Chalet André

1 review over Chalet André in het Nederlands

Super Chalet in Courchevel. Vlakbij lift en piste

Rosalie van het Wout, 28-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Met vrienden van onze hockeyclub uit Rotterdam-Hilligersberg op wintersport gegaan in een chalet met catering. Het was de eerste keer in zo'n chalet waarbij het diner en ontbijt in het chalet wordt verzorgd en het is ons uitstekend bevallen. Naast feit dat het chalet in Courchevel op een toplocatie ligt vlakbij de pistes en het centrum was de verzorging door onze Nederlandse kok/chaletstaf Reindert fantastisch te noemen. Vroeger boekten we een chalet zonder het 'catered chalet principe', maar die tijd is nu voorbij. Geweldige reisorganisatie die deze chalets aanbiedt. Wij hebben vele skivakanties met onze hockeyclub geboekt en wij raden een catered chalet zeer aan. Bovenal bij deze reisorganisatie. Onze complimenten.
Gereisd met vrienden in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet André in Courchevel (1550- 1650 -1850), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet André zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet André scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.