Villa Le Pont ****

Le Pont

47 reviews over Villa Le Pont in het Nederlands

Geweldig

Fam Rademaker , 24-11-2014

Fantastisch, heerlijk ruim huis met een mooie ligging.
Gereisd met partner in september 2014

Aan alles gedacht!

Tobias en Danielle, 22-8-2014

Heerlijk vakantie vieren in Villa Le Pont. Een genot, kinderstoel,box, traphekje, zelfs aan een aankleedkussen is gedacht door de verhuurder. In de prachtige is het fantastisch voor de kinderen. Trampoline, veilig opzetzwembad, zandbak. De kinderen vakantie en wij dus ook. Echt genoten van deze stek en de omgeving. Lekker slenteren over de markt of lekker lunchen op het terras in Vogue.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

fantastische villa

Riny en Gerrit, 11-7-2014

Ook dit jaar weer heerlijk genoten in Villa le Pont.De cigale(krekel) heeft ons iedere dag getrakteert op zijn concert.Ook de wielewaal floot uit volle borst.

Wat een schitterende omgeving om helemaal tot rust te komen.We hebben 3 weken(14 juni t/m 5 juli) van dit alles kunnen genieten.Een echte aanrader voor een ontspannen vakantie.

Gereisd met partner in juni 2014

Riant huis in prachtige omgeving

M. Janssen, 22-6-2014

Het huis is van alle gemakken voorzien en is omringd door een prachtige tuin die volledig kan worden afgesloten.

Door voorzieningen als bijvoorbeeld een traphekje, box, hoog zwembad en trampoline is het huis bijzonder geschikte voor gezinnen met kinderen.

Je moet voor nagenoeg alles in auto stappen, zelfs voor de bakker, maar dat went snel en de omgeving is prachtig om doorheen te rijden.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Heerlijk genoten

Rob en Mey, 20-6-2014

Na een reis van ongeveer 10 uur kwamen we in de loop van de middag aan bij Villa Le Pont, waar we hartelijk ontvangen werden door de beheerster. Onderweg hadden we al een sms van haar gekregen, met daarin de weersvoorspelling voor de komende dagen. Erg leuk. De kinderen waren binnen een paar tellen verdwenen in de ruime tuin, op de trampoline en de schommel.

Vervolgens zijn we na uitgeladen te zijn ook gaan genieten. Van het huis, de luxe van het huis en van de rust. 's Avonds het tjilpen van de krekels met op de achtergrond het geruis van de waterval, nippend aan een wijntje op de heerlijke veranda.

Om de dag zijn we in de omgeving naar lokale markten geweest, grotten bezocht (La Cocaliere)en heerlijk uit eten geweest. Le Cheval Blanc in Lagorce is een aanrader, evenals Voguette in Vogue. De vakantie was veel te kort....

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Erg kindvriendelijk

Frits en Ans Sijksma, 25-3-2014

In februari, de voorjaarsvakantie, zijn wij met ons gezinnetje vol verwachting richting Frankrijk vertrokken. Toen we aankwamen bij Villa Le Pont werden we hartelijk ontvangen door de beheerster, Edith. Het huis overtrof al onze verwachtingen. Heerlijk ruim, met alle gemakken voor een gezin met kleine kinderen, zoals een babybedje, box, kinderstoel, traphekje en spelletjes zijn aanwezig. Zelf hebben we heerlijk genoten van de wijn uit de omgeving met een stukje salami-worst erbij bij de grote open haard. Met onze kinderen hebben we heerlijk gewandeld in de omgeving en een paar leuke plaatsjes in de omgeving bezocht. We komen graag nog eens terug op deze heerlijk plek.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

Prachtige natuur

Simon Krimp, 27-10-2013

Op aanraden van vrienden van ons, zijn we dit jaar eens naar de Ardèche gegaan om te wandelen. Ons tijdelijke logeeradres, Villa Le Pont. In één woord, een topadres. 's Morgens wakker worden, met het geruis van een waterval op de achtergrond, om dan in het najaarszonnetje in de tuin te genieten van een vers gebakken croissant. Vervolgens onze rugzak ingepakt om één van de vele wandelroutes op het plateau de Coiron te lopen. Kastanjes rapen, die we 's avonds in de heerlijke open haard poften. De kleuren die de natuur in de omgeving in oktober heeft zijn werkelijk prachtig. Of gewoon even lekker slenteren op de markt van Vallon Pont d'Arc of uit eten in Vogúë, bij l'Esparat, ook echte aanraders. Villa Le Pont is een heerlijke uitvalsbasis voor allerlei vertier. Tot snel, Simon.
Gereisd met vrienden in oktober 2013

Heerlijk vakantieadres

Joop van Boven, 15-8-2013

Net buiten het drukke toeristische gedeelte van de Ardèche, Vallon Pont d'Arc/ Ruoms, hebben we dit jaar Villa Le Pont bewoond. Een heerlijke plek met goede voorzieningen. Van Wifi tot een vaatwasser, maar ook airco zijn aanwezig. Ook de kinderen hebben zich heerlijk vermaakt in de grote tuin en de ontvangst door de beheerder is allerhartelijkst. Restaurant Au Levant in de vallei van de Ibie is een aanrader. Goed betaalbaar eten in de tuin in het dorpje St. Maurice d'Ibie . Zwemmen deden we in de rivier de Ardèche, maar ook in de Ibie. We komen graag nog eens terug in Villa Le Pont.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Mooie lokatie en ruime woning.

Fam. Vonken, 29-6-2013

De ligging is perfect, zeker voor die van rust houden.

De woning is ruim en van veel gemakken voorzien.

De tuin is heerlijkmet veel plekjes om in de zon of juist de schaduw te zitten. Ook is deze omheind, zodat kinderen hun gang kunnen gaan.

Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Geweldig vakantiehuis!

Mark van Bergen, 6-6-2013

Dit vakantiehuis is gewoon perfect. Het ligt in een rustige omgeving, langs een rivier met waterval! en toch dichtbij de trekpleisters in de Ardeche. De woning heeft een zeer mooie en moderne inrichting en is van alle gemakken voorzien. Voor en gezin met (kleine) kinderen is alles aanwezig, zelfs heel veel speelgoed en spelletjes. De tuin is heel erg groot en de trampoline, schommel, enz. zijn erg vaak gebruikt terwijl wij (de ouders) lekker op de ligbedden lagen. Echt een aanrader, met recht de oorkonde gewonnen!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Le Pont in Darbres (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Le Pont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Le Pont scoort een 8.99 uit 10 op basis van 47 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: