Beoordelingen Camping Le Soleil Fruité****

24 oktober 2014

Le Soleil Fruité****
289 beoordelingen
Beoordelingen Camping Le Soleil Fruité****
Les Pêches , F-26300, Chateauneuf sur Isère ( Drome )

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Soleil Fruité**** in Chateauneuf sur Isère ( Drome ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Soleil Fruité**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Le Soleil Fruité scoort een 8,4 uit 10, op basis van 289 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Soleil Fruité**** in Chateauneuf sur Isère ( Drome ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Soleil Fruité****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Le Soleil Fruité**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 355 vakantiefoto's van Camping Le Soleil Fruité**** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Le Soleil Fruité**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping Le Soleil Fruité**** met andere accommodaties in Chateauneuf sur Isère ( Drome ).
Even geduld a.u.b.

8,9
7,9
8,8
8,5
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooie, overzichtelijke en kindvriendelijke camping"vertalen
Nicky
9,0

09-09-2014 Vanavond terug gekomen van een heerlijke vakantie op deze camping. Camping is niet groot, maar hierdoor wel overzichtelijk zodat je geen half uur bezig bent om ergens te komen. Wij hadden een caravan van een touroperator welke prima in orde was en van alle gemakken voorzien. Plaatsen bij de caravans waren echt groot, heerlijk voor de kinderen om te spelen. Zwembaden, 4 stuks, waren ook prima in orde. Er was 1 overdekt, verwarmd binnenbad. Bij goed weer werd kon deze opengeschoven worden waardoor je een heerlijk verwarmd buitenbad had. Broodservice van de camping was ook prima. 'S avonds het lijstje bij de bar invullen en 's morgens kon je je verse brood bij de bar ophalen. De camping lag dichtbij de snelweg, 5 minuten, maar kan niet zeggen dat ik er last van heb gehad op de camping. Op 5-10 minuten rijden had je verschillende supermarkten en diverse andere winkels. Ook was er in de omgeving genoeg te doen, sommige wat dichterbij, sommige wat verder weg. Al met al een aanrader!!

"Twitter beoordelingen"
21-07-2013 @WimkeTolsma @ItsMeMimi ja erg leuke camping! Speciaal voor kleine kinderen. Kijk maar even op le soleil fruite! #drome --- Bron: https://twitter.com/WimkeTolsma/status/358988145615847425
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Mooi verzorgde camping"vertalen
Rene
8,0

30-08-2014 Mooie camping die speciaal gericht is op kleine kinderen.
Over het algemeen zijn er ruime plaatsen, al verschillen de plaatsen wel erg.
Zo hadden wij amper 4 meter voor de veranda terwijl de overburen wel 15 meter hadden.
Ook was het vervelend als het geregend had, dan had je dagen last van de natte klei, dit had makkelijk opgelost kunnen worden door grind rond de caravan te gooien.( dit stond overigens wel in de omschrijving van touroperator. )Caravan was top en van vele gemakken voorzien jaar of 4 oud.
Eten in het restaurant was lekker, maar niet bijzonder, zo krijg je standaard geen groente/salade. Lawaaioverlast van de A7 was er wel, maar voor ons niet storend. Het koelt er s avonds wel aardig af zodat je vanaf een uur of 8 met warme kleren buiten moet zitten.
Al met al een fijne vakantie gehad maar niet geschikt voor ons gezin het wat oudere kinderen ook omdat er in de nabije omgeving niet veel te doen is...

"Prachtige, kindvriendelijke camping ."vertalen
Brian
8,0

22-08-2014 Dit is een ideale camping voor gezinnen met kinderen tot een jaar of 10. Het personeel is erg vriendelijk en spreekt goed Engels. Het sanitair wordt goed onderhouden. Er wordt voldoende gereorganiseerd op de camping. Na 22:00 uur heerst er rust op de camping. De plaatsen op de camping zijn mega groot, zo groot zelfs dat er op sommige plaatsen zelfs twee caravans naast elkaar kunnen staan.

"Mooie kleinschalige camping"vertalen
jorritvanwaas
9,0

16-08-2014 Net terug van de vakantie, is heel goed bevallen.
Onze dochter van 3 heeft zich prima vermaakt met de animatie
en het zwembad.
Het is 's avonds optijd rustig/stil op de camping.
Sanitair is prima in orde.
Het eten in het restaurant was uitstekend en voor een leuke prijs.

