Beoordelingen Camping Les Charmilles***

24 juli 2014

Les Charmilles***
204 beoordelingen
Beoordelingen Camping Les Charmilles***
Les Clapas , F-07170, Darbres (Ardeche)
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Charmilles*** in Darbres (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Charmilles*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Les Charmilles scoort een 8,5 uit 10, op basis van 204 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Charmilles*** in Darbres (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Charmilles***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Les Charmilles*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 190 vakantiefoto's van Camping Les Charmilles*** vinden. Je kunt 1 video van Camping Les Charmilles*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping Les Charmilles*** met andere accommodaties in Darbres (Ardeche).
Even geduld a.u.b.

8,3
8,9
7,7
9,1
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juni 2014
"Mooie plek,toch nooit meer......"vertalen
javermeulen
9,0

02-07-2014 Ontv.door het gast echtpaar van touroperator. De tent stond op een gwld. plek,ruim- prachtig uitzicht. Er was een fijn zwembad aanwezig. Wij hadden voor 6 ncht. de tent gehuurd, en daar hebben we spijt van gekregen. Er waren een aantal zaken niet in orde en die hebben onze vakantie danig verstoort. Vroeg begonnen ze aan werkzaamheden aan het groen onderhoud. De hele dag door enorme herrie , en doodziek v.d hooikoort, geen medicijn hielp!
Vlg. dag begon alles opnieuw. De jongens aangespr. die de Camp. eig. erbij haalde. Deze hoorde mijn verhaal aan,en vroeg wat ik dacht dat eraan gedaan kon worden,helaas zonder resultaat. 3 van de 6 dagen zijn hierdoor écht verziekt! Daarnaast blijkt de camp. een echt Ned.Camp. te zijn,met Ned.eig. en zover wij hebben kunnen spotten hoofd zakelijk Ned.gasten die er al jr. staan. We voelde ons ook een enorme buitenstaander.Voor ons was de sfeer totaal afwezig,en we waren werkelijk opgelucht te kunnen vertr.na 6 nachten......

met partner, Mei 2014
"Wat een gastvrijheid! Nog nooit meegemaakt!"vertalen
Gerrit en Nel Binne...
9,0

08-07-2014 Een heel mooi gelegen camping met schoon sanitair en een geweldige gastvrijheid. De begroeting heel amicaal, gaf echt het gevoel welkom te zijn. Bijzonder was dat zowel de eigenaren als al het personeel zich voorstelde en ook de volgende dag onze voornaam nog wist!
Klantvriendelijk en behulpzame staf, dat zijn de sleutelwoorden voor Les Charmilles. Toen we zouden vertrekken en onze stekker van de caravan in de trekhaak bleek defect, was er voor Martin geen aarzeling om te helpen en de stekker te repareren. Zo doen we dat hier was zijn antwoord.
Geweldig, die service. Echt een aanrader, deze camping!

met jonge kinderen, Mei 2014
"Heerlijke camping!"vertalen
Berno
9,0

01-06-2014 Op deze mooi gelegen camping krijg je rust en vind je gezelligheid. Zeer vriendelijk en enthousiast personeel.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Les Charmilles*** bij:

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Fantastische camping"vertalen
Martijn van Zanten
8,0

02-05-2014 Je voelt je op deze camping meteen thuis: eerst een drankje en daarna pas inchecken. Prachtige ligging schaduwrijk en een fraai uitzicht. We sliepen in een van de vrijwel nieuwe stacaravans met prima bedden! In de meivakantie wordt een halfpension arrangement aangeboden, dat zeer aanbevelenswaardig is. Kok Ben zorgt elke avond voor een origineel en smaakvol 3 gangen diner en 's ochtends een uitgebreid ontbijt. De bediening en animatie wordt verzorgd door een enthousiast jong team en elke dag is er wat te doen voor jong en oud, op de camping (film, knutselen, etc.) en daarbuiten (o.a. canyoning, klimbos). Het terrein is erg overzichtelijk waardoor je ook kleine kinderen lekker vrij kunt laten. Het zwembad is voor een meivakantie voldoende groot (en verwarmd). Wij zijn dus zeer te spreken over deze camping. Minpunten zijn er niet echt, of het moeten de uitsluitend Nederlandse gasten en medewerkers zijn, waardoor je wat minder het gevoel hebt in het buitenland op vakantie te zijn.

