9,1

Uitstekend

46 reviews over Villa Le Pont in het Nederlands

Heerlijke vakantie!

Familie B., 18-6-2017

Prachtig huis met heerlijke tuin! Huis was netjes en schoon. Prima bedden, leuk ingericht en natuurlijk Wifi, erg handig. Aardige en lieve beheerdster. Zij spreekt alleen Frans, maar dat maakt het ook wel weer leuk ;) Prettig contact ook met de eigenaars. Omgeving is schitterend! Wij hebben met onze kinderen een heerlijke vakantie gehad in deze villa!
Gereisd familie in juni 2017

Écht voor herhaling vatbaar!

Timo en Celine, 24-9-2016

Vorig jaar vonden we Villa Le Pont al eens op internet, maar was het huis helaas al volledig volgeboekt. Dit jaar eerder een bericht gestuurd naar de eigenaar en bingo, we konden naar Villa Le Pont. Een heerlijke villa net buiten het gehucht Darbres. Elke ochtend wandelde we naar de camping in de buurt, waar we een vers croissantje haalde, om vervolgens of te genieten in de tuin met de kinderen, in het zwembad, op de trampoline of op de schommel of er heerlijk op uit te trekken, naar één van de vele mooie plaatsjes in de buurt, grotten (Grotte de la Salamandre, abseilend naar binnen!) of canyoning in labastide sur Besorgue. Een actieve vakantie gecombineerd met een oase van rust in onze vakantievilla. Barbecuën op de Weber, spelletjes doen, WiFi, alles is voorhanden voor een supervakantie.

De ontvangst door de Franse buurvrouw Dominique is erg vriendelijk. Ze spreekt een paar woordjes Engels en met handen en voeten kwamen we een heel eind. We komen zeker nog eens terug.

Gereisd familie in augustus 2016

Fijn huis op een rustige plek

Remy Plagmeijer, 3-8-2015

Villa Le Pont is gelegen op enige afstand van de drukte van de toeristische plaatsjes en de rivier Ardèche. Dit is op zich erg prettig, betekent wel dat je al snel een half uur moet rijden als je daar wel naar toe wil.

Het huis zelf is ruim en van alle gemakken voorzien, alleen de badkamer is wat gedateerd.

De verhuurder is erg vriendelijk en behulpzaam.

Hoewel we van te voren wisten dat het huis een opzet zwembad had, hadden we mede door het warme weer toch wel behoefte aan een echt zwembad. Wellicht een idee voor de toekomst ... Dan is het huis helemaal een zeer complete luxe vakantie villa.

Gereisd familie in juli 2015

Heerlijke stek.

Jantine van der Wal, 13-7-2015

Mooi ruim huis met een prachtige rustige ligging en een wijds uitzicht. Het huis is van alle gemakken voorzien en vergeet vooral de airco niet.
Gereisd met partner in mei 2015

fantastische plek

G.C.Mabelis, 10-7-2015

Ook dit jaar weer ontzettend genoten van deze fantastische plek.Veel gezien in de prachtige omgeving en heerlijke gegeten bij de vele gezellige restaurantjes in de pittoreske dorpjes van de Ardeche.

Riny en Gerrit Mabelis

Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijke villa, van alle gemakken voorzien.

Ben Starreveld, 10-7-2015

Twaalf fijne dagen gehad in dit huis, met ons elf maanden oude zoontje. Alles voor de baby is aanwezig! De ruimte rond het huis is riant, wat erg lekker is als je veel buiten leeft. Binnen ongeveer 30 minuten is van alles goed te bereiken met de auto.

We hadden temperaturen tot 40 graden C, maar in huis is het altijd goed uit te houden en anders is er altijd nog de airco.

We hebben veel geBBQ'ed, want er staat een mooie grote Weber met firestarter, ideaal! Verder is de keuken zeer goed uitgerust.

Verder een heel fijn bed met 2-persoonsmatras.

Wij kunnen dit huis zeker aanraden!

Gereisd familie in juni 2015

Super huis, zeker met kinderen!

Sanne de Wit, 17-6-2015

Groot en luxe huis, alles zeer netjes verzorgd en geregeld. Alles aanwezig voor de kinderen, speelgoed, campingbedje en zelfs een aankleedkussen. Top! Ook contact met eigenaar en beheerder is zeer goed en fijn!
Gereisd familie in januari 2015

Super plekje!

peter, 19-5-2015

Heerlijk relaxt huis met een fantastisch uitzicht. Mooie veranda waar ook met minder weer het goed vertoeven is! Heerlijk geslapen en genoten van de vele vogels die te horen waren. Fantastische plek van waaruit we de Ardèche hebben leren kennen!
Gereisd familie in mei 2015

Genoten van Villa Le Pont

Sepp en José, 2-3-2015

Afgelopen zomer zijn wij met ons gezin heerlijk op vakantie geweest in Villa Le Pont. In het dorpje Darbres ligt dit fantastische vakantieplekje, om echt tot rust te komen. Vanuit het huis hebben we kano gevaren op de Ardèche, zijn we naar verschillende markten in de omgeving geweest en nog veel meer. We komen graag nog eens terug. Wat een heerlijk huis om te vertoeven.
Gereisd familie in juli 2014

Geweldig

Fam Rademaker , 24-11-2014

Fantastisch, heerlijk ruim huis met een mooie ligging.
Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Le Pont in Darbres (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Le Pont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Le Pont scoort een 9.05 uit 10 op basis van 46 reviews.