Beoordelingen Camping Le Soleil Fruité****

3 augustus 2014

Le Soleil Fruité****
271 beoordelingen
Beoordelingen Camping Le Soleil Fruité****
Les Pêches , F-26300, Chateauneuf sur Isère ( Drome )

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Soleil Fruité**** in Chateauneuf sur Isère ( Drome ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Soleil Fruité**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Le Soleil Fruité scoort een 8,4 uit 10, op basis van 271 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Soleil Fruité**** in Chateauneuf sur Isère ( Drome ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Soleil Fruité****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Le Soleil Fruité**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 328 vakantiefoto's van Camping Le Soleil Fruité**** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Le Soleil Fruité**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping Le Soleil Fruité**** met andere accommodaties in Chateauneuf sur Isère ( Drome ).
Even geduld a.u.b.

7,6
8,9
7,8
8,6
Toon score en beoordelingen van:
"Nette en goede camping"vertalen
Arensman
9,0

30-07-2014 Na een misser qua campingkeuze de dag ervoor, voor deze camping gekozen. Goede keuze! Netjes, leuke animatie, mooi zwembad en rustig op de staanplaats en gezellig bij het restaurant. Leuk contact met de andere gasten.
Genoeg privacy op de staanplaats door hoge heggen. Recht maar netjes aangelegd. Keurig sanitair. Animatie goed gedoseerd en niet over de hele camping te horen (wat wij erg prettig vinden). Mooi en ruim zwembad, ideaal voor peuters/kleuters. Ook aan de volwassenen is gedacht en aan minder mooi weer: overdekt bad.
Goed restaurant en niet te duur. Kortom geweldige vakantie!

"Twitter beoordelingen"
21-07-2013 @WimkeTolsma @ItsMeMimi ja erg leuke camping! Speciaal voor kleine kinderen. Kijk maar even op le soleil fruite! #drome --- Bron: https://twitter.com/WimkeTolsma/status/358988145615847425
"Gezellige kleine camping"vertalen
Bosma
9,0

24-07-2014 Gezellige, mooie, kleine en nieuwe camping. Grote campingplekken en mooi schoon sanitairgebouw.
Komen net terug van ruim 2 weken vakantie met onze kinderen van 6 en 8 jaar. Camping is zeer geschikt voor de kleintjes (maximale leeftijd kind: 8 jaar). Voor oudere kinderen is er niet veel te beleven. Op de camping is het om 22.30 uur echt stil.
Animatie prima (Nederlands gesproken), zeker voor de leeftijd tot 6 jaar. Eigenaar en overig personeel zeer vriendelijk. Spreken geen Nederlands maar wel Engels.
Wel een puntje (anders zijn we geen echte Hollanders), het sanitairgebouw werd 's morgens om 4 uur schoongemaakt. Aangezien wij naast het gebouw stonden hadden we daar wel wat last van.

Gérante/Propriétaire Muriel Badois, 30-07-2014
Eigenaar zegt:  Hello, thanks a lot for your review. It's a pleasure for us to see that you spent great holidays with us ! We hope to see you again a next time, Best regards, Muriel et Julien.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Rumoerig camping met grote staanplaatsen"vertalen
Arthur
5,0
3,0
6,0
6,0
5,0

22-07-2014 Positief:
- Grote staanplaatsen en schoon sanitair
- Leuke animatie voor de kinderen

Negatief:
- Veel verkeersbewegingen als gevolg van aankomend en vertrekkend verkeer. Veel gasten blijven maar 1 nacht. Het was beter geweest als bij het toewijzen van de plekken hiermee rekening wordt gehouden.
- Het geluid van de snelweg is nadrukkelijk aanwezig. Het is nooit stil
- Binnen zwembad bevat veel chloor.

"Super vakantie gehad"vertalen
van winkel
9,0

29-07-2014 Bij aankomt zie je al dat de camping goed verzorgd is. Je vind er geen rotzooi of rommel. Sanitair goed verzorgd en schoon. Zwembad super, heerlijke bedjes. Helaas in de buurt weinig te ontdekken, maar met de auto genoeg te vinden op redelijke afstand. Prijs, kwaliteit zeer dik in orde. Lekker eten in het restaurant. Vriendelijk personeel. Nederlands sprekende animatie. Bij kort en hevig noodweer kwamen eigenaren meteen kijken als alles goed ging op de camping en bood direct hulp daar waar nodig.
Supermarkt en diverse winkels op 10 minuten rijden.

