Beoordelingen Camping Les Charmilles***

23 oktober 2014

Les Charmilles***
214 beoordelingen
Beoordelingen Camping Les Charmilles***
Les Clapas , F-07170, Darbres (Ardeche)
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Charmilles*** in Darbres (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Charmilles*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Les Charmilles scoort een 8,5 uit 10, op basis van 214 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Charmilles*** in Darbres (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Charmilles***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Les Charmilles*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 197 vakantiefoto's van Camping Les Charmilles*** vinden. Je kunt 1 video van Camping Les Charmilles*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping Les Charmilles*** met andere accommodaties in Darbres (Ardeche).
Even geduld a.u.b.

8,9
7,7
8,4
8,6
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Aug. 2014
"Gewoon heerlijk!!"vertalen
marijke helder
8,0

11-09-2014 wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad op camping les charmilles!!buiten de schoolvakantie echt een camping voor rustzoekers! mooi uitzicht over het dal,prachtige omgeving,routeboek met mooie tochten, mensen die van rust en af en toe wat gezelligheid houden, zoals een gezamelijke maaltijd verzorgd door topkok Ben,lekker zwembad, en klantvriendelijk personeel.al met al TOPPIE!! wij komen volgend jaar weer!!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prima camping"vertalen
Kim
5,0
9,0

28-08-2014 Prima camping voor kleine kinderen met fijn zwembad waar lekker gespeeld en gesprongen mag worden. Eten niet bijzonder, ook voor kinderen alleen pizza of de geijkte patat met frikadel of kroket. Jammer van de plastic tafels met stoelen op het terras! Niet heel gezellig. Bij pasta avond zijn alle pizza's 7,50€, het gekke is dat dan de meeste pizza's juist duurder zijn dan normaal en maar een paar goedkoper. De speciale pizza's zijn dan nog wel12,50€. Commentaar van het personeel was dat we daar in gelijk hadden maar iedereen er tot nu toe intrapte. Zeer aardig en behulpzaam personeel. Animatie is leuk. Mooie safaritent met mooi uitzicht, maar het sanitairgebouw staat helemaal aan de andere kant van de camping. De camping op zich vond ik wat te gewoontjes wat we gewend zijn bij campings met een safaritent. Omdat camping op de berg staat is het er 's ochtends en 'savonds snel koud.
Kortom prima week gehad, kids hebben zich goed vermaakt. 1 week is OK maar niet voor herhaling vatbaar.

met partner, Aug. 2014
"Super"vertalen
marijke
9,0

11-09-2014 heerlijke camping!!! rust voor de rustzoeker en met mogelijkheden voor iedereen, in het hoogseizoen kinderactiviteiten, in het na seizoen jeu de boule, gezamelijke maaltijd verzorgd door een top kok, wandelingen, workshops serrekijken , schilderen, mozaiken. kortom, wil je iets doen dan is er de mogelijkheid maar wil je dat niet "ook goed" het gaat er daar vooral om gat iedereen het naar z'n zin heeft.

De beste prijzen en last minutes voor Camping Les Charmilles*** bij:

"Duur voor drie sterren"vertalen
Andre
5,0
7,0

22-09-2014 Camping geweest deze zomer en is een drie sterren camping met vier sterren prijzen. Bbq was leuk maar erg prijzig, komt misschien dat er veel mensen gratis mee eten omdat ze vaste gasten zijn(gratis eten bij 3e keer op de camping). Safaritent leuk maar erg duur een huurtent is iets minder groot maar wel veel goedkoper en je auto kan daar wel bij.
Zwembad lekker water met mooi uitzicht, bij warmte erg druk en amper ruimte.
Word veel gedaan voor jonge jeugd gedaan, let op als je naar het toilet moet. Erg ver lopen aangezien er maar 1 toiletgebouw is.
Voordeel is dat er alleen maar Nederlanders zijn en totaal geen andere nationaliteit. Eigenaren/ personeel ook Nederlands dus hou je daarvan Perfect. Supermarkt 20 minuten rijden maar vonden wij geen probleem op de camping bijna niks te krijgen. In de avond lekker koel, maar wij houden van slapen in de kou. Komt ook dat de camping hoog legt daarvoor erg afkoeling

met oudere kinderen, Juli 2014
"Gezellige familiecamping!!"vertalen
Vakantie ganger
10,0
8,0

