Camping Le Soleil Fruité ****

8,6

371 reviews over Camping Le Soleil Fruité in het Nederlands

Dit kan beter....

MHS, 3-9-2017

Mooie camping met prima zwembaden en echt ruime plekken.

Prima omgeving als uitvalsbasis voor leuke dagtripjes.

Sanitair ook ruim voldoende. Men doet hier ook niet moeilijk over de short-zwembroek.

Maar wat toch behoorlijk irritant is als men hier langer verblijft is het feit dat de mensen die langer verblijven en de dag-passanten bij elkaar worden gezet. Je bent zo iedere morgen om 07:00 uur al wakker van de mensen die de boel weer opbreken om verder te reizen.

Dit zou toch makkelijk gesplitst kunnen worden, kwestie van beter plannen lijkt me...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldige vakantie gehad, super camping!

Saskia, 31-8-2017

We hebben enorm genoten op deze camping. We hebben via touroperator geboekt. Mooie stacaravan, prima ontvangst en regelmatig komt Ivan van touroperator langs gefietst. De camping is echt fantastisch voor kleine kinderen. Ons zoontje is bijna 2 en heeft de tijd van zijn leven gehad. Wat een prachtige zwembaden! Zeker het grote kinderbad is erg leuk en overzichtelijk. De grote glijbaan vond ons zoontje ook fantastisch. Het restaurant is prima, met lekker eten. De speeltuin was ook leuk voor ons zoontje. We hebben ook leuke uitstapjes gemaakt. We zijn naar Crest en Die geweest, route tussen de 2 plaatsen is erg mooi. We zijn naar de krokodillenfarm geweest wat wij dan weer minder vonden en ook prijzig. We zijn naar le palais du facteur cheval geweest. Leuk plaatsje, mooie route en het paleis is schitterend. Het verhaal erachter nog mooier. Je kunt door het paleis lopen en via de trapjes alles zien. Ons zoontje vond het erg leuk om daar te klimmen. We zijn met een le train d'ardeche in een ouderwetse stoomtrein door de doux gorges gegaan, dat is een echte aanrader! 20 minuten van de camping, prachtig mooi en erg leuk voor kinderen. We zijn naar Tournon sur Rohne geweest en via de bergen naar Lamastre gereden, ook een prachtige route. Er is zoveel moois in de omgeving te doen! En allemaal op max een uur rijden, dat vinden wij prima te doen. Een aantal dingen vonden wij niet handig met een peuter dus we hebben er nog wel wat te zien. We komen zeker terug over een jaar of 4!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima plek voor jonge gezinnen.

ingrid_ha, 30-8-2017

We verbleven hier 2 wkn via touroperatorl (in febr was via de camping zelf alles al volgeboekt). In een nieuw huisje (waikiki. Nr 3). Huisje was mooi, schoon. Overdekte Veranda over de lengte van t huisje. Groot vriesvak. Alleen erg jammer dat de airco stuk was. Ondanks nieuw huisje (dus garantie op apparaat) kon er geen monteur oid geregeld worden (ondanks alle inspanningen van Ivan (uitbater)). Tijdelijk mobiel airco gekregen, maar slechts matig effect. Ook was de afvoer vd slang direct op veranda, waardoor je terrasverwarming had. Ondanks dat prima vakantie gehad. Leuk animatieteam.
Muriel & Julien, Gérante/Propriétaire, 31-8-2017

Hello!

Thank you for your feedback, we appreciate your kind words! Glad to hear you enjoyed our animation team :)

We hope to see you again at le Soleil Fruité!

Heerlijke camping

Familie Westerhout, 27-8-2017

Dit jaar voor de 4e keer op deze camping geweest en weer was het heerlijk. Aardige eigenaren, mooi zwembad, prima stacaravan, ruime plaatsen, lekker afhaal eten. Onze kinderen van 7 en 10 hebben zich prima vermaakt. Grote supermarkt op nog geen 10 minuten rijden van de camping. Er zijn genoeg leuke uitstapjes in de Drome. Je zit ook zo in de Ardèche. Alles bij elkaar genoeg voor een heerlijke vakantie. Tot volgend jaar.
Muriel & Julien, Gérante/Propriétaire, 30-8-2017

Hello!

Thank you very much for your kind review, we are delighted to know that you enjoy our campsite so much that you return every year!

See you again soon at le Soleil Fruité :)

Muriel & Julien.

Vooral voor gezinnen met kinderen.

Andrea, 25-8-2017

Camping ligt erg afgelegen. Dorp vlakbij 5 km is weinig te doen. Op de camping veel gezinnen met kinderen. Restaurant heeft prima keus. Lekkere salades en pizza's. Afhaal is erg beperkt tot de Hollandse frikandellen en friet. Plaatsen zijn ruim. Maar slecht onderhouden. Erg stoffig bij gebrek aan gras of gravel. Afwas doen met kranen die aan alle kanten lekken. Douches oké. Wij stonden hier 4 dagen. Meer dan genoeg.
Gereisd met partner in augustus 2017

Hello!

Thank you for your review. It is stated on our website and our brochure that our campsite is suitable for only young children and during high season, a lot of children on the campsite is to be expected.

Goed verzorgde camping.

