Beoordelingen Camping Le Soleil Fruité****

21 april 2014

Le Soleil Fruité****
259 beoordelingen
Beoordelingen Camping Le Soleil Fruité****
Les Pêches , F-26300, Chateauneuf sur Isère ( Drome )

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Soleil Fruité**** in Chateauneuf sur Isère ( Drome ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Soleil Fruité**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Le Soleil Fruité scoort een 8,4 uit 10, op basis van 259 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Soleil Fruité**** in Chateauneuf sur Isère ( Drome ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Soleil Fruité****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Le Soleil Fruité**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 324 vakantiefoto's van Camping Le Soleil Fruité**** vinden. Je kunt 1 video van Camping Le Soleil Fruité**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping Le Soleil Fruité**** met andere accommodaties in Chateauneuf sur Isère ( Drome ).
Even geduld a.u.b.

7,6
8,9
7,8
8,5
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2013
"Ideale camping voor jonge kinderen!"vertalen
Een familie uit Bel...
8,0

30-9-2013 prima camping, heel mooi verzorgd met mooie zwembaden en glijbaan. Ideaal voor jonge kinderen (tot 10-12 jaar): speelpleintje met springkasteel, schommels, draaimolentje en 2 grote trampolines. 's Morgens kidsclub met toneeltje en knutselen en 's avonds miniclub met dansjes. Heel goed restaurant, de plaatselijke bevolking kwam daar 's avonds ook vaak eten dus dat zegt genoeg!
Wij hadden een bungalow gehuurd via touroperator, mooie, ruime plaatsen, goede service ter plaatse.
Mooie steden rondom: Valence en Romans en voor de kinderen een kabouterbos, en dit alles op maar een half uurtje rijden dus ideaal. Grote supermarkt vlakbij dus zeker een aanrader. wel geen bakker ter plaatse, maar je kon elke avond vers stokbrood en koffiekoeken bestellen voor de dag erop.

"Twitter beoordelingen"
21-7-2013 @WimkeTolsma @ItsMeMimi ja erg leuke camping! Speciaal voor kleine kinderen. Kijk maar even op le soleil fruite! #drome --- Bron: https://twitter.com/WimkeTolsma/status/358988145615847425
met jonge kinderen, Aug. 2013
"TOP camping voor gezinnen met kleine kinderen."vertalen
Joris van der Ploeg
10,0

7-9-2013 Gewoon een topcamping! We hebben er een top vakantie gehad. Leuke huisjes en prima zwembaden, alleen de wind kan het wat koud maken. Maar daar hebben ze weer een overdekt gedeelte voor. En een prima reslaurent voor afhaal of lekker op het terras. Je kinderen moeten niet ouder zijn dan 6of7 anders is er niet zoveel voor ze te doen.

Gérante/Propriétaire Muriel Badois, 8-9-2013
Eigenaar zegt:  Hello, thanks a lot for your review very kind. We're pleased to see that you spent great holidays with us. You're right about young children. We hope to see you again next summer au Soleil Fruité ! Best regards, Muriel and Julien.

met jonge kinderen, 2013
"Mooie overnachtingscamping"vertalen
hsteggink
10,0

21-8-2013 een nacht gestaan op terugweg uit spanje.
wat een mooie camping mooie ruime plaatsen zeer mooi en schoone toiletgebouwen.heerlijk gegeten en al vanaf 22.30 complete rust op de camping komen zeker weer terug.

Gérante/Propriétaire Muriel Badois, 23-8-2013
Eigenaar zegt:  Hello, thanks for your review. We will welcome you with pleasure a next time ! Best regards, Muriel and Julien.

"Geweldige Camping"vertalen
Francine
9,0

18-9-2013 Een geweldige camping voor kinderen tussen de 4 en 8 jaar. Mooi caravans en het sanitair is super schoon. Onze dochter van 4 heeft genoten en kon ook vrij over de camping lopen zonder dat ze ervan af kon.
Zeker voor herhaling vatbaar.

"Super week"vertalen
Reedijk
9,0

26-8-2013 Wij zijn vorige week op deze camping geweest. Bij aankomst hadden wij al gelijk een goed gevoel. De e tree ziet er al mooi en verzorgd uit.
We hadden een plekje helemaal aan het begin, een ruime plek waar makkelijk onze auto bij kon staan. Het sanitair is heel schoon en heerlijke douches.
Wij en ons zoontje van 3 hebben hier een heerlijke vakantie gehad, het personeel is heel vriendelijk en gastvrij.
Wij komen zeker nog een keertje terug, hopelijk dan voor een langere periode.

