Beoordelingen Camping Le Soleil Fruité****

_
Le Soleil Fruité****
268 beoordelingen
Beoordelingen Camping Le Soleil Fruité****
Les Pêches , F-26300, Chateauneuf sur Isère ( Drome )

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Soleil Fruité**** in Chateauneuf sur Isère ( Drome ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Soleil Fruité**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Le Soleil Fruité scoort een 8,4 uit 10, op basis van 268 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Soleil Fruité**** in Chateauneuf sur Isère ( Drome ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Soleil Fruité****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Le Soleil Fruité**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 328 vakantiefoto's van Camping Le Soleil Fruité**** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Le Soleil Fruité**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping Le Soleil Fruité**** met andere accommodaties in Chateauneuf sur Isère ( Drome ).
Even geduld a.u.b.

7,6
8,9
7,8
8,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Perfect vertoeven en zeer vriendelijke"vertalen
Bertram Veltrop
10,0

30-06-2014 Per toeval hier op de camping beland.
Alles is zeer netjes,dat zie je al bij aankomst.
Zeer vriendelijk en behulpzaam aan de receptie.
Ruime campingplaatsen
Aanbeveling is: zeker gebruik te maken van het restaurant,prijs kwaliteit is uitmuntend.
Acsi / actie rijders:de camping is qua prijs ondergewaardeerd.
Kortom een bezoek zeker waard bij deze hardwerkende mensen.

Gérante/Propriétaire Muriel Badois, 05-07-2014
Eigenaar zegt:  Hallo , Wij als het team van Soleil Fruité willen U ontzettend bedanken voor deze leuke positieve reactie . Het Motiveert ons om het het beste voor onze gasten te verzorgen ! Met plezier zien we Jullie hier terug . vriendelijke groet Muriel en Julien .

"Twitter beoordelingen"
21-07-2013 @WimkeTolsma @ItsMeMimi ja erg leuke camping! Speciaal voor kleine kinderen. Kijk maar even op le soleil fruite! #drome --- Bron: https://twitter.com/WimkeTolsma/status/358988145615847425
met jonge kinderen, Juni 2014
"Toppie camping"vertalen
Patricia
9,0

15-07-2014 We verbleven met onze 2 dochters (5 en 1 jaar) in een caravan van touroperator (type waikiki). De contactpersoon van touroperator was zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam.
Onze oudste dochter was super enthousiast over de animatie. Jammer dat Jolien op het einde van ons verblijf zelf moest vertrekken, want ze was één van de beste animatoren die we ooit tegen kwamen op een camping.
Het binnen zwembad is een absolute troef, vermits we in de 2 weken tijd niet zo heel warm weer hadden en het buitenbad dan zeer koud is. Zelfs bij temperaturen rond 30° wilde onze oudste dochter nog liefst in het binnenbad zwemmen, dat met het schuifdak gewoon een buitenbad werd.
We maakten vaak gebruik van het restaurant en ook hier geen enkele klacht. Het personeel was heel vriendelijk en het eten was lekker.
Kleine minpuntjes: het is er nooit écht stil vermits je altijd het gebrom van de A7 hoort; het is 's ochtends nogal een gerij van caravans die vroeg vertrekken omdat ze op doortocht zijn.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Super met kleine kinderen"vertalen
Fam. de Groot
10,0

06-07-2014 Wij zijn net terug van 2 heerlijke weken op deze camping met ons dochtertje van 2,5.Mooie ruime plaatsen met voldoende privacy. Goed onderhouden zwembadenen ideaal voor de kleintjes een overdekt en verwarmd bad.
Speeltuin is klein maar heel leuk.
Op een halfuurtje rijden is er een heel leuk klimbos waar al voor 2-jarige een parcourtje is

met partner, Juni 2014
"Fijne Camping"vertalen
Y.W.
8,0

17-07-2014 Is ook geschikt voor een tussenstop, maar meerdere dagen is ook aan te bevelen voor de omgeving.

met partner, Juni 2014
"Mooie Camping"vertalen
Y.W.
8,0

13-07-2014 Zowel op de heen(1 overnachting) als op de terugweg(3 nachten) hier overnacht, Fijn en vriendelijk personeel, met een fijn zwembad (een kleintje zelfs overdekt). Ook de plaats Valance en Tain-L'Hermitage met zijn antieke brug is een bezoek waard.

met partner, Mei 2014
"Fantastische camping"vertalen
f.dolieslager
9,0

10-06-2014 Hebben 2 weken met veel plezier hier gestaan. Vriendelijk personeel, heerlijk zwembad, goed restaurant, mooie kampeerplek. Waren hier al eens eerder geweest en je ziet de camping steeds mooier worden doordat bomen en struiken steeds verder groeien.

Gérante/Propriétaire Muriel Badois, 16-06-2014
Eigenaar zegt:  Hi, thanks for your review very kind. We're pleased to see that you spent great time in our campsite. We will welcome with you with pleasure a next time, Best regards, Muriel

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Ideale camping voor jonge kinderen!"vertalen
Een familie uit Bel...
8,0

30-09-2013 prima camping, heel mooi verzorgd met mooie zwembaden en glijbaan. Ideaal voor jonge kinderen (tot 10-12 jaar): speelpleintje met springkasteel, schommels, draaimolentje en 2 grote trampolines. 's Morgens kidsclub met toneeltje en knutselen en 's avonds miniclub met dansjes. Heel goed restaurant, de plaatselijke bevolking kwam daar 's avonds ook vaak eten dus dat zegt genoeg!
Wij hadden een bungalow gehuurd via touroperator, mooie, ruime plaatsen, goede service ter plaatse.
Mooie steden rondom: Valence en Romans en voor de kinderen een kabouterbos, en dit alles op maar een half uurtje rijden dus ideaal. Grote supermarkt vlakbij dus zeker een aanrader. wel geen bakker ter plaatse, maar je kon elke avond vers stokbrood en koffiekoeken bestellen voor de dag erop.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"TOP camping voor gezinnen met kleine kinderen."vertalen
Joris van der Ploeg
10,0

07-09-2013 Gewoon een topcamping! We hebben er een top vakantie gehad. Leuke huisjes en prima zwembaden, alleen de wind kan het wat koud maken. Maar daar hebben ze weer een overdekt gedeelte voor. En een prima reslaurent voor afhaal of lekker op het terras. Je kinderen moeten niet ouder zijn dan 6of7 anders is er niet zoveel voor ze te doen.

Gérante/Propriétaire Muriel Badois, 08-09-2013
Eigenaar zegt:  Hello, thanks a lot for your review very kind. We're pleased to see that you spent great holidays with us. You're right about young children. We hope to see you again next summer au Soleil Fruité ! Best regards, Muriel and Julien.

met jonge kinderen, 2013
"Mooie overnachtingscamping"vertalen
hsteggink
7,0
10,0

21-08-2013 een nacht gestaan op terugweg uit spanje.
wat een mooie camping mooie ruime plaatsen zeer mooi en schoone toiletgebouwen.heerlijk gegeten en al vanaf 22.30 complete rust op de camping komen zeker weer terug.

Gérante/Propriétaire Muriel Badois, 23-08-2013
Eigenaar zegt:  Hello, thanks for your review. We will welcome you with pleasure a next time ! Best regards, Muriel and Julien.

"Geweldige Camping"vertalen
Francine
9,0

18-09-2013 Een geweldige camping voor kinderen tussen de 4 en 8 jaar. Mooi caravans en het sanitair is super schoon. Onze dochter van 4 heeft genoten en kon ook vrij over de camping lopen zonder dat ze ervan af kon.
Zeker voor herhaling vatbaar.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?