders uitgestuurd). WiFi is niet op de hele camping werkzaam. In het hoogseizoen is de capaciteit niet voldoende. Iedereen zit tegenwoordig aan zijn device vastgeplakt. Voor pubers is dit dan ook de hangplek (hotspot). Het sanitair is niet erg schoon. De wcpotten worden 1x per dag gepoetst, de muren en de vloer niet in onze vakantie, dat was niet zo fris.

Wij hebben gemerkt dat er 's Nachts mensen op de camping rondsnuffelen die er niet horen. In de 3 weken dat wij er stonden, zijn 2 rubberboten, een satellietschotel en een handtas gestolen. Let dus goed op je spullen!

Het dorpje is eg leuk, 2x per week is er markt. Erg gezellig. In de omgeving kun je mooie steile wandelingen maken. Er zijn geen grote winkelcentra in de buurt, alleen kleine supermarkten. Het is maar net wat je zoekt.

Goede camping

Fam. Broekmans, 2-8-2016

Mooie goede gemeentelijke camping. Sanitair wordt prima onderhouden, de plaatsen zijn ruim en mooi op gras aangelegd. Vriendelijke en hulpvaardige campingleiding. Doordat het openbare zwembad , en de bezoekers aan het riviertje toegang hebben t tot de camping is er weinig toezicht op wie er zoal rondloopt op de camping. Jammer Omgeving is prima om te wandelen en de col de Rouset is zeker aan te bevelen.
Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de Justin in Die, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de Justin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal de Justin scoort een 7.82 uit 10 op basis van 74 reviews.