Appartement La Toison Blanche A B&C **

La Toison Blanche A B&C

Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes7,0

1 review over Appartement La Toison Blanche A B&C in het Nederlands

Geen succes voor lange mensen.

Marije, 30-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn beide lang en dus ook niet de lichtste en in dit appartement is dat niet handig. Wij hadden een studio in gebouw A en dat was echt te klein. Een slaapkamer in een soort van kast die 1,80 lang en 1.40 breed was. Mijn vriend en ik konden beide onze benen niet kwijt in dat bed, dus probeerde we de slaapbank. (stretcher) Ook geen succes, helaas. Voor kleine, lichte personen is dit een prima appartement, maar als je lang bent is dit niet een ontspannen plek. We zijn na 3 slopende nachten vertrokken.

De buurt is daarentegen prima. Je zit redelijk dicht bij de skibus. Geen geluidsoverlast.Het is wel even een wandeling naar het centrum (bergopwaarts), maar dat vonden wij wel lekker. Je neemt je ski's en skischoenen gewoon mee naar binnen.

Verder is chatel een warm en leuk dorp. In de omgeving heb je heerlijke restaurants met wel Franse prijzen.

wij konden gelukkig zo naar een ander appartement, omdat we via "chatel tour" geboekt hadden.

Gereisd met partner in december 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Toison Blanche A B&C in Châtel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Toison Blanche A B&C zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement La Toison Blanche A B&C scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.