"Nette en goede camping"vertalen
Arensman
9,0

30-07-2014 Na een misser qua campingkeuze de dag ervoor, voor deze camping gekozen. Goede keuze! Netjes, leuke animatie, mooi zwembad en rustig op de staanplaats en gezellig bij het restaurant. Leuk contact met de andere gasten.
Genoeg privacy op de staanplaats door hoge heggen. Recht maar netjes aangelegd. Keurig sanitair. Animatie goed gedoseerd en niet over de hele camping te horen (wat wij erg prettig vinden). Mooi en ruim zwembad, ideaal voor peuters/kleuters. Ook aan de volwassenen is gedacht en aan minder mooi weer: overdekt bad.
Goed restaurant en niet te duur. Kortom geweldige vakantie!

"Prima camping"vertalen
T Foolen
8,0

14-08-2014 Prima camping met voor kleinere kinderen genoeg te doen.
Mooi zwembad en goed verzorgd sanitaire.
vriendelijk personeel.
Wel slechte afwatering bij slecht weer.
grote plaatsen. en goed restaurant.
Wel erg dicht bij snelweg en daardoor niet zo stil gelegen.
Directe omgeving viel wat tegen daarom wat meer afstanden rijden om iets te doen.
verder heerlijke vakantie gehad op le soleil fuite.
bedankt.

"Niet met regen"vertalen
Dani
8,0

28-08-2014 Mooie camping met ruime plekken zoals reeds eerder vermeld, niets mis mee dus. De rest van de faciliteiten/diensten ook helemaal oke, alleen jammer dat er niet een klein winkeltje met vers brood is maar dit wisten we van te voren. Echter bij enige regenval sta je hier op vele plekken tot aan je enkels in het water. Kijk dus goed uit hoe je gaat staan.....

met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuke, nette en kindvriendelijke camping"vertalen
Familie Coolen
10,0

15-08-2014 Wij hebben 17 nachten in een stacaravan vakantie gevierd. We zijn met 2 volwassenen en 3 kinderen (1x 10 jr 2 x 8 jaar). We hebben ons prima vermaakt. Er waren met name de eerste week erg veel jonge kinderen, waardoor onze oudste het even niet naar de zin had, maar dat is toch goed gekomen. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Vanaf de camping zijn verschillende plaatsen in de omgeving goed te bereiken, zonder dat je de Route du Soleil op hoeft. Wij hebben nagenoeg geen hinder gehad van veel verkeersbewegingen en de snelweg in de buurt. Sterker nog: 's avonds was het hier na 22.00 uur stil. Minpuntje: het "winkeltje" bestaat uit 1 rek met diverse artikelen. Stelt dus niets voor. Supermarkt is echter op 5 minuten afstand. 2e minpuntje: brood moet je de dag ervoor bestellen, ik miste dus 's avonds mijn verse stokbroodje voor bij de franse kaas en de wijn! Conclusie: prima camping>

"Gezellige kleine camping"vertalen
Bosma
9,0

24-07-2014 Gezellige, mooie, kleine en nieuwe camping. Grote campingplekken en mooi schoon sanitairgebouw.
Komen net terug van ruim 2 weken vakantie met onze kinderen van 6 en 8 jaar. Camping is zeer geschikt voor de kleintjes (maximale leeftijd kind: 8 jaar). Voor oudere kinderen is er niet veel te beleven. Op de camping is het om 22.30 uur echt stil.
Animatie prima (Nederlands gesproken), zeker voor de leeftijd tot 6 jaar. Eigenaar en overig personeel zeer vriendelijk. Spreken geen Nederlands maar wel Engels.
Wel een puntje (anders zijn we geen echte Hollanders), het sanitairgebouw werd 's morgens om 4 uur schoongemaakt. Aangezien wij naast het gebouw stonden hadden we daar wel wat last van.

Gérante/Propriétaire Muriel Badois, 30-07-2014
Eigenaar zegt:  Hello, thanks a lot for your review. It's a pleasure for us to see that you spent great holidays with us ! We hope to see you again a next time, Best regards, Muriel et Julien.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Rumoerig camping met grote staanplaatsen"vertalen
Arthur
5,0
3,0
5,0

22-07-2014 Positief:
- Grote staanplaatsen en schoon sanitair
- Leuke animatie voor de kinderen

Negatief:
- Veel verkeersbewegingen als gevolg van aankomend en vertrekkend verkeer. Veel gasten blijven maar 1 nacht. Het was beter geweest als bij het toewijzen van de plekken hiermee rekening wordt gehouden.
- Het geluid van de snelweg is nadrukkelijk aanwezig. Het is nooit stil
- Binnen zwembad bevat veel chloor.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?