Gérante/Propriétaire Muriel Badois, 30-07-2014
Eigenaar zegt:  We are really thankful and happy to read your review. We will welcom you with pleasure a next time ! Best regards, Muriel et Julien.

met partner, 2014
"Perfect vertoeven en zeer vriendelijke"vertalen
Bertram Veltrop
10,0

30-06-2014 Per toeval hier op de camping beland.
Alles is zeer netjes,dat zie je al bij aankomst.
Zeer vriendelijk en behulpzaam aan de receptie.
Ruime campingplaatsen
Aanbeveling is: zeker gebruik te maken van het restaurant,prijs kwaliteit is uitmuntend.
Acsi / actie rijders:de camping is qua prijs ondergewaardeerd.
Kortom een bezoek zeker waard bij deze hardwerkende mensen.

Gérante/Propriétaire Muriel Badois, 05-07-2014
Eigenaar zegt:  Hallo , Wij als het team van Soleil Fruité willen U ontzettend bedanken voor deze leuke positieve reactie . Het Motiveert ons om het het beste voor onze gasten te verzorgen ! Met plezier zien we Jullie hier terug . vriendelijke groet Muriel en Julien .

met jonge kinderen, Juni 2014
"Toppie camping"vertalen
Patricia
9,0

15-07-2014 We verbleven met onze 2 dochters (5 en 1 jaar) in een caravan van touroperator (type waikiki). De contactpersoon van touroperator was zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam.
Onze oudste dochter was super enthousiast over de animatie. Jammer dat Jolien op het einde van ons verblijf zelf moest vertrekken, want ze was één van de beste animatoren die we ooit tegen kwamen op een camping.
Het binnen zwembad is een absolute troef, vermits we in de 2 weken tijd niet zo heel warm weer hadden en het buitenbad dan zeer koud is. Zelfs bij temperaturen rond 30° wilde onze oudste dochter nog liefst in het binnenbad zwemmen, dat met het schuifdak gewoon een buitenbad werd.
We maakten vaak gebruik van het restaurant en ook hier geen enkele klacht. Het personeel was heel vriendelijk en het eten was lekker.
Kleine minpuntjes: het is er nooit écht stil vermits je altijd het gebrom van de A7 hoort; het is 's ochtends nogal een gerij van caravans die vroeg vertrekken omdat ze op doortocht zijn.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Super met kleine kinderen"vertalen
Fam. de Groot
10,0

06-07-2014 Wij zijn net terug van 2 heerlijke weken op deze camping met ons dochtertje van 2,5.Mooie ruime plaatsen met voldoende privacy. Goed onderhouden zwembadenen ideaal voor de kleintjes een overdekt en verwarmd bad.
Speeltuin is klein maar heel leuk.
Op een halfuurtje rijden is er een heel leuk klimbos waar al voor 2-jarige een parcourtje is

met partner, Juni 2014
"Fijne Camping"vertalen
Y.W.
8,0

17-07-2014 Is ook geschikt voor een tussenstop, maar meerdere dagen is ook aan te bevelen voor de omgeving.

met partner, Juni 2014
"Mooie Camping"vertalen
Y.W.
8,0

13-07-2014 Zowel op de heen(1 overnachting) als op de terugweg(3 nachten) hier overnacht, Fijn en vriendelijk personeel, met een fijn zwembad (een kleintje zelfs overdekt). Ook de plaats Valance en Tain-L'Hermitage met zijn antieke brug is een bezoek waard.

met partner, Mei 2014
"Fantastische camping"vertalen
f.dolieslager
9,0

10-06-2014 Hebben 2 weken met veel plezier hier gestaan. Vriendelijk personeel, heerlijk zwembad, goed restaurant, mooie kampeerplek. Waren hier al eens eerder geweest en je ziet de camping steeds mooier worden doordat bomen en struiken steeds verder groeien.

Gérante/Propriétaire Muriel Badois, 16-06-2014
Eigenaar zegt:  Hi, thanks for your review very kind. We're pleased to see that you spent great time in our campsite. We will welcome with you with pleasure a next time, Best regards, Muriel

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?