P3t3r, 23-8-2017

Uitstekende camping in de Drome. Veel Nederlanders, schoon sanitair, ruime plaatsen, vlak en groen. Je kunt in het restaurant een prima hapje eten. Vlakbij uitvalswegen dus je bent snel op weg naar uitstapjes. Zwembad prima! Sporters komen hier goed aan hun trekken, zowel fietsen als hardlopen is goed mogelijk. Het is een waar kinderparadijs, vooral voor de kleintjes.

Ligt vlakbij de route de soleil, die vooral 's nachts zeer duidelijk hoorbaar is maar wat er ook voor zorgt dat er zeer veel trekkers op de camping staan. De laatste week van onze vakantie wisselden de plekken om ons heen dagelijks. Dit hadden we van tevoren gelezen maar hoopten dat het mee zou vallen. Dit was helaas niet zo.

Op de camping is geen winkel, maar binnen 10 minuten rijden is er keuze uit verschillende supermarkten.

Hello!

Thank you for your kind review, we are glad that you enjoyed your stay with us at Le Soleil Fruité!

We would love to see you back again soon!

Muriel & Julien.

Mooie, gezellige en schone camping!

Familie Frevel, 20-8-2017

De waikiki stacaravan was nieuw, modern en schoon met een grote veranda! Kinderen hebben het zeker heerlijk gehad, met name van het zwembad en animatie. Zwembad, 2 ondiepe, 2 diepere (waarvan 1 overdekt kan) en 1 glijbaan. Ook de animatie was erg goed en leuk. Knutselen elke ochtend, s avonds minidisco oa. Er zijn 2 winkels in de buurt, de Leclerc ( hele grote supermarkt/warenhuis!) en de Lidl, allebei op zo'n, 7 min afstand. Stad Valence ook leuk om te shoppen, 15 min rijden. Super vakantie hebben wij gehad!!

Hello!

Thank you very much for your very positive review, we are delighted that you enjoyed your stay with us at le Soleil Fruité!

We hope to see you again next year!

Heerlijke vakantie gehad

Marlies, 17-8-2017

Deze camping is erg geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, tot 10 jaar zou ik zeggen is er genoeg te doen.

Het zwembad is ruim, leuke glijbaanbad, kinderbad, dieper baf en genoeg bedje, hier en daar zag ik mensen hand doeken laten liggen terwijl ze gingen lunchen maar over het algemeen hadden we altijd plek.

De plekken op de camping zijn heel heel ruim, fantastisch. Ik heb 1 plek gezien waar geen schaduw was maar verder op alle plekken ruimschoots bomen en begroeiing aanwezig. Het is super rustig op de camping savonds, heerlijk!

Een nadeel is de gasten die maar 1 nacht blijven, dit geeft overlast in de ochtend, draaiende motors van de auto's. Begrijpelijk want deze camping ligt ideaal vlakbij de A7. Maar deze campings is echt erg leuk om langere tijd te verblijven. Wij stonden hier 3 weken. Aanrader is een bezoek aan Lac de Champos en aan de Drome. (Snelstromend riviertje bij het dorpje Mirabel goed te parkeren).

Top camping

Hello!

Thank you for your lovely review, it is highly appreciated!

We already have plans to create a new section of the camping for people who only want to stay one night, so this will cause less noise in the morning in the future!

We hope to see you again soon at Le Soleil Fruité :)

Mureil & Julien.

Goede camping voor gezinnen met jonge kinderen

Fam. van Veen, 13-8-2017

Deze camping ligt vlakbij Valence en dicht aan de A7.

Wij zaten in een Waikiki Stacaravan en deze stond op een ruime plek.

Alle (sta) plekken zijn zeer ruim en goed afgeschermd. Op deze camping komen voor nl. Nederlanders wat wij als positief hebben ervaren omdat zo onze kinderen met andere nederlandse kinderen konden spelen. De camping is vooral gericht op jongere kinderen tot 12 jaar. Het zwembad is lekker schoon en goed overzichtelijk.

In de buurt is ook genoeg te doen, Crest, Valence, Drome (Crest of Mirabel) en door de goede locatie ook voldoende supermarkten. Op de camping zelf zit een klein restaurant waar je ook brood kan bestellen.

Hello!

Thank you very much for your kind review, we really appreciate that you took the time to write it!

We hope to see you again at Le Soleil Fruité!

Fantastische camping

Egging, 13-8-2017

We hebben enorm genoten van deze camping, de vriendelijkheid en bereidwilligheid vh personeel. Erg betrokken en hulpvaardig.

Zowel het zwembad als de camping zijn overzichtelijk, ook voor (jonge) kinderen. De caravan waarin wij zaten was mooi, schoon. We waren erg blij met de ruime overdekte veranda. Een echte aanrader.

De stad Valence, de krokodillenfarm zijn de moeite waard, maar ook dagje heerlijk genieten aan de rivier in Mirabel et Blancons is een aanrader.

Hello!

Thank you very much for your review, your kind words were very much appreciated!

We would love to see you back at Le Soleil Fruité again next year :)

Muriel & Julien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Soleil Fruité in Chateauneuf sur Isère ( Drome ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Soleil Fruité zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Soleil Fruité scoort een 8.55 uit 10 op basis van 387 reviews.