Beoordelingen Camping Les Charmilles***

3 augustus 2014

Les Charmilles***
207 beoordelingen
Beoordelingen Camping Les Charmilles***
Les Clapas , F-07170, Darbres (Ardeche)
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Charmilles*** in Darbres (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Charmilles*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Les Charmilles scoort een 8,5 uit 10, op basis van 207 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Charmilles*** in Darbres (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Charmilles***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Les Charmilles*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 190 vakantiefoto's van Camping Les Charmilles*** vinden. Je kunt 1 video van Camping Les Charmilles*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping Les Charmilles*** met andere accommodaties in Darbres (Ardeche).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

204 beoordelingen over Les Charmilles***

207 beoordelingen
8,3
7,7
8,9
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Juli 2014
"Gezellige familiecamping!!"vertalen
Vakantie ganger
8,0

29-07-2014 Een weekje bij camping Les Charmilles geweest. Mooie kleine camping, wij hadden een tent gehuurd van touroperator en deze waren goed verzorgd. Voor gezinnen met kinderen (tot 12 jaar) is dit zeker een aanrader, leuke kinderactiviteiten! Heerlijk eten in het restaurant van de kok, ook is er elke dag wat anders voor af te halen. Sanitair gebouw lag er netjes bij. Personeel is klantvriendelijk en behulpzaam, bij aankomst een drankje gekregen en bij vertrek een fles wijn voor mee naar huis te nemen. Dikke aanrader voor gezinnen met kleinere kinderen!!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Dit nooit meer."vertalen
M Simons
8,0

27-07-2014 Animatie voor de kinderen is geweldig en het personeel van het restaurant is klantvriendelijk en professioneel. De receptie kan verbeterd worden. Niet vriendelijk en geen correcte informatie. De medewerker, die de caravans op hun plek brengt communiceert via gebaren. zoals het wuiven met de hand en dan moest ik de conclusie trekken dat ik de auto weg moest zetten. De tweede keer was het " gesprek" als volgt. Medewerker: Die Opel" Ik: Ja. Hij; Ja dit herhaalde zich 3x toen zei hij "Staat op een kampeerplek" waarna ik wederom de conclusie zelf moest trekken dat de auto verzet moest worden. Toen ik bij de auto kwam stond deze klemgereden door het tractortje van de medewerker en deze stond te praten met een andere campinggast. Hij deed geen enkele moeite om de tractor te verzetten en ik moest maar zien hoe ik de auto van die plek af kreeg. Nadat ik via de enquete mijn ongenoegen hierover heb geuit was het antwoordt van Martin, de eigenaar van de camping, "Wij zijn nu eenmaal kort."

met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuke camping op een mooie plek!"vertalen
Janneke
9,0

28-07-2014 Zeer vriendelijk ontvangst met een drankje van de zaak bij aankomst. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke animatie voor de kinderen en mijn complimenten voor Ben de kok van het eten is er erg lekker!!!! Mooie ruime plaatsen.
Alleen wel een half uur rijden van het dichts bijzijnde supermarkt maar de camping heeft hiervoor wel een prachtige ligging op 500m hoogte.
Camping wordt gerund door nederlandse eigenaren dus er zijn alleen nederlanders op de camping aanwezig. Mocht je daar niet van houden dan is dit niet de goede plek. Wij vonden dat voor de kinderen wel weer ideaal.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Les Charmilles*** bij:

met partner, Juni 2014
"Mooie plek,toch nooit meer......"vertalen
javermeulen
6,0
6,0
9,0

02-07-2014 Ontv.door het gast echtpaar van touroperator. De tent stond op een gwld. plek,ruim- prachtig uitzicht. Er was een fijn zwembad aanwezig. Wij hadden voor 6 ncht. de tent gehuurd, en daar hebben we spijt van gekregen. Er waren een aantal zaken niet in orde en die hebben onze vakantie danig verstoort. Vroeg begonnen ze aan werkzaamheden aan het groen onderhoud. De hele dag door enorme herrie , en doodziek v.d hooikoort, geen medicijn hielp!
Vlg. dag begon alles opnieuw. De jongens aangespr. die de Camp. eig. erbij haalde. Deze hoorde mijn verhaal aan,en vroeg wat ik dacht dat eraan gedaan kon worden,helaas zonder resultaat. 3 van de 6 dagen zijn hierdoor écht verziekt! Daarnaast blijkt de camp. een echt Ned.Camp. te zijn,met Ned.eig. en zover wij hebben kunnen spotten hoofd zakelijk Ned.gasten die er al jr. staan. We voelde ons ook een enorme buitenstaander.Voor ons was de sfeer totaal afwezig,en we waren werkelijk opgelucht te kunnen vertr.na 6 nachten......

met partner, Mei 2014
"Wat een gastvrijheid! Nog nooit meegemaakt!"vertalen
Gerrit en Nel Binne...
9,0

