• Ligging t.o.v. pistes7,0

1 review over Chalet Bequetta in het Nederlands

ideaal voor groepen of