9,1

Uitstekend

46 reviews over Villa Le Pont in het Nederlands

Mooi huis voor een relaxte vakantie.

Iwan, Marion & Simon, 10-9-2010

We zijn hier in augustus 2 weken geweest met ons zoontje van 4.

We hebben een heerlijke vakantie gehad en genoten van de rust, ruimte en privacy. Met het ontspannende geluid van krekels en een watervalletje op de achtergrond.

Het huis is mooi en schoon, voorzien van alle gemakken en lekkere bedden en er is aandacht besteedt aan de inrichting : alles is op elkaar afgestemd en je voelt je er meteen thuis. Goed-werkende airco in alle kamers. Het schuurtje in de tuin (voor opslag privéspullen eigenaars) doet ook prima dienst als "tekenmuur" voor waterpistolen > je tekeningen drogen supersnel op dus je bent er al snel een middagje mee zoet...

De beheerder Alain is vriendelijk en behulpzaam en als je zijn snelle frans niet kunt volgen kun je bij vragen altijd sms-en met de eigenaars. Complimenten voor de familie Mabelis : ze hebben goed gekeken naar wat huurders willen !

Gereisd familie in augustus 2010

Heerlijk genoten

Bas, 26-8-2010

Wij hebben heerlijk genoten van de rust in dit fijne huis. In de omgeving hebben zijn leuke dingen te doen. Reken er wel op dat je altijd met de auto een stukje moet rijden voor je er bent.

Alles is aanwezig en zelfs een wasmachine is fijn om erbij te hebben. Ook de nederlandse tv is erg fijn.

Daarnaast zijn er fijne bedden, is de airco goed en is het heerlijk vertoeven onder de veranda

Kortom; een topweek, in een tophuis.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Geweldig huis, heerlijk rustig gelegen

Maaike, 14-8-2010

Prachtig gelegen aan de rand van het dorpje Darbres, ligt dit heerlijke huis. Wij hebben met onze kinderen een heerlijke vakantie gehad. Een echte aanrader.
Gereisd familie in juni 2010

Heerlijk relaxed op vakantie

Maaike, 14-8-2010

Prachtig huis, met alle gemakken van thuis! We hebben echt heerlijk genoten met de kinderen. Tot ziens, volgend jaar!
Gereisd familie in juni 2010

gezellig huis in rustige omgeving

Edwin en Mariska, 11-8-2010

We hebben een heerlijke vakantie gehad, het huisje is netjes en ruim.

Bedden zijn uitstekend en de kinderen hebben zich prima vermaakt in de ruime tuin met trampoline, zwembad en schommel.

Alles is omheind dus we konden zelf ook rustig relaxen terwijl de kinderen in de tuin speelden.

Het is er heel erg rustig, wij vonden het heerlijk !

Gereisd familie in juli 2010

Heerlijk huis, fantastische omgeving

Carlijne, 10-6-2010

Het huis is schoon en gezellig ingericht. De gigantische tuin was voor de kinderen fantastisch, helemaal omheind dus veilig!

In de omgeving is van alles te doen. We hebben heerlijk op de vele terrassen gezeten en over de marktjes geslenterd.

Komen absoluut nog een keer terug.

Carlijne

Gereisd familie in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Le Pont in Darbres (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Le Pont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Le Pont scoort een 9.05 uit 10 op basis van 46 reviews.