Hotel Latitudes Du Golf de Courchevel ***

• Ligging t.o.v. pistes8,0

1 review over Hotel Latitudes Du Golf de Courchevel in het Nederlands

Thom, 1-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zaten in dit appartement/hotel met de Tour de France 2005. Lance Armstrong bleek die nacht ook in het hotel te zitten (met Sheryl Crow)! Erg leuk dus, wel erg druk.

Schone kamers met alles er op en eraan. Uiteraard was de dag na de Tour het dorp compleet uitgestorven en zijn we snel weggegaan.

Voor wintersport lijkt mij het een zeer mooi hotel. Het is gelegen in het lagere Courchevel 1650 en dus veel goedkoper, dan het hautaine 1850.

Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Latitudes Du Golf de Courchevel in Courchevel (1550- 1650 -1850), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Latitudes Du Golf de Courchevel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Latitudes Du Golf de Courchevel scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.