Vakantiehuis Maison Terrisse

Vakantiehuis Maison Terrisse
Maison Terrisse

1 review over Vakantiehuis Maison Terrisse in het Nederlands

Carole Bijman, 30-9-2007

Wij hebben hier met z'n tweeën een perfecte week gehad. Waren op zoek naar rust en romantiek en die hebben we gevonden. Het betreft een authentiek Frans huis midden in de natuur tussen de wijnranken met groot stuk eigen grond. Veel ruimte in het huis. De inrichting bestaat uit Franse brocante. De een zou het vergane glorie noemen, wij vonden het erg gezellig en hebben heerlijk geslapen in de antieke twijfelaar. Keuken en badkamer zijn wat verouderd maar alles functioneert prima en is echt gezellig. Plaatsje Chassier op 10 min lopen, echt schattig Frans slaap dorpje, met de auto kun je leuke uitstapjes maken in de prachtige omgeving. Voor kinderen zijn er eigenlijk geen faciliteiten en voor echt kleintjes is het misschien ook wat gevaarlijk door de tuin die in terassen is aangelegd. Het huis zou geschikt zijn voor 7 personen, zelf zou ik er niet voor kiezen om met zoveel mensen vakantie te vieren in dit huis: er zijn twee slaapkamers, 1 met twee twijfelaars, 1 met 1 twijfelaar en wiegje
Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maison Terrisse in Chassiers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maison Terrisse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Maison Terrisse scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.