Chalet Le Vieux Moulin **

Le Vieux Moulin

• Ligging t.o.v. pistes6,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Chalet Le Vieux Moulin bij:

1 review over Chalet Le Vieux Moulin in het Nederlands

Prima voor een week wintersport

brendakosters, 30-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hartelijke ontvangst door de verhuurders , een prima locatie voor een week wintersport. Inrichting is ouderwets maar dat heeft ook zijn charme alleen jammer dat er niet een lekkere relaxhoek is na een dag skiën. Er iS alleen een kleine 2 pers.slaapbank maar voor een 10 pers.huis een beetje weinig. Alles was schoon en zag er prima uit. Eten op de piste was verschrikkelijk en belachelijk duur zeker na 1,5 uur te hebben gewacht :-( met hongerige kinderen en was het nog geen hoog seizoen. Verhuur incl. Skipassen is zeker een pre we hebben heerlijk geskied ondanks de verschillende niveau's. In advertentie staat 350 m naar de lift ja steil omhoog, wij hebben de auto in p-garage gezet bij de lift is openbaar en gratis en hier de ski's steeds achter gelaten. Of we nog een x gaan misschien al heeft Italië onze voorkeur gezien prijs, kwaliteit verhouding en t.o.v het eten en de reis. Op heen en terugreis halverwege een hotelovernachting is zeker aan te raden.
Gereisd met vrienden in december 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Le Vieux Moulin in Champagny en Vanoise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Le Vieux Moulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Le Vieux Moulin scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.