9,1

Uitstekend

46 reviews over Villa Le Pont in het Nederlands

Fantastische plek!

Gerry en Johan Willemse, 3-10-2011

Heerlijk huis met zoals beloofd op de website, rust, ruimte en privacy. Gezellig ingericht met alle mogelijke luxe, zoals bv. de heerlijke loungeset op de veranda voor de prachtige zomeravonden. 's Ochtends wakker worden met het geruis van de waterval op de achtergrond! Goede uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes.Wij hebben o.a. Balazuc, Alba-la-Romaine en Rochecolombe bezocht. De markten in Aubenas en Vallon Pont d'Arc op zaterdag en de markt van Vals-les-Bains op zondag zijn erg gezellig. Wij komen graag nog eens terug.
Gereisd familie in januari 2011

SUPER!

Fred en Ans Livestroo, 5-9-2011

Dit jaar voor het zoveelste jaar richting Frankrijk, de Ardeche, voor de vakantie. In Darbres hadden we Villa Le Pont gevonden voor ons verblijf. Wat een superhuis hebben de eigenaren hier gecreeerd. Na het onthaal door de vriendelijke beheerder, spreekt overigens alleen en snel Frans, maar is erg behulpzaam, hebben we 2 weken vertoefd in deze oase van rust. Voorzien van werkelijk alles wat je je maar kan wensen! Heerlijke bedden, airconditioning en een zwembad voor de verkoeling en compleet ingericht! Zelfs aan spelletjes in de kast is gedacht! De kinderen konden heerlijk hun gang gaan in de tuin op de schommel, de trampoline of in de zandbak, zonder dat ze het terrein afkonden! Een echte aanrader om snel nog eens naar terug te gaan.
Gereisd familie in juli 2011

Heerlijk vakantiehuis!

Fam. Van Ieperen, 1-9-2011

Villa Le Pont is een heerlijk vrijstaand huis om vakantie te houden. Gezellig ingericht, ruimte genoeg voor iedereen, airco voor warme nachten, lekkere bedden en vooral compleet ingericht. Om het huis een heerlijke tuin (met palmboom, zwembad en ligstoelen!) en ruimte genoeg voor parkeren van auto's. Vooral het overdekte terras is s'avonds heerlijk om te zitten. In de omgeving is veel te zien en te doen. Door het stralende weer (tot 35 graden) hebben we er twee heerlijke weken gehad. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd familie in augustus 2011

Fantastisch vakantiehuis

Peter en Evelien Wubben, 11-5-2011

Dit jaar in april richting de Ardeche, naar Villa Le Pont, samen met een paar vrienden. Wat een heerlijk huis om te vertoeven. Aan alles is gedacht van een loungeset op de prachtige veranda, tot aan een opgemaakt bed bij aankomst. We hebben genoten van deze plek, van waaruit we heerlijk hebben gewandeld en gefietst. Ook de markt in Vallon Pont d'Arc is zeker de de moeite waard, net als de grotten van Aven de l'Orgnac.

Tot de volgende keer!

Peter en Evelien

Gereisd met vrienden in april 2011

Zalig plekje

Mary en Henk van Ginkel, 1-5-2011

Zijn dit jaar in het voorjaar hier geweest! Heerlijk weer gehad en ontzettende genoten van het prachtige huis, de tuin en de omgeving. Voor kleine kinderen ideaal, van een box tot aan een traphekje, er is aan gedacht!
Gereisd familie in mei 2011

Prachtig huis met veel privacy en kindvriendelijk

Gerrit en Riny, 5-12-2010

Een fantastische plek om je God in Frankrijk te wanen.Heerlijk rustig en een schitterende omgeving.Het huis is erg gerieflijk en heeft een prachtige ligging.Een echte aanrader!
Gereisd met partner in september 2010

een oase van rust en een schitterende natuur

Riny en Gerrit, 5-10-2010

Wij hebben ontzettend genoten van de prachtige omgeving en de rust en het geruis van de waterval achter het huis.Echt een aanrader voor een relaxte vakantie.Je voelt je echt als god in Frankrijk.
Gereisd met partner in september 2010

Oase van rust in de Ardeche

Gert-Jan en Teuni, 15-9-2010

Heerlijk hebben wij genoten in dit huis in het gehucht Darbres. Een prachtig huis, keurig verzorgd en schoon.

Ook de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt.

Tot ziens!

Gereisd familie in juni 2010

Keurig verzorgde oase van rust

Gert-Jan en Teuni, 15-9-2010

Hebben afgelopen juni heerlijk genoten in Villa Le Pont. Een prachtig huis, op een prachtige plek.

Ook aan de kinderen is gedacht. Een grote ruime tuin waar ze heerlijk kunnen spelen en ravotten.

Tot ziens

Gereisd familie in juni 2010

fantastische vakantieplek

jantine, 13-9-2010

Villa la pont is een heerlijke plek om tot rust te komen en te genieten van de Franse jeu de vivre.
Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Le Pont in Darbres (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Le Pont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Le Pont scoort een 9.05 uit 10 op basis van 46 reviews.