29-07-2014 Een weekje bij camping Les Charmilles geweest. Mooie kleine camping, wij hadden een tent gehuurd van touroperator en deze waren goed verzorgd. Voor gezinnen met kinderen (tot 12 jaar) is dit zeker een aanrader, leuke kinderactiviteiten! Heerlijk eten in het restaurant van de kok, ook is er elke dag wat anders voor af te halen. Sanitair gebouw lag er netjes bij. Personeel is klantvriendelijk en behulpzaam, bij aankomst een drankje gekregen en bij vertrek een fles wijn voor mee naar huis te nemen. Dikke aanrader voor gezinnen met kleinere kinderen!!

"Dit nooit meer."vertalen
M Simons
8,0

27-07-2014 Animatie voor de kinderen is geweldig en het personeel van het restaurant is klantvriendelijk en professioneel. De receptie kan verbeterd worden. Niet vriendelijk en geen correcte informatie. De medewerker, die de caravans op hun plek brengt communiceert via gebaren. zoals het wuiven met de hand en dan moest ik de conclusie trekken dat ik de auto weg moest zetten. De tweede keer was het " gesprek" als volgt. Medewerker: Die Opel" Ik: Ja. Hij; Ja dit herhaalde zich 3x toen zei hij "Staat op een kampeerplek" waarna ik wederom de conclusie zelf moest trekken dat de auto verzet moest worden. Toen ik bij de auto kwam stond deze klemgereden door het tractortje van de medewerker en deze stond te praten met een andere campinggast. Hij deed geen enkele moeite om de tractor te verzetten en ik moest maar zien hoe ik de auto van die plek af kreeg. Nadat ik via de enquete mijn ongenoegen hierover heb geuit was het antwoordt van Martin, de eigenaar van de camping, "Wij zijn nu eenmaal kort."

Eigenaar Martin, 17-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste mevrouw Simons, Helaas bent u niet tevreden over uw verblijf op onze camping. Wij hebben samen uw opmerkingen de ochtend van uw vertrek doorgenomen. Ik heb u er toen aan herinnerd dat onze terreinmedewerker u 2 keer heeft gevraagd om uw auto niet op een onbezette kampeerplek te parkeren. Toen hij op een drukke aankomstdag met de trekker een caravan op desbetreffende plaats wilde zetten en uw auto wederom op die plaats geparkeerd stond is zijn reactie kort en bondig geweest. Misschien niet heel tactisch maar wel begrijpelijk en dat heb ik u ook uitgelegd. Wij vinden het uiteraard jammer dat dit uw vakantie op een negatieve manier heeft beïnvloed. Wij hopen dat u toch met plezier terugkijkt op de activiteiten waaraan u hebt deelgenomen (zoals de door mij begeleide excursie naar de geitenboerderij), de beschreven wandelingen waar u veelvuldig gebruik van heeft gemaakt en de extra service van Merle die voor u tijd heeft gestoken in het uitzoeken en boeken van een vliegticket.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuke camping op een mooie plek!"vertalen
Janneke
9,0

28-07-2014 Zeer vriendelijk ontvangst met een drankje van de zaak bij aankomst. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke animatie voor de kinderen en mijn complimenten voor Ben de kok van het eten is er erg lekker!!!! Mooie ruime plaatsen.
Alleen wel een half uur rijden van het dichts bijzijnde supermarkt maar de camping heeft hiervoor wel een prachtige ligging op 500m hoogte.
Camping wordt gerund door nederlandse eigenaren dus er zijn alleen nederlanders op de camping aanwezig. Mocht je daar niet van houden dan is dit niet de goede plek. Wij vonden dat voor de kinderen wel weer ideaal.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Camping met prachtig uitzicht"vertalen
ellen smulders
8,0