Gérante/Propriétaire Muriel Badois, 6-9-2013
Eigenaar zegt:  Good morning, thanks for your review. We're pleased to see that you spent great time in our campsite. We'll welcome you with pleasure next summer ! Best regards, Muriel and Julien.

"Leuke camping"vertalen
Sara
9,0

3-9-2013 Wij hebben 3 weken op de camping gestaan met 2 kids (4 en 6). Goede sfeer, genoeg te doen voor de jonge kids. Leuk restaurant waar je kan eten of eten kan afhalen. Ruime plekken. Veel NL gezinnen, waardoor de kids genoeg vriendjes en vriendinnetjes kunnen maken. Binnen een uur rijden is er genoeg te doen, grotten, bonbonfabriek, safaripark.

Gérante/Propriétaire Muriel Badois, 6-9-2013
Eigenaar zegt:  Hello, we would like to thank you for your positive review. We hope to see you again next year au Soleil Fruité ! Best regards, Muriel and Julien.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Jammer!"vertalen
Stijn,Roos,Kimberly...
4,0
2,0
2,0
4,0
3,0

6-8-2013 Camping is zeer geschikt voor jonge kinderen! Kinderen tot 8 jaar zouden zich hier prima vermaken! Het is zeer jammer dat je 's ochtens wakker wordt gekrijst door huilende kinderen! Het recreatieteampje zorgt wel voor een leuke sportieve volleyball avond voor oudere kinderen! voor de rest is er geen discotheek in de buurt en moet je je al jongere maar met de gratis slechte wifi zien te redden! Voor de kleine kinderen is dit de ideale camping... Met vriendelijke groet, Stijn, Roos, Kimberly, Job, Daan en Wout (leeftijd van 12 tot 17 jaar oud)

Gérante/Propriétaire Muriel Badois, 19-8-2013
Eigenaar zegt:  Hello, thanks for your review . We understand what you want to say, and why you were little bored here. But as you could see it, our campsite is mainly for children from 4 years old to 10. We try to warn everybody about it, it's the reason why it's written on our website, on our brochure and on every chat. But we want to thank you again, your opinion is really objective. Have good holidays, Muriel.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Echt een topcamping!"vertalen
j
9,0

17-8-2013 Deze camping is vooral geschikt voor jonge kinderen!
We hebben er vanaf 24 juli tot 5 augustus gezeten en de kinderen hebben erg genoten! Het weer was heerlijk!
Onze oudste 2 kinderen hebben zich goed kunnen vermaken in de speeltuin en het zwembad was helemaal geweldig, vooral de nieuwe glijbaan!
Onze jongste heeft zich prima vermaakt in de peuterbadjes...
We hebben in een stacaravan gezeten met airco en een overdekt terras!
We zouden volgend jaar zo weer boeken!

Gérante/Propriétaire Muriel Badois, 19-8-2013
Eigenaar zegt:  Good afternoon, we would like to thank you for your message. It's a pleasure for us to see that you spent good holidays with us. We hope to see you again next year ! Best regards, Muriel and Julien.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Super leuke camping!"vertalen
Annelies
9,0

12-8-2013 Wij hebben echt een fantastische vakantie gehad op deze camping! Het is voor gezinnen met kleine kinderen ideaal, de zwembaden zijn erg leuk en "veilig" voor kinderen die nog geen zwemdiploma hebben,ook de speeltuin met de trampoline's vielen erg in de smaak!De stacaravans staan mooi vrij opgesteld (een wel meer ruimte dan de ander) vraag wel naar een caravan met luifel en airco die ben je wel nodig! Het echtpaar van de reisorganisatie was erg behulpzaam en wisten veel van de omgeving.
Wij komen hier zeker nog eens terug!!!

Gérante/Propriétaire Muriel Badois, 19-8-2013
Eigenaar zegt:  Het hele team du Soleil Fruité bedankt voor uw mening ! Binnenkort in de Drôme, Muriel et Julien.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Met jonge kinderen en zonder kinderen"vertalen
Richard Lennartz
9,0

21-8-2013 Mooie grote plaatsen, vriendelijke mensen, lekker zwembad en prima sanitair. Voor kleine kinderen (tot 10 jaar) leuke voorzieningen. Ligging is fraai als je een auto hebt: grotten, zwemmen in rivier de Drome of de ardeche, kanoën eyc. En hou je van fietsen? Mooie wegen en beklimming van 30km lengte nabij. Waait vaak stevig dus zorg voor goede haringen en een tarp voor schaduw. Ity eerdere bericht is wifi prima

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?