Vakantiehuis Domaine des Arnoux

Domaine des Arnoux
7,5

4 reviews over Vakantiehuis Domaine des Arnoux in het Nederlands

Iris, 6-10-2007

Wij zijn hier in augustus met vrienden geweest, en wij hebben erg van onze vakantie genoten. Het huis was erg ruim en zag er schoon uit. Van het zwembad hebben we erg veel gebruik gemaakt, en ook dit zwembad was schoon met genoeg ligstoelen. De eigenaren waren erg vriendelijk en gastvrij. De omgeving is erg mooi, vooral het uitzicht vanuit het huis is fantastisch. Ook kan er op loopafstand bij een camping met nederlandse eigenaren elke ochtend vers brood worden besteld. Dus ik kan dit zeker aanraden aan iedereen.
Gereisd met vrienden in augustus 2007

Karel Simaey, 3-10-2007

Wij lazen het berichtje van Anja. Wij zijn het hier helemaal niet mee eens.

We verbleven er met 2 gezinnen.

Van de beweerde vuiligheid hebben wij niets vastgesteld. Het zwembad was goed onderhouden. De inderdaad wat oudere gebouwen hebben desondanks hun charme. Prijs (echt niet duur in vergelijking met de Provence) kwaliteit is het goed. De omgeving is subliem. Gastheer en gastvrouw zijn zeer vriendelijk en hulpzaam.

Gereisd familie in juli 2007

Tessa, 3-10-2007

ik ben deze zomer hier geweest en het was juist beter dan verwacht. het was een erg ruim en gezellig huis. Het zwembad was heel relaxt met ligstoelen. Ook de crosstrainer hebben wij goed gebruikt. Ik heb in iedere geval een supervakantie gehad.
Gereisd met vrienden in augustus 2007

anja, 28-9-2007

Vorig jaar, de eerste twee weken van juli huurden wij één van de vakatiewoningen op dit domein. Op de website lijkt het mooi maar het is er verschrikkelijk. Het is onwaarschijnlijk erg onderkomen en vuil. Je kan al eens ergens toekomen en het 'vuil' van de voorgaande moeten opkuisen, maar hier is het echt degoutant. We zijn er 1 nacht gebleven en toen vertrokken. De eigenaar zelf is ook een weinig hygienisch persoon. Het Zwembad is vies, de sauna is afgeleeft ... Géén aanrader, op geen enkel vlak.
    Gereisd familie in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine des Arnoux in Darbres (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine des Arnoux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Domaine des Arnoux scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.