08-07-2014 Een heel mooi gelegen camping met schoon sanitair en een geweldige gastvrijheid. De begroeting heel amicaal, gaf echt het gevoel welkom te zijn. Bijzonder was dat zowel de eigenaren als al het personeel zich voorstelde en ook de volgende dag onze voornaam nog wist!
Klantvriendelijk en behulpzame staf, dat zijn de sleutelwoorden voor Les Charmilles. Toen we zouden vertrekken en onze stekker van de caravan in de trekhaak bleek defect, was er voor Martin geen aarzeling om te helpen en de stekker te repareren. Zo doen we dat hier was zijn antwoord.
Geweldig, die service. Echt een aanrader, deze camping!

met jonge kinderen, Mei 2014
"Heerlijke camping!"vertalen
Berno
9,0

01-06-2014 Op deze mooi gelegen camping krijg je rust en vind je gezelligheid. Zeer vriendelijk en enthousiast personeel.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Fantastische camping"vertalen
Martijn van Zanten
8,0

02-05-2014 Je voelt je op deze camping meteen thuis: eerst een drankje en daarna pas inchecken. Prachtige ligging schaduwrijk en een fraai uitzicht. We sliepen in een van de vrijwel nieuwe stacaravans met prima bedden! In de meivakantie wordt een halfpension arrangement aangeboden, dat zeer aanbevelenswaardig is. Kok Ben zorgt elke avond voor een origineel en smaakvol 3 gangen diner en 's ochtends een uitgebreid ontbijt. De bediening en animatie wordt verzorgd door een enthousiast jong team en elke dag is er wat te doen voor jong en oud, op de camping (film, knutselen, etc.) en daarbuiten (o.a. canyoning, klimbos). Het terrein is erg overzichtelijk waardoor je ook kleine kinderen lekker vrij kunt laten. Het zwembad is voor een meivakantie voldoende groot (en verwarmd). Wij zijn dus zeer te spreken over deze camping. Minpunten zijn er niet echt, of het moeten de uitsluitend Nederlandse gasten en medewerkers zijn, waardoor je wat minder het gevoel hebt in het buitenland op vakantie te zijn.

Sept. 2013
"C'est magnifique!"vertalen
Birgit-vandenHoek
9,0

15-11-2013 Wat een heerlijke camping zeg! We werden zeer vriendelijk ontvangen met een drankje van de zaak, daarna werden we naar onze safaritent gebracht. Dezelfde avond nog zijn we aangeschoven bij een Winetasting, waar de kok bij elk gerecht uitleg gaf over zijn keuze van de wijn en het gerecht. Een erg gepassioneerde kok en de kwaliteit van het eten was perfect. Er werden ook nog wandelingen, jeu de boules avonden en een excursie naar geitenboerderij georganiseerd, zelfs in de laatste week nog! Dat hebben wij nog niet veel meegemaakt.
Dit jaar hebben we mijn moeder meegenomen, zij is ouder dan 80. Met wat hulp van ons ging dat prima op de camping en ze heeft gigantisch genoten (wij ook) van het uitzicht en de omgeving, het eten, het weer en de rust, daar gaat het om!

met oudere kinderen, Sept. 2013
"Helemaal GEWELDIG!!"vertalen
jelitska
10,0

14-11-2013 Eindelijk een camping gevonden in Frankrijk die aan alle verwachtingen voldoet. Hele lieve en behulpzame eigenaren, super vriendelijk personeel en schoon sanitair. Daarnaast is de ligging en het uitzicht nog mooier dan vooraf op het internet gezien.
Zowel voor onze dochter van 16 als onze kleine "Pietje Bel" van drie jaar is er genoeg te doen. Lekker ver weg van de toeristische drukte in deze streek en midden in de Franse, ongerepte natuur en vriendelijke bevolking!
Een fantastisch restaurantje waar de kok ons op mijn verjaardag verraste met een overheerlijk, typisch Frans meergangen diner. Ook eens aangeschoven bij de Bourgondische Barbecue - wauw - wat was dat lekker!!
Al met al een plek om zeker naar terug te keren.......... en daar zijn wij totaal het type niet voor haha!!

met een groep, Sept. 2013
"Alles top"vertalen
Rene & Ans Franciss...
10,0

03-10-2013 Vorig jaar hebben we met onze caravan een prachtige vakantie gehad op deze camping. Daarom hebben we dit jaar besloten mee te gaan met een volledig verzorgde vakantie voor MG Carclub leden. Opnieuw hebben we genoten en een fantastische vakantie gehad. De accomodatie, het eten, de bediening, alles was tot in de puntjes verzorgd en het enthousiasme van het hele team heeft deze vakantie voor ons onvergetelijk gemaakt en zullen we zeker nog eens terug komen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?