6,1

Matig

50 reviews over Camping Indigo Lyon in het Nederlands

Basic

Maureen vandenberghe, 12-8-2017

Camping is goed gelegen om Lyon te bezoeken. Vlotte verbinding met openbaar vervoer. Niet duur. Daarmee is ook alles gezegd. Te weinig en slecht onderhouden sanitair als grootste mankement. Zwembad niet getest.
Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit meer

Kim, 10-8-2017

Voor doorreis misschien ok maar niet voor meerdere nachten.

Wij zouden 5 nachten blijven maar gaan na drie nachten weg.

Sanitair ongelooflijk vies en goor, de schoonmaker was net geweest maar die kunnen ze per direct ontslaan moet zijn ogen uit de kop schamen.

Maandverband wat blijft liggen in de douches toiletten stinken naar urine.

Totaal geen animatie voor de kids 1 klein speeltuintje dus wij vertrekken morgenochtend weer

Gereisd familie in augustus 2017

Nooit meer.

Fam kroesje, 7-8-2017

We hebben hier als tussen stop 1 nacht geslapen.

Stonden tussen de bbqende Roemenen,die ook nog lekker de radio erbij aan hadden.

Gelukkig was het niet al te warm en konden we binnen zitten.

Gespannen sfeer ,niet echt relaxed camping sfeertje.

Nooit meer dus, zelfs niet voor 1 nacht!

Bah! Nooit meer!

A, 6-8-2017

Vorig jaar zijn we hier ook geweest; alles keurig in orde. Dit jaar; bedwantsen! Ik zat helemaal onder de beten. Wel direct een ander mobile home gekregen; nieuwer, luxer, met airco en veel ruimer. Veel achterstallig onderhoud; kapotte stoeltjes bij het zwembad, losse plank bij de ingang van het zwembad, veel klachten over de staat van de mobile homes. Veel geluidsoverlast door seizoensarbeiders (harde muziek enz.) Erg veel seizoensarbeiders die op de camping verbleven, dit geeft toch een hele andere sfeer. Ze hadden het na werktijd erg druk met bier drinken en naar de vrouwen loeren. Een super lokatie om Lyon te bezoeken maar volgend jaar ga ik hier niet meer heen. De planning met deze camping is dat binnen 2 jaar de heleboel opgeknapt wordt. Nog even geduld dus.

prima tussenstop camping

inge, 1-8-2017

Prima camping voor tussenstop. Je kan de caravan aangekoppeld laten en in de ochtend vanaf 6.00 uur vertrekken. Direct aan de snelweg maar vindt het geen 4 sterren waard.

Nooit meer

Dimitry, 26-7-2017

Gestopt op doortrek naar het zuiden was geen camping maarvverblijfplaats voor seizoenarbeiders werden geplaatst geen vakantiegevoel eerder gespannen sfeer
Corine Dutin,

Hallo,

Dank voor het delen van uw ervaring.

We zijn een beetje verrast door uw opmerkingen, omdat we een team hebben die relatief jong en dynamisch is. Wij zullen hen deze opmerkingen laten weten, zodat we elke klant met een lach en enthousiasme blijven ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Het campingpersoneel

Overnachtingscamping of voor een bezoek aan Lyon

Opmodok, 6-6-2017

Ligt vlak naast de snelweg (overigens geen last van geluid).

Goedkope benzinepomp vlak voor de camping. Een Auchan op loopafstand. Bushalte bij de rotonde voor de camping. Diverse eetgelegenheden vlakbij.

Het zwembad is om deze tijd van het jaar nog niet open.

Je mag op de camping gaan staan waar je wilt. Dit kan vaak ook zonder de caravan af te koppelen. 's Morgens zit je direct weer op de snelweg.

Gereisd met partner in mei 2017
Corine Dutin,

Goedendag,

Hartelijk dan voor het delen van uw ervaring.

Fijn dat u heeft genoten van uw verblijf en ook geschikt vindt voor een kort verblijf.

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Doortrekcamping

Kyra, 5-2-2017

Prima doortrek camping voor een nacht in de winter.

Vriendelijk ontvangst.

Verwarmd sanitair.

Mooie plaatsen aangekoppeld te gebruiken.

Bushalte voor de cp.

Wifi werkt van het hotel accord grappig maar werkt prima.

Gereisd met partner in januari 2017

Goede plek voor citytrip lyon

Maartje, 13-8-2016

Mooie camping, vlakbij snelweg maar de kampeerplaatsen zijn gunstig gelegen waardoor je de weg zelden hoort. Mooie plaatsen met veel bomen. Douches zijn wat klein, maar goed genoeg. Personeel Is erg behulpzaam. Met de bushalte om de hoek Is dit een ideale plek om lyon te ontdekken. Bus gaat tot laat terug, dus uit eten gaan In lyon Is ook geen probleem. De Beaujolais Is ook om de hoek en een aanrader om doorheen te rijden. Enige minpunt van de camping Is het zwembad wat klein Is erin waar je de snelweg wel erg goed hoort
Gereisd met partner in juli 2016

prima ligging, superschoon zwembad, TOP

Anne, 7-8-2016

+ De ligging is echt ideaal; de bushalte is ongeveer 50 meter vanaf de receptie, je bent binnen een half uur in hartje Lyon. vlakbij een grote supermarkt, restaurant enz. (op loopafstand) de caravans zijn prima in orde, zwembad is niet groot maar schoon en vezorgd.

- Geen actitviteiten voor kinderen (dit werd wel gezegd toen ik hier telefonisch naar informeerde) er is niks te doen op de camping, de receptie heeft niet echt tips voor een bezoek aan Lyon, leuke restaurants of iets wat je kunt bekijken in de omgeving.

Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Indigo Lyon in Dardilly (Rhone), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Indigo Lyon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Indigo Lyon scoort een 6.05 uit 10 op basis van 56 reviews.