Appartement Mas Dea Augusta

9,4

8 reviews over Appartement Mas Dea Augusta in het Nederlands

Geweldig

Hukker, 25-8-2017

Het is een fantastisch verblijf met fantastische eigenaren waar nodig is helpen ze je .En alle luxe is aan wezig . We zijn er nu al 3 keer geweest en komen zeker weer terug .
Gereisd met partner in juli 2017

fantastisch

Marco Jacques, 15-8-2017

Ruime, schone, zeer goed uitgeruste studio met prima bedden. Heerlijk (rustig) zwembad en dat alles in een prachtige (rustige) omgeving. Net buiten het plaatsje Die
Gereisd met partner in augustus 2017

Nederlandse gastvrijheid in een prachtig verblijf

Rob en Truus Pureveen, 11-6-2017

Voor de tweede maal (de vorige keer dateerde van september 2013) genoten van de faciliteiten van appartement Desse van Mas dea Augusta. Alle comfort direct bij de hand, in een appartement met een separate slaapkamer.

In de gastvrijheid van beide beheerders is hun ervaring als eigenaar van een Franse camping terug te vinden. Een pizza op de dag van aankomst, een 3-gangenmenu, een regelmatige (aangeklede) borrel en een kop koffie vlak voor vertrek.

Hier wordt daadwerkelijk inhoud gegeven aan zorg voor gasten. Prima.

Wij konden geen verbeterpunten ontdekken.

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch!

Christina, 28-5-2017

Binnenkort wordt dit onze derde keer dat we verblijven bij Mas Dea Augusta. De eigenaren zijn zeer gastvriendelijk en alles is en wordt tot in de puntjes geregeld. Ik heb onze weken als zeer rustgevend, sfeervol en gezellig ervaren.

Het is een prachtige accommodatie met alle benodigde apparatuur in je verblijf en buiten een heerlijk zwembad. Mocht je zelf eens geen zin hebben om te koken, dan kun je genieten van de heerlijke table d'hote welke bereid wordt voor de eigenaresse. Het voelt voor mij alsof je thuis bent.

Daarnaast is DIE ook een prachtige (historische) plaatsje met gezellige markten, lekkere eetgelegenheden en prachtige straatjes en niet te vergeten: de natuur! Of je nou van wandelen in de natuurgebieden houdt, bergbeklimmen, kanoën, zwemmen in de Drome of juist op het terras zitten en/of cultuursnuiven? Het kan daar allemaal!

Al met al: na de eerste keer was ik verliefd op de prachtige omgeving! Dit zal zeker niet de laatste keer zijn.

Gereisd met partner in augustus 2015

Het was fantastisch echt een aanrader .

Verschuur, 24-5-2017

Ontzettende leuke lieve mensen en heel gast vrij en natuurlijk een prachtige omgeving
Gereisd met vrienden in mei 2017

Enorm genoten in Mas Dea Augusta in Die

Jan en Annie, Cees en Wil, 19-5-2017

Ontzettende leuke appartementen. Enorme gastvrijheid. Prachtige omgeving.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Prachtig!

ellentjuh_86@hotmail.com, 3-8-2014

Studio Justin bij Mas Dea Augusta is een heel mooie, zeer compleet ingerichte studio van waaruit je allerlei mogelijkheden hebt om de mooie regio rondom Die te bezoeken. Van wandelen met de tips van de eigenaar tot lekker relaxen aan het zwembad: alles kan! Door de inspanningen van de eigenaren om de studio voor iedereen comfortabel te maken voel je je welkom.
Gereisd met partner in januari 2014

Te mooi om niet naar toe te gaan.

Maartje, 15-6-2014

Wat een geweldige verrassing, aangekomen in dit prachtige verblijf. De foto's waren al prachtig maar werden op alle fronten overtroffen door de werkelijkheid. Mooie heel ruime woon en slaapkamer, prachtige keuken, met meer mogelijkheden als thuis. Vaatwasser, oven, magnetron, grote koelkast en de verdere inrichting zo prachtig nieuw en volledig, we waren sprakeloos. Heerlijk bed, lekker fris opgemaakt, en een douchecabine zo uit de nieuwste catalogus. Ook het buitenmeubilair, prachtig. Alles brandschoon en uitnodigend. De eigenaren doen alles voor je, een blik is genoeg. Je kunt gaan en staan waar je wilt, je beschikt over eigen ingang met sleutel voor het elektrische hek. Wil je lui? Dan laat je de hele boel achter je aan liggen, en de schoonmaakster doet het werk. Wil je niet koken? Van pizza tot heerlijk diner, alles is mogelijk. Als je wilt, wordt je was gedaan. Er zijn mappen met prachtige wandelingen, en fiets en autotochten. Gastvrijheid van de bovenste plank. Bedankt R&J
Gereisd met vrienden in april 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mas Dea Augusta in Die, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mas Dea Augusta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mas Dea Augusta scoort een 9.4 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: