Camping Le Moulin d'Onclaire **

7,9

11 reviews over Camping Le Moulin d'Onclaire in het Nederlands

Jammer

Joep, 18-8-2013

De camping ligt mooi aan een beek. Sanitair matig; Het ziet eruit alsof het zelf in elkaar gefreubelt is. In onze periode de eerste week van de 5 toiletten in het toiletgebouw 2 kapot, 1 ervan werd pas na een week weer gerepareerd. Dit ondanks drukte. Verder slechts drie wastafels. Douches met schimmel en vaak koud / lauw water. Nagenoeg om de avond animatie. Dit in de vorm van optreden, muziek , film, en het toppunt; een dvd van de Toppers..Dit alles duurde in de regel tot een uur of 12 s'nachts en ging met veel lawaai gepaard. Zo veel lawaai dat onze kids om 12 uur nog niet sliepen. Voor ons terreur en onbegrijpelijk. Een keer animatie in de week is uiteraard geen probleem en kan leuk zijn, maar om de avond is echt veel te veel.

De eigenaar lijkt zijn eigen concept niet te begrijpen. Camping straal rust uit door zijn ligging, er zijn veel kinderen en dan moet je niet om de avond lawaai produceren. Dit laatste zou voor ons een reden zijn om niet weer terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

goedkoop en rustig

andries, 16-8-2013

Rustige camping op 5 km afstand van Privas. Op bijna gehele camping gratis wifi acces. Geen animatie. Rivier heel ondiep met rotsbodem, maar er zijn een paar wat diepere poelen op loopafstand bij bijv stuwmeer of stroom afwaarts. Rustige camping waar ook gewone kolen bbq toegestaan wordt. Bakkerij net buiten camping. (100m). Diverse grote supermarkten via binnenweg (direct via brig over rivier) in Privas. bereikbaar
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Lekker relaxen

Martin vd Vlies, 15-5-2013

Prima camping eigenaar heet meen ik Bruno vriendelijke gast

Er is een klein zwembadje wat perfect is voor kinderen en een beekje waar ze kunnen badderen, kikkers, kikkervisjes en visjes kunnen vangen.

Gewoon een rustige familiecamping waar af en toe wat georganiseerd word.

Op een 5 minuten van Privas waar je een aantal grote supermarkten vind

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

twijfels

krisjedb, 20-8-2012

De camping ligt ideaal: het is een goede uitvalsbasis om de streek te verkennen. De kinderen worden verwend met een zwembad, trampoline en een riviertje.

De staanplaatsen voor tenten, caravans en mobile-homes met electriciteit zijn niet ruim en bieden weinig privacy (het snurken van de buurman en het gebabbel van de buren: het leek net of ze in mjn tent stonden). We stonden als het ware rond een groot middenplein. Als je geen electriciteit nodig hebt, zit je meer tussen de bomen.

Twee maal per week word je wakker gehouden door animatie tot 00.30, wat niet ideaal is voor kleine kinderen.

Het sanitair volstond. Wassen en afwassen deed je steeds met lauw water. Mensen met caravans gebruikten steevast hun waterkoker voor het warme water.

De campingeigenaar vonden wij niet zo vriendelijk. Zijn vrouw daarentegen was heel vriendelijk en behulpzaam.

De camping is niet slecht, maar ook niet goed. Volgens mij zijn er betere alternatieven te vinden in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Leuke camping, erg vriendelijke mensen!

Naomi, 21-8-2011

Camping le moulin d'onclaire is een kleine gezellige camping met ontzettend vriendelijke eigenaren. Het zwembad en sanitair zijn goed onderhouden en bijna elke avond word er voor entertainment gezorgd. De camping heeft een leuk terras en bar waar je gedurende de dag en avond veel mensen van de camping ontmoet. In het naburige stadje Privas is een goed restaurant te vinden Brasserie Du Louvre en kun je genieten van leuke winkeltjes en soms een marktje. De omgeving is prachtig!
Gereisd met vrienden in augustus 2011

Kleine gezellige Franse camping

Fam Karsten, 14-8-2011

We verbleven hier een week in een mobile-home,met een grote veranda.

Ze zijn nieuw en super groot van binnen.

Camping is heel klein,maar wel een relaxte gezellige sfeer.Ook is er een mooi zwembad waar je je prima kunt vermaken.Er stroomt een riviertje langs de camping waar je kan vissen en waar kinderen kunnen spelen..Omgeving is prachtig.Dit is het rustige deel van de Ardeche.Je kunt hier heerlijk wandelen.Oa naar het kruis en naar de grotten.

Het dorpje Coux is een klein slaperig dorpje.

Kortom prima plek!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

leuke kleine camping

Fam Pirreault, 5-8-2011

10 dagen genoten van deze plek. Sanitair Ok , zwembadje prima , mooie ligging. Bijna elke avond iets te doen , gezellige sfeer. Heel vriendelijke eigenaars.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Een mooie plaats geschikt voor de honden ook ,

moulin o'claire, 3-8-2011

De camping was mooi gelegen met revier achteraan een mooi zwembad (je) en goeie doche .De uitbaaters waren ontzetend vriendelijk en verwenden de klanten in de avond met disco en ambiance .Ons gebrek was de gevaarlijke weg die aansloot aan de camping waar je verplicht de auto moest gebruiken om te gaan wandelen. (maar dit heeft niets te maken met de camping ) die was okè , herhaling vatbaar .
Gereisd met partner in juli 2011

Prachtig gelegen camping, met leuk beekje!!

Fam. van Leeuwen, 30-7-2011

Wij hebben een heerlijke week gehad op deze camping. De ligging is prachtig, een leuk zwembad(je) voor de kinderen, trampoline en natuurlijk de beek waar de kinderen eindeloos kunnen spelen en stroomopwaarts zelfs kunnen zwemmen. De camping is prachtig gelegen deze camping ademt rust uit. Het sanitair was schoon maar net niet af (douche deur die niet op slot kon, afwerking, verfje). De eigenaar is zeer gastvrij en behulpzaam.

Wij hadden een Roulotte gehuurd en dat is ons goed bevallen. De ligging van de twee Roulotte's zijn geweldig helemaal aan het eind van het camping terrein met prachtig uitzicht op de beek en bergen. Wij vonden deze rustige ligging heerlijk maar dat is persoonlijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Mooie plek aan klein riviertje

Jan Jonker, 3-8-2010

Prachtig, wat ruiger, terrein met veel schaduw onder platanen en vijgenbomen. Mooi riviertje met inderdaad de mogelijkheid om te zwemmen. Sanitair is inderdaad verbeterd en werd goed schoon gehouden. Let wel op; sanitair ligt een trap op, dus minder toegankelijk voor mensen die slecht lopen.

Vriendelijke beheerder.

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Moulin d'Onclaire in Coux , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Moulin d'Onclaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Moulin d'Onclaire scoort een 7.9 uit 10 op basis van 21 reviews.