04-08-2014 Gezellige familie camping in het rustige gedeelte van de Ardèche met een enthousiast Nederlands team. We zijn gastvrij ontvangen en de gehele periode hebben we alleen vriendelijke medewerkers gezien en gesproken. De camping beschikt over verzorgde voorzieningen.Voor gezinnen met kinderen tot 13 jaar zeer geschikt, het animatieprogramma richt zich met name op jonge kinderen, oudere kinderen moeten het vooral met elkaar leuk maken.
Het restaurant heeft een beperkte kaart, maar alles smaakte ons goed.
Het winkeltje op de camping is heel klein en biedt alleen de eerste levensbehoeften.
De afstand tot winkels bedraagt zo'n 20 auto-minuten.

met partner, Juni 2014
"Mooie plek,toch nooit meer......"vertalen
javermeulen
9,0

02-07-2014 Ontv.door het gast echtpaar van touroperator. De tent stond op een gwld. plek,ruim- prachtig uitzicht. Er was een fijn zwembad aanwezig. Wij hadden voor 6 ncht. de tent gehuurd, en daar hebben we spijt van gekregen. Er waren een aantal zaken niet in orde en die hebben onze vakantie danig verstoort. Vroeg begonnen ze aan werkzaamheden aan het groen onderhoud. De hele dag door enorme herrie , en doodziek v.d hooikoort, geen medicijn hielp!
Vlg. dag begon alles opnieuw. De jongens aangespr. die de Camp. eig. erbij haalde. Deze hoorde mijn verhaal aan,en vroeg wat ik dacht dat eraan gedaan kon worden,helaas zonder resultaat. 3 van de 6 dagen zijn hierdoor écht verziekt! Daarnaast blijkt de camp. een echt Ned.Camp. te zijn,met Ned.eig. en zover wij hebben kunnen spotten hoofd zakelijk Ned.gasten die er al jr. staan. We voelde ons ook een enorme buitenstaander.Voor ons was de sfeer totaal afwezig,en we waren werkelijk opgelucht te kunnen vertr.na 6 nachten......

Eigenaar Martin, 17-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste mevrouw Vermeulen, Bedankt voor uw vakantiebeoordeling op Zoover. Helaas bent u niet tevreden over uw verblijf in juni bij ons op de camping. Onze camping is landelijk gelegen en juni is traditiegetrouw de maand van het hooien. In deze maand maaien de boeren het land wat zich rondom de camping bevindt. Ook op de camping zelf moet meer worden gemaaid dan in andere maanden omdat het gras harder groeit. Geen ideale situatie voor mensen met hevige hooikoorts. Maar net zoals op elke andere camping moet er onderhoud worden gepleegd om de camping schoon en netjes te houden. Wij beseffen ons goed dat het geluid van het maaien overlast kan geven en daarom vermelden wij altijd van te voren op het publicatiebord wanneer er op de camping gemaaid wordt. Onze gasten kunnen dan, als zij dat wensen, hun plannen daarop aanpassen.

met partner, Mei 2014
"Wat een gastvrijheid! Nog nooit meegemaakt!"vertalen
Gerrit en Nel Binne...
9,0

08-07-2014 Een heel mooi gelegen camping met schoon sanitair en een geweldige gastvrijheid. De begroeting heel amicaal, gaf echt het gevoel welkom te zijn. Bijzonder was dat zowel de eigenaren als al het personeel zich voorstelde en ook de volgende dag onze voornaam nog wist!
Klantvriendelijk en behulpzame staf, dat zijn de sleutelwoorden voor Les Charmilles. Toen we zouden vertrekken en onze stekker van de caravan in de trekhaak bleek defect, was er voor Martin geen aarzeling om te helpen en de stekker te repareren. Zo doen we dat hier was zijn antwoord.
Geweldig, die service. Echt een aanrader, deze camping!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?