• Ligging t.o.v. pistes8,0

1 review over Chalet Maiz'nette in het Nederlands

zeer goed gelokaliseerd en ingericht chalet

Serge Van den Broeck, 15-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Chalet Maiznette is een eenvoudig maar compleet ingericht, goed onderhouden chalet op +/- 300 m van de gondellift die je naar La Plagne brengt.

Het chalet werd ons kraaknet opgeleverd door de beheerders. Alle formaliteiten verliepen perfect mede door de zeer vriendelijke ontvangst die ons wachtte bij aankomst.

Wij kunnen alleen maar tevreden zijn en hebben een prima vakantie gehad.

Als we al één minpuntje moeten aanhalen, dan lijkt het ons dat 8 personen ( voor zoveel personen wordt het chalet aangeboden) een beetje teveel is van het goede voor chalet Maiznette. Wij waren met vier. Er hadden nog 2 personen comfortabel bij gekunnen. Maar dat lijkt ons dan ook het maximum. Voor de rest niets dan lof.

Gereisd familie in februari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Maiz'nette in Champagny en Vanoise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Maiz'nette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Maiz'nette scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.