Beoordelingen Camping Les Charmilles***

2 september 2014

Les Charmilles***
211 beoordelingen
Beoordelingen Camping Les Charmilles***
Les Clapas , F-07170, Darbres (Ardeche)
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Charmilles*** in Darbres (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Charmilles*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Les Charmilles scoort een 8,5 uit 10, op basis van 211 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Charmilles*** in Darbres (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Charmilles***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Les Charmilles*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 190 vakantiefoto's van Camping Les Charmilles*** vinden. Je kunt 1 video van Camping Les Charmilles*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping Les Charmilles*** met andere accommodaties in Darbres (Ardeche).
Even geduld a.u.b.

8,2
8,9
7,7
8,8
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prima camping"vertalen
Kim
5,0
9,0

28-08-2014 Prima camping voor kleine kinderen met fijn zwembad waar lekker gespeeld en gesprongen mag worden. Eten niet bijzonder, ook voor kinderen alleen pizza of de geijkte patat met frikadel of kroket. Jammer van de plastic tafels met stoelen op het terras! Niet heel gezellig. Bij pasta avond zijn alle pizza's 7,50€, het gekke is dat dan de meeste pizza's juist duurder zijn dan normaal en maar een paar goedkoper. De speciale pizza's zijn dan nog wel12,50€. Commentaar van het personeel was dat we daar in gelijk hadden maar iedereen er tot nu toe intrapte. Zeer aardig en behulpzaam personeel. Animatie is leuk. Mooie safaritent met mooi uitzicht, maar het sanitairgebouw staat helemaal aan de andere kant van de camping. De camping op zich vond ik wat te gewoontjes wat we gewend zijn bij campings met een safaritent. Omdat camping op de berg staat is het er 's ochtends en 'savonds snel koud.
Kortom prima week gehad, kids hebben zich goed vermaakt. 1 week is OK maar niet voor herhaling vatbaar.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Gezellige familiecamping!!"vertalen
Vakantie ganger
8,0

29-07-2014 Een weekje bij camping Les Charmilles geweest. Mooie kleine camping, wij hadden een tent gehuurd van touroperator en deze waren goed verzorgd. Voor gezinnen met kinderen (tot 12 jaar) is dit zeker een aanrader, leuke kinderactiviteiten! Heerlijk eten in het restaurant van de kok, ook is er elke dag wat anders voor af te halen. Sanitair gebouw lag er netjes bij. Personeel is klantvriendelijk en behulpzaam, bij aankomst een drankje gekregen en bij vertrek een fles wijn voor mee naar huis te nemen. Dikke aanrader voor gezinnen met kleinere kinderen!!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Dit nooit meer."vertalen
M Simons
8,0

27-07-2014 Animatie voor de kinderen is geweldig en het personeel van het restaurant is klantvriendelijk en professioneel. De receptie kan verbeterd worden. Niet vriendelijk en geen correcte informatie. De medewerker, die de caravans op hun plek brengt communiceert via gebaren. zoals het wuiven met de hand en dan moest ik de conclusie trekken dat ik de auto weg moest zetten. De tweede keer was het " gesprek" als volgt. Medewerker: Die Opel" Ik: Ja. Hij; Ja dit herhaalde zich 3x toen zei hij "Staat op een kampeerplek" waarna ik wederom de conclusie zelf moest trekken dat de auto verzet moest worden. Toen ik bij de auto kwam stond deze klemgereden door het tractortje van de medewerker en deze stond te praten met een andere campinggast. Hij deed geen enkele moeite om de tractor te verzetten en ik moest maar zien hoe ik de auto van die plek af kreeg. Nadat ik via de enquete mijn ongenoegen hierover heb geuit was het antwoordt van Martin, de eigenaar van de camping, "Wij zijn nu eenmaal kort."

Eigenaar Martin, 17-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste mevrouw Simons, Helaas bent u niet tevreden over uw verblijf op onze camping. Wij hebben samen uw opmerkingen de ochtend van uw vertrek doorgenomen. Ik heb u er toen aan herinnerd dat onze terreinmedewerker u 2 keer heeft gevraagd om uw auto niet op een onbezette kampeerplek te parkeren. Toen hij op een drukke aankomstdag met de trekker een caravan op desbetreffende plaats wilde zetten en uw auto wederom op die plaats geparkeerd stond is zijn reactie kort en bondig geweest. Misschien niet heel tactisch maar wel begrijpelijk en dat heb ik u ook uitgelegd. Wij vinden het uiteraard jammer dat dit uw vakantie op een negatieve manier heeft beïnvloed. Wij hopen dat u toch met plezier terugkijkt op de activiteiten waaraan u hebt deelgenomen (zoals de door mij begeleide excursie naar de geitenboerderij), de beschreven wandelingen waar u veelvuldig gebruik van heeft gemaakt en de extra service van Merle die voor u tijd heeft gestoken in het uitzoeken en boeken van een vliegticket.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Les Charmilles*** bij:

met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuke camping op een mooie plek!"vertalen
Janneke
9,0

28-07-2014 Zeer vriendelijk ontvangst met een drankje van de zaak bij aankomst. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke animatie voor de kinderen en mijn complimenten voor Ben de kok van het eten is er erg lekker!!!! Mooie ruime plaatsen.
Alleen wel een half uur rijden van het dichts bijzijnde supermarkt maar de camping heeft hiervoor wel een prachtige ligging op 500m hoogte.
Camping wordt gerund door nederlandse eigenaren dus er zijn alleen nederlanders op de camping aanwezig. Mocht je daar niet van houden dan is dit niet de goede plek. Wij vonden dat voor de kinderen wel weer ideaal.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Camping met prachtig uitzicht"vertalen
ellen smulders
8,0

04-08-2014 Gezellige familie camping in het rustige gedeelte van de Ardèche met een enthousiast Nederlands team. We zijn gastvrij ontvangen en de gehele periode hebben we alleen vriendelijke medewerkers gezien en gesproken. De camping beschikt over verzorgde voorzieningen.Voor gezinnen met kinderen tot 13 jaar zeer geschikt, het animatieprogramma richt zich met name op jonge kinderen, oudere kinderen moeten het vooral met elkaar leuk maken.
Het restaurant heeft een beperkte kaart, maar alles smaakte ons goed.
Het winkeltje op de camping is heel klein en biedt alleen de eerste levensbehoeften.
De afstand tot winkels bedraagt zo'n 20 auto-minuten.

met partner, Juni 2014
"Mooie plek,toch nooit meer......"vertalen
javermeulen
9,0

02-07-2014 Ontv.door het gast echtpaar van touroperator. De tent stond op een gwld. plek,ruim- prachtig uitzicht. Er was een fijn zwembad aanwezig. Wij hadden voor 6 ncht. de tent gehuurd, en daar hebben we spijt van gekregen. Er waren een aantal zaken niet in orde en die hebben onze vakantie danig verstoort. Vroeg begonnen ze aan werkzaamheden aan het groen onderhoud. De hele dag door enorme herrie , en doodziek v.d hooikoort, geen medicijn hielp!
Vlg. dag begon alles opnieuw. De jongens aangespr. die de Camp. eig. erbij haalde. Deze hoorde mijn verhaal aan,en vroeg wat ik dacht dat eraan gedaan kon worden,helaas zonder resultaat. 3 van de 6 dagen zijn hierdoor écht verziekt! Daarnaast blijkt de camp. een echt Ned.Camp. te zijn,met Ned.eig. en zover wij hebben kunnen spotten hoofd zakelijk Ned.gasten die er al jr. staan. We voelde ons ook een enorme buitenstaander.Voor ons was de sfeer totaal afwezig,en we waren werkelijk opgelucht te kunnen vertr.na 6 nachten......

Eigenaar Martin, 17-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste mevrouw Vermeulen, Bedankt voor uw vakantiebeoordeling op Zoover. Helaas bent u niet tevreden over uw verblijf in juni bij ons op de camping. Onze camping is landelijk gelegen en juni is traditiegetrouw de maand van het hooien. In deze maand maaien de boeren het land wat zich rondom de camping bevindt. Ook op de camping zelf moet meer worden gemaaid dan in andere maanden omdat het gras harder groeit. Geen ideale situatie voor mensen met hevige hooikoorts. Maar net zoals op elke andere camping moet er onderhoud worden gepleegd om de camping schoon en netjes te houden. Wij beseffen ons goed dat het geluid van het maaien overlast kan geven en daarom vermelden wij altijd van te voren op het publicatiebord wanneer er op de camping gemaaid wordt. Onze gasten kunnen dan, als zij dat wensen, hun plannen daarop aanpassen.

met partner, Mei 2014
"Wat een gastvrijheid! Nog nooit meegemaakt!"vertalen
Gerrit en Nel Binne...
9,0

08-07-2014 Een heel mooi gelegen camping met schoon sanitair en een geweldige gastvrijheid. De begroeting heel amicaal, gaf echt het gevoel welkom te zijn. Bijzonder was dat zowel de eigenaren als al het personeel zich voorstelde en ook de volgende dag onze voornaam nog wist!
Klantvriendelijk en behulpzame staf, dat zijn de sleutelwoorden voor Les Charmilles. Toen we zouden vertrekken en onze stekker van de caravan in de trekhaak bleek defect, was er voor Martin geen aarzeling om te helpen en de stekker te repareren. Zo doen we dat hier was zijn antwoord.
Geweldig, die service. Echt een aanrader, deze camping!

met jonge kinderen, Mei 2014
"Mooie lokatie, maar dat was alles!"vertalen
RILJU
4,0
8,0

10-08-2014 We hebben in het voorjaar op deze camping gestaan en zijn hier terecht gekomen afgaande op recensies.
Het was eens maar nooit weer.
Het is een Hollandse camping waar mensen komen die weinig van het Franse leven willen meekrijgen.
Er zijn enkele mooie grote plekken maar bij de overige zit je dicht op elkaar. Veel huurtenten van het goedkopere segment.
Het restaurant is matig. Lauw eten en hoe kun je trots zijn op een internationale keuken (met als "topper" de 7 gangen wereldgerechten op vrijdag) als je al het lekkers dat de Franse keuken te bieden heeft niet op de kaart hebt staan.
Het sanitair is slecht. Toiletten zonder bril en uitermate slecht schoon gemaakt (1x per dag in laagseizoen is echt veel te weinig).
Eigenaars stug en weinig zichtbaar. Camping draait met name op jonge seizoenskrachten zonder ervaring of kennis van de omgeving en Frankrijk.

Overigens een schitterende streek om te ontdekken in het voorjaar als de grote massa nog niet is neergestreken

met jonge kinderen, Mei 2014
"Heerlijke camping!"vertalen
Berno
9,0

01-06-2014 Op deze mooi gelegen camping krijg je rust en vind je gezelligheid. Zeer vriendelijk en enthousiast personeel.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Fantastische camping"vertalen
Martijn van Zanten
8,0

02-05-2014 Je voelt je op deze camping meteen thuis: eerst een drankje en daarna pas inchecken. Prachtige ligging schaduwrijk en een fraai uitzicht. We sliepen in een van de vrijwel nieuwe stacaravans met prima bedden! In de meivakantie wordt een halfpension arrangement aangeboden, dat zeer aanbevelenswaardig is. Kok Ben zorgt elke avond voor een origineel en smaakvol 3 gangen diner en 's ochtends een uitgebreid ontbijt. De bediening en animatie wordt verzorgd door een enthousiast jong team en elke dag is er wat te doen voor jong en oud, op de camping (film, knutselen, etc.) en daarbuiten (o.a. canyoning, klimbos). Het terrein is erg overzichtelijk waardoor je ook kleine kinderen lekker vrij kunt laten. Het zwembad is voor een meivakantie voldoende groot (en verwarmd). Wij zijn dus zeer te spreken over deze camping. Minpunten zijn er niet echt, of het moeten de uitsluitend Nederlandse gasten en medewerkers zijn, waardoor je wat minder het gevoel hebt in het buitenland op vakantie te zijn.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?