Camping Municipal de Justin **

Camping Municipal de Justin
Municipal de Justin
7,8

69 reviews over Camping Municipal de Justin in het Nederlands

prachtige camping op mooie plek, matig sanitair

diana, 2-9-2017

Vriendelijke receptie, ook vooraf met uitzoeken plek. Prachtige plek aan rivier gereserveerd, heerlijk dicht bij Die en heerlijk zwembad. Matig sanitair, pot was wel schoon, maar eromheen werd niet goed schoongemaakt, ook bij douches niet goed wanden en plafond schoongemaakt, wel heerlijk warm water en goede douche. Matig ook de jeugd (soms ook ouderen) die achter je caravan langs lopen naar de rivier, er zijn 2 plekken vrij toegankelijk, gebruik die dan en loop niet over ander zijn plek, vooral niet 's avonds laat (jeugd naar vuurplek) en dan kinderen in onze slaaptentjes wakker maken!

prima prijs - kwaliteit

Dennis, 29-8-2017

De plaatsen kunnen echt enorm verschillen wb zon en ligging. Hierom vragen dus. Mix NL'ers + Fransen met een verdwaalde andere nationaliteit. Veel jaarlijkse terugkomers, juist ook vanwege prima prijs-kwaliteit. Er zijn 3 chalets aanwezig: deze zijn goed betaalbaar, erg ruim en van zeer goede kwaliteit vergeleken met de concurrenten. Echte aanrader!!! Op het terrein: geen voetbalveld. wel jeu-boules-baan. naast camping bij zwembad wel een terras. Diverse sanitair, wisselende staat, even kijken dus wat je aanstaat. 2x per dag poetsen, dus weten wanneer je lekker gaat douchen. Douches behoorlijk heet, geen mengkraan. Prima te bereiken met caravan. Na 22:00 wordt het stil, na 23:30 gaat ook licht uit in sanitair, dit om jeugd buiten te houden + besparing: werkt prima! Stadje Die is heel erg leuk en prima te belopen. In Die is een Lidl en Intermarche aanwezig.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooi en...

M&M, 15-8-2017

We delen de mening van de 2 voorgaande reviews. Voors: perfecte rivier, erg voordelig, dicht bij Die (heerlijk anders eten bij Le Tchai Walla) mooie omgeving (zeker wandeling over de Col de Rousset voor contrast van groene heuvels en ruwe rotspartijen, of toren van Crest bezoeken) op redelijke afstand van NL. Tegens: sanitair verouderd en beperkt schoon, sfeer zie onderstaande review, ontbreken van een terrasje od camping.

Zoek je vooral een erg voordelige camping in een mooie streek...doen! Zoek je daarbij iets meer comfort of gezelligheid, verder zoeken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastische ligging, maar toch éénmalig!

janjans, 10-8-2017

De camping ligt op een fantastische plek, tussen de Drome en, op loopafstand van, het stadje Die.

Wij hadden een mooie plek achterop de camping (half schaduw, half zon).

De omgeving is zeker een bezoek waard.

De rivier is prachtig en lekker verkoelend in de hete zomer.

Ook het zwembad is heerlijk, al hanteren ze er strenge regels.

De prijs van de camping ligt ver onder het gemiddelde van vergelijkbare campings.

Helaas waren er, naar onze mening, teveel minpunten om nog een keer terug te gaan.

Het sanitair achterop de camping was goor, en onvoldoende. (slechts drie toiletten, drie douches).

Verder komen hier al jaren achter elkaar dezelfde mensen/families die daardoor de sfeer bepalen op een negatieve manier. Ze lopen over je kampeerplaats, en kijken je met de nek aan.

Er is ook veel oudere jeugd die elkaar dus ook al jaren kennen, waardoor andere jeugd buitengesloten wordt.

Kortom: voor ons geen herhaling.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Vol en ontzettend smerig sanitair

Monique, 4-8-2017

Pluspunten: ligging in Die, maar 5 mn wandelen naar het dorp. Zwembad is heerlijk! Heel fijn dat dit inbegrepen is in de prijs. De rivier: super om te zwemmen, dobberen etc.. minpunten: heel vol, druk en rumoerig. Heel veel jongeren en veel lawaai. Maar het ergste is het sanitair. Zo smerig heb ik zelden tot nooit meegemaakt. Poep op de randen en muren, met geluk 1 keer daags schoongemaakt. Echt, je zou er een ziekte van kunnen krijgen. Douches zijn lekker warm maar de toiletten en wasruimtes.. dat kan echt niet. Wij gaan volg. jaar weer naar Die. Prachtige omgeving maar dan naar een schonere camping. Het voelde alsof ik op een vuilnisberg stond. Vies, vol, en zeer on hygiënisch.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuke aangename vakantie in een mooie streek

Fam. Debaes, 17-10-2016

Stadje is dichtbij,rivier zorgt voor verfrissing,heel vriendelijk onthaal,handig met paar supermarkten in de buurt.je akn zowel in het zwembad of in het riviertje afkoeling zoeken en het uitzicht vanuit de camping is schitterend met de hoge bergtoppen rondom jou
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

heerlijke vakantie

mike groen, 11-10-2016

top camping met vriendelijke beheerders.Dorp op loopafstand, camping aan de rivier kortom genieten.

sanitair kan schoner en het water warmer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

fijne eenvoudige camping

Fam. van den Broek, 7-10-2016

Alles wat je nodig hebt is er: leuke rivier, gemeentelijk zwembad met klein restaurantje/snack, redelijk sanitair, gezellig dorp op 5 minuten lopen waar volop winkeltjes/restaurantjes/bakkertjes zitten en veel te doen en te zien in de omgeving. De beheersters zijn vriendelijk en behulpzaam. De afmetingen van de kampeerplaatsen zijn erg wisselend, alsook of je schaduw/zon hebt. Bij het reserveren gevraagd om een ruime plaats met schaduw in de middag en die hebben we ook gekregen, wel vooraan, vlak bij de receptie, dat is een druk/rumoerig gedeelte, maar wij hebben dat niet als vervelend ervaren. Achteraan op de camping is het rustiger, maar het leek ons meer hutje/mutje op die plaatsen. Prijs/kwaliteitverhouding vonden wij prima. Geen luxe, maar heel betaalbaar.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Top camping

A.S.DD, 3-10-2016

Genieten van een heerlijke vakantie.

Gezellige gemeente camping. Dit was voor ons de derde keer. Camping is gezellig, veel Nederlanders.

Heerlijk heerlijk in Die.

We komen zeker weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prettig verblijf op mooi gelegen camping

Hans en Annemiek, 30-9-2016

Wij kwamen half juli op deze camping zonder reservering. Net op tijd, want iets later zat de camping echt vol. Er is een prettige sfeer op de camping. We stonden pal naast een plek waar door de week kinderkampen waren, maar daar hadden we totaal geen last van. De rivier biedt verkoeling, maar ook in het zwembad hebben we dagelijks baantjes kunnen trekken. Op loopafstand van Die, met leuke marktjes.
Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de Justin in Die, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de Justin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal de Justin scoort een 7.81 uit 10 op basis van 77 reviews.