Camping La Pinède ****

La Pinède
7,5

WebsiteLink naar website

223 reviews over Camping La Pinède in het Nederlands

Heerlijke vakantie met erg behulpzame eigenaren

Fam. Versteeg, 13-10-2017

We huurden een Mobil Home op deze camping. Onze kinderen liepen zo naar de rivier waarin ze zich heerlijk konden vermaken met dammetjes bouwen, drijven en beestjes vangen. Ook het zwembad vonden ze erg leuk. In de omgeving is er voldoende te doen. We hebben op geen enkel moment last gehad van lawaaierige jeugd of iets dergelijks, dus dat wordt blijkbaar goed in de gaten gehouden.

Vanwege autopech konden we pas een dag later naar huis vertrekken dan gepland, waardoor we een dag langer op de camping moesten blijven zonder accommodatie. We zijn werkelijk geweldig geholpen door de eigenaren van de camping!! Ze dachten mee en hebben heel veel praktische problemen opgelost. Nogmaals ontzettend bedankt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima camping, iets gedateerd

Ton, 2-10-2017

Een camping die echt mooi is gelegen aan een rivier en waar je echt kunt genieten. De toegangsweg naar de camping is te doen. Een smal tunneltje, gevolgd door een smalle brug en vervolgens een redelijke weg naar de camping toe. Is wat smal maar genoeg passeerplekken. Wij stonden achteraan op de camping en direct aan de rivier. Een mooie ruime plaats (307) met uitzicht over de rivier. Bij behoorlijke regenval is de afwatering slecht en dat geldt niet alleen voor de plaatsen aan de rivier. De camping is goed uitgerust, een goede receptie waar je met alle vragen terecht kunt, klantvriendelijk personeel, sportvelden, twee zwembaden, een groot terras, een goed en betaalbaar restaurant, Een afhaalcounter voor snacks, een (kleine) winkel, wel wat gedateerd sanitair en natuurlijk de rivier waarin je lekker bezig kunt zijn. Het waterpeil was bij ons wel wat aan de lage kant. Het sanitair werd prime schoon gehouden, het toezicht bij de zwembaden mag wat strenger. (grote groepen jeugd en de bekende handdoeken op de ligstoelen) De verlichting op de camping verdient ook uitbreiding.De omgeving is prachtig en twee grote supermarkten in het dorp. Mooie dorpjes met veel sfeer en cultuur. Kortom, een camping die hier en daar wat modernisering nodig heeft maar zeker aan te raden is !!
Gereisd met partner in augustus 2017

Leuke camping voor 1 keer maar wel te duur

Herman, 6-9-2017

Leuke ligging dicht bij een dorpje met supermarkten, leuke rivier met ook een zwembad,toiletgebouw verouderd maar werd goed schoongemaakt.

Review ingevuld via de site van de camping,hier was het eindcijfer niet erg hoog dus hebben ze deze van hun site verwijderd,hahaha zielig.

enige minpunten waren dat het toiletgebouw verouderd is, de camping aan de dure kant is en de eigenaren de camping moeten overgeven aan hun dochter,zij worden te oud en ....

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super camping voor gezin met oudere kinderen

Demi, 1-9-2017

De nieuwe mobile homes met groot terras zijn een aanwinst!

Heerlijke camping (met voornamelijk Nederlandse gezinnen) direct aan de rivier!

Mooie omgeving. Het plaatsje Die heeft gezellige marktjes. Lidl om de hoek. Kampvuur en avondjes naar de pub voor oudere tieners. De eigenaar heeft duidelijke afspraken met de kids, waardoor ze weten waar ze aan toe zijn.

Een camping om zeker naar terug te gaan!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie op een gemoedelijke camping!

