Chalet Edelweis

Chalet Edelweis

1 review over Chalet Edelweis in het Nederlands

Unieke ervaring in zo'n nostalgisch chalet

Stephan, 2-1-2009

We zijn zo'n chalet nog niet eerder tegengekomen tijdens onze vakanties. Een leuk doolhof aan gangen, kamers, badkamers enz. Het ligt in een klein straatje en binnen enkele minuten sta je bij de gondellift. Het chalet is ruim en soms met lage gangetjes etc. Een beetje zoals het vroeger allemaal was. Verder keukergerei genoeg en ook aan apparatuur ontbreekt er niets. Boven is er een fantastisch balkon met uitzicht op de bergen. De auto kan je op 50m eter kwijt op de openbare parking. Chantemerle is gezellig en we vonden het niet supertoeristisch. Wel heerlijk skien daar in Serre Chevalier.

Herhaling vatbaar voor ons.

Gereisd met vrienden in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Edelweis in Chantemerle les Grignan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Edelweis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Edelweis scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.