Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes5,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Chalet L'Aiguille du Mey**** bij :

1 review over Chalet L'Aiguille du Mey in het Nederlands

Nooit meer

fam. Janssen, 17-1-2010
    • Ligging t.o.v. pistes5

L'aiguille du Mey is een ruim appartement gelegen in het souterain van de woning van de eigenaar. We hebben met 6 volwassenen en 6 kinderen hier de laatste week van 2009 verbleven. Het ziet er in eerste instantie, zeker op internet, echt top uit, maar een aantal facetten zijn echt voor verbetereing vatbaar.

Ten eerste is het snikheet in het appartement. Toen we de eerste keer binnen kwamen hebben we direct alle verwarmingen(vloerverwarming) dichtgedraaid. Er zijn maar 2 slaapkamers met een raam, dus op de andere kamers was het niet uit te houden. Helaas bleek de verwarming niet te regelen dus de vloeren bleven erg warm, ook op de slaapkamers! Ten tweede konden we geen enkele deur normaal dicht krijgen, omdat geen enkele deur recht is. Echt kindvriendelijk is het ook niet. Je kunt je kinderen niet in de tuin laten spelen, zonder bang te zijn dat ze onder het hekwerk schieten en naar beneden vallen. Niet geschikt voor 12 personen.

Gereisd familie in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet L'Aiguille du Mey in Champagny en Vanoise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet L'Aiguille du Mey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet L'Aiguille du Mey scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.