Fam. Wulterkens, 1-9-2017

De kleinschalige camping heeft een gemoedelijke sfeer met goed eten voor een redelijke prijs. Ook voor onze kinderen in de leeftijd van 13 t/m 16 was er genoeg te beleven, zowel op de camping als in de omgeving. Op het terras was het gezellig druk en vanaf 23.00 heerlijk rustig. De zowel Nederlands als Frans sprekende eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. De relaxte eigenaar die op zijn mooie Suzuki regelmatig een rondje ploft over de camping zorgt voor een open en veilige sfeer. De mobile homes zijn netjes en de douche is vrij ruim. De kanotocht op de Drome is echt een aanrader evenals een beklimming van de Col de Rousset (de afdaling met de step altijd doen als je er bent) en een bezoekje aan de prachtige waterval vergeet je nooit meer, een sprookjesachtige plek! Als we in de buurt zijn komen we hier graag terug!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

geen camping voor tweede maal

jan, 30-8-2017

- vriendelijke en behulpzame camping baas

- verschrikkelijke toegangsweg, tunneltje en brug waren zeer smal

- onverzorgde plekken en gedateerd sanitair echt geen 4 sterren

- betaling moest contant wat wij vreemd vonden

- geen uitzicht vanaf je campingplek op de omgeving

- niet aan te raden voor grotere caravans

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie camping, en behulpzame eigenaren

Familie uit Drenthe, 23-8-2017

Gezellige camping met mooie plekken, maar niet allemaal even mooi. Kijk van te voren op plattegrond! Ook best prijsverschil in plekken. Wel prijzige camping maar omgeving maakt veel goed. Voor de jeugd heel gezellig. Zwembad is prima, veel ligbedjes en schoon. Douches en toiletten goed. Altijd warm water. Eigenaren erg vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst krijg je een mooi magazine met allerlei interessante en mooie uitstapjes in de buurt. Eten in restaurant goede prijs/kwaliteit. Prijzen voor brood in winkeltje.niet te duur en lekker vers.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuk, maar niet voor herhaling vatbaar.

Monique, 15-8-2017

Net terug van een verblijf op camping la Pinède. Mooie grote standplaats, echter tegen het sportveld aan gelegen. Prima voor jongere kinderen, maar wij vonden het behoorlijk rumoerig 's avonds. Onze kinderen; 15,16 en 18 jaar hebben zich prima vermaakt. Wel een vreemde regel dat ze 's nachts om 2 uur terug moeten zijn op de camping na een bezoek aan de plaatselijke pub....lijkt me toch echt de verantwoordelijkheid van de ouders zelf. De eigenaar in kwestie die deze regel heeft bepaald heb ik alleen maar op zijn Harley de hele dag over de camping zien rijden. Geen praatje, komt eerlijk gezegd nogal "macho" over zittend op zijn motor. Zelfs dwars over het sportveld tussen de kinderen door.... Geen koude douches gehad en alles werd prima schoongehouden. Het zijn de campingbezoekers zelf die de boel nogal rommelig achterlaten. Jammer! Supermarkten zijn dichtbij, je moet echter wel eerst een klimmetje maken, en bent dus echt even onderweg. Geen probleem, ook brood verkrijgbaar op de camping. Leuk verblijf gehad en de jongens vonden het ook fijn, maar al met al wat te rumoerig wat mij betreft.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Vergane glorie in een mooie omgeving

Fam. Van Beek, 11-8-2017

De kampeerplek aan de rivier was prachtig. Je kon direct vanuit de tent met een luchtbed de rivier afgaan en het was er s avonds ook rustig. Het sanitair, het zwembad en het restaurant waren vergane glorie. Op de camping waren alleen maar Nederlanders en, behalve van de prachtige omgeving, kreeg je niet het buitenland gevoel. De kinderen kregen niet snel aansluiting bij de grote groep kinderen die er al vaker waren geweest.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

De pubers hebben zich prima vermaakt

Fam Harbers, 8-8-2017

De jeugd kon zich prima vermaken met de andere jeugd, ook s ` avonds later.

Erg lekkere zitzakken op de ligbedden bij het zwembad.

De prijs per nacht vonden wij aan de hoge kant.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Pinède in Die, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Pinède zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Pinède scoort een 7.49 uit 10 op basis van 253 reviews.