Beoordelingen Camping Les Charmilles***

25 april 2014

Les Charmilles***
198 beoordelingen
Beoordelingen Camping Les Charmilles***
Les Clapas , F-07170, Darbres (Ardeche)
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Charmilles*** in Darbres (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Charmilles*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Les Charmilles scoort een 8,5 uit 10, op basis van 198 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Charmilles*** in Darbres (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Charmilles***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Les Charmilles*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 188 vakantiefoto's van Camping Les Charmilles*** vinden. Je kunt 1 video van Camping Les Charmilles*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping Les Charmilles*** met andere accommodaties in Darbres (Ardeche).
Even geduld a.u.b.

8,3
8,9
7,7
9,7
Toon score en beoordelingen van:
Sept. 2013
"C'est magnifique!"vertalen
Birgit-vandenHoek
9,0

15-11-2013 Wat een heerlijke camping zeg! We werden zeer vriendelijk ontvangen met een drankje van de zaak, daarna werden we naar onze safaritent gebracht. Dezelfde avond nog zijn we aangeschoven bij een Winetasting, waar de kok bij elk gerecht uitleg gaf over zijn keuze van de wijn en het gerecht. Een erg gepassioneerde kok en de kwaliteit van het eten was perfect. Er werden ook nog wandelingen, jeu de boules avonden en een excursie naar geitenboerderij georganiseerd, zelfs in de laatste week nog! Dat hebben wij nog niet veel meegemaakt.
Dit jaar hebben we mijn moeder meegenomen, zij is ouder dan 80. Met wat hulp van ons ging dat prima op de camping en ze heeft gigantisch genoten (wij ook) van het uitzicht en de omgeving, het eten, het weer en de rust, daar gaat het om!

met oudere kinderen, Sept. 2013
"Helemaal GEWELDIG!!"vertalen
jelitska
10,0

14-11-2013 Eindelijk een camping gevonden in Frankrijk die aan alle verwachtingen voldoet. Hele lieve en behulpzame eigenaren, super vriendelijk personeel en schoon sanitair. Daarnaast is de ligging en het uitzicht nog mooier dan vooraf op het internet gezien.
Zowel voor onze dochter van 16 als onze kleine "Pietje Bel" van drie jaar is er genoeg te doen. Lekker ver weg van de toeristische drukte in deze streek en midden in de Franse, ongerepte natuur en vriendelijke bevolking!
Een fantastisch restaurantje waar de kok ons op mijn verjaardag verraste met een overheerlijk, typisch Frans meergangen diner. Ook eens aangeschoven bij de Bourgondische Barbecue - wauw - wat was dat lekker!!
Al met al een plek om zeker naar terug te keren.......... en daar zijn wij totaal het type niet voor haha!!

met een groep, Sept. 2013
"Alles top"vertalen
Rene & Ans Franciss...
10,0

3-10-2013 Vorig jaar hebben we met onze caravan een prachtige vakantie gehad op deze camping. Daarom hebben we dit jaar besloten mee te gaan met een volledig verzorgde vakantie voor MG Carclub leden. Opnieuw hebben we genoten en een fantastische vakantie gehad. De accomodatie, het eten, de bediening, alles was tot in de puntjes verzorgd en het enthousiasme van het hele team heeft deze vakantie voor ons onvergetelijk gemaakt en zullen we zeker nog eens terug komen.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Les Charmilles*** bij:

"Niet volgens verwachting"vertalen
Rob Pouw
6,0
7,0
5,0
1,0
5,0

14-9-2013 Ligging en uitzicht is mooi met ruime plaatsen. Nederlandse leiding op de camping. Prijs kwaliteit vonden wij niet in orde. Het lijkt er sterk op dat de hele camping vol zit met ACSI voordeel jagers. Beetje jammer dat ze voor een reguliere gast buiten het seizoen gewoon de hoofdprijs rekenen. Alternatieve campings met 5 sterren rekenen €18,00 en hier €25,00. Minishop is over the top 6 blikjes bier voor €9,00. Echte teleurstelling is het restaurant (mag deze naam niet hebben) twee lauwe kinderpizza's en een drankje voor €30,00. Schandalig slecht met bediening door goedbedoelde stagiares die hier niets aan kunnen doen. A-la-carte is niet mogelijk in deze periode. We hadden hier meer van verwacht maar men moet nog een boel leren.

"Heerlijke camping"vertalen
Piet Rottier
9,0

6-10-2013 Het was het tweede jaar dat wij deze , ik mag wel zeggen, geweldige en gezellige camping bezocht hebben. Steeds blijven we hangen ondanks dat we met een camper reizen. De eigenaren en ook het personeel stralen iets uit waardoor je direct een gevoel van " thuis zijn "krijgt. De plaatsen zijn ruim en hebben bijna allemaal een geweldig uitzicht. Het sanitair wordt heel goed schoongehouden en er zijn meer dan voldoende activiteiten zoals wandelen en jeu de boulen, zodat niemand zich hoeft te vervelen. Kantine met bar,terras en restaurant en fraai uitzicht over het dal voldeden perfect aan onze wensen. Kortom, voor ons nog steeds voor herhaling vatbaar

"Je thuis voelen"vertalen
Ria van Beek
9,0

29-9-2013 We zijn nu voor de 2e keer terug geweest in september naar deze camping, De eigenaren van deze camping met hun team doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het sanitair is netjes, de plekken zijn groot genoeg. De camping staat op een berg met een prachtig uitzicht. Het restaurant verzorgd speciale avonden met heerlijk eten en 1 keer per week live muziek.Sportief kan je meedoen met Jeu de boelen, wandelen en ander excursies.

met partner, Aug. 2013
"Uitstekende camping"vertalen
Ed Kruit
10,0

7-10-2013 De ligging van de camping is schitterend,maar een beetje moeilijk bereikbaar,volg de instructie aangeven bij / door de camping eigenaar ,m.a.w geen navigatie gebruiken.
De uitstraling en de behulpzaamheid van het gehele personeel is van hoge kwaliteit. .
Wij zijn beginnende caravaner's en de behulpzaamheid bij het plaatsen van de caravan hadden wij nog niet meegemaakt.
Wij wensen de eigenaar / familie veel succes toe in de voortzetting van deze mooie camp site.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Leuke en mooie camping"vertalen
mirjam
8,0
7,0
8,0

17-9-2013 We zijn met ons gezin (2 kinderen 3 en 1`jaar) in een huurtent geweest op deze camping. De camping is echt geschikt voor gezinnen. Mooi en goed zwembad, leuke speeltuintjes. De terassen op de camping zijn erg mooi en de omgeving is ook super. Vanaf de camping kan je ook wandelingen maken en autorondritten. Leuke activiteiten voor jong en oud. Prima sanitair ook geschikt voor hele kleine kindjes.
Kortom erg geslaagde vakantie! Misschien wel voor herhaling vatbaar.

met partner, Aug. 2013
"Na 9 jaren nog steeds een paradijs."vertalen
Jon.van.Rossum
10,0

1-10-2013 Waarom wij na negen jaar waarvan ook de laatse jaren in het naseizoen naar deze camping komen. De ligging en uitstraling van de camping met zijn zeer mooie vergezichten, het schone sanitair, de sfeervolle bar, winkeltje en de receptie.Vervolgens de aktiviteiten, onder leiding 3x in de week het jeu de boulen waaraan gemiddeld 35 personen deelnemen. Tevens onder leiding de prachtige wandelingen,het aquarelleren waar vele aan meedoen. Daarbij vinden wij het aller belangrijkste de vriendelijkheid en openhartigheid van Martin en Maaike. Maar ook een geweldig enthousiast team wat de sfeer mede bepaalde. Niet vergeten de geweldige kookkunst van chefkok Ben. Zelf ben ik Glutenvrij, daar is hij op een fantastische wijze mee om gegaan. Zijn er dan toch nog probleempjes op welk gebied dan ook, breng je dat op een plaats waar het thuishoort, dan wordt er naar tevreden heid voor een oplossing gezorgd. Wij weten nu al, we gaan in 2014 weer naar deze camping.Een camping waar wij ons thuis voelen

Aug. 2013
"Heerlijke plaats"vertalen
Jan en thea grispen
10,0

24-12-2013 Prachtige lokatie,uitzicht vanaf mijn plaats op de camping perfect, aankomst op de camping eerst een drankje ( gratis ) ondertussen een plaats uitgezocht sleutels aan de eigenaar gegeven die mijn caravan naar de plaats trok met de tractor had verwacht dat het daarmee ophield maar nee ik kom op de plaats en de wagen staat waterpas en klaar voor gebruik heerlijk. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam met alles nooit was er iets teveel gevraagd. Het sanitair was zeer schoon en ja ook wat zeuren hollander he als je gebruik maakte van de wc moest je erom denken dat je wc papier van de rol pakte die buiten de hokje hing . Het eten in het restaurant was beslist de moete waard ook de prijs was prima en de uitleg door de chef kok konden wij zeer waarderen ,ook de animatie was zeer goed . Wij waren van plan om ongeveer twee weken te blijven,maar zijn er de volle 4 weken geweest , wat wij nooit doen meestal vertrekken we na een week.nogmaals dank aan allemaal

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?