Sept. 2013
"C'est magnifique!"vertalen
Birgit-vandenHoek
9,0

15-11-2013 Wat een heerlijke camping zeg! We werden zeer vriendelijk ontvangen met een drankje van de zaak, daarna werden we naar onze safaritent gebracht. Dezelfde avond nog zijn we aangeschoven bij een Winetasting, waar de kok bij elk gerecht uitleg gaf over zijn keuze van de wijn en het gerecht. Een erg gepassioneerde kok en de kwaliteit van het eten was perfect. Er werden ook nog wandelingen, jeu de boules avonden en een excursie naar geitenboerderij georganiseerd, zelfs in de laatste week nog! Dat hebben wij nog niet veel meegemaakt.
Dit jaar hebben we mijn moeder meegenomen, zij is ouder dan 80. Met wat hulp van ons ging dat prima op de camping en ze heeft gigantisch genoten (wij ook) van het uitzicht en de omgeving, het eten, het weer en de rust, daar gaat het om!

met oudere kinderen, Sept. 2013
"Helemaal GEWELDIG!!"vertalen
jelitska
10,0

14-11-2013 Eindelijk een camping gevonden in Frankrijk die aan alle verwachtingen voldoet. Hele lieve en behulpzame eigenaren, super vriendelijk personeel en schoon sanitair. Daarnaast is de ligging en het uitzicht nog mooier dan vooraf op het internet gezien.
Zowel voor onze dochter van 16 als onze kleine "Pietje Bel" van drie jaar is er genoeg te doen. Lekker ver weg van de toeristische drukte in deze streek en midden in de Franse, ongerepte natuur en vriendelijke bevolking!
Een fantastisch restaurantje waar de kok ons op mijn verjaardag verraste met een overheerlijk, typisch Frans meergangen diner. Ook eens aangeschoven bij de Bourgondische Barbecue - wauw - wat was dat lekker!!
Al met al een plek om zeker naar terug te keren.......... en daar zijn wij totaal het type niet voor haha!!

met een groep, Sept. 2013
"Alles top"vertalen
Rene & Ans Franciss...
10,0

03-10-2013 Vorig jaar hebben we met onze caravan een prachtige vakantie gehad op deze camping. Daarom hebben we dit jaar besloten mee te gaan met een volledig verzorgde vakantie voor MG Carclub leden. Opnieuw hebben we genoten en een fantastische vakantie gehad. De accomodatie, het eten, de bediening, alles was tot in de puntjes verzorgd en het enthousiasme van het hele team heeft deze vakantie voor ons onvergetelijk gemaakt en zullen we zeker nog eens terug komen.

"Niet volgens verwachting"vertalen
Rob Pouw
5,0
1,0
5,0

14-09-2013 Ligging en uitzicht is mooi met ruime plaatsen. Nederlandse leiding op de camping. Prijs kwaliteit vonden wij niet in orde. Het lijkt er sterk op dat de hele camping vol zit met ACSI voordeel jagers. Beetje jammer dat ze voor een reguliere gast buiten het seizoen gewoon de hoofdprijs rekenen. Alternatieve campings met 5 sterren rekenen €18,00 en hier €25,00. Minishop is over the top 6 blikjes bier voor €9,00. Echte teleurstelling is het restaurant (mag deze naam niet hebben) twee lauwe kinderpizza's en een drankje voor €30,00. Schandalig slecht met bediening door goedbedoelde stagiares die hier niets aan kunnen doen. A-la-carte is niet mogelijk in deze periode. We hadden hier meer van verwacht maar men moet nog een boel leren.

"Heerlijke camping"vertalen
Piet Rottier
9,0

06-10-2013 Het was het tweede jaar dat wij deze , ik mag wel zeggen, geweldige en gezellige camping bezocht hebben. Steeds blijven we hangen ondanks dat we met een camper reizen. De eigenaren en ook het personeel stralen iets uit waardoor je direct een gevoel van " thuis zijn "krijgt. De plaatsen zijn ruim en hebben bijna allemaal een geweldig uitzicht. Het sanitair wordt heel goed schoongehouden en er zijn meer dan voldoende activiteiten zoals wandelen en jeu de boulen, zodat niemand zich hoeft te vervelen. Kantine met bar,terras en restaurant en fraai uitzicht over het dal voldeden perfect aan onze wensen. Kortom, voor ons nog steeds voor herhaling vatbaar

"Je thuis voelen"vertalen
Ria van Beek
9,0

29-09-2013 We zijn nu voor de 2e keer terug geweest in september naar deze camping, De eigenaren van deze camping met hun team doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het sanitair is netjes, de plekken zijn groot genoeg. De camping staat op een berg met een prachtig uitzicht. Het restaurant verzorgd speciale avonden met heerlijk eten en 1 keer per week live muziek.Sportief kan je meedoen met Jeu de boelen, wandelen en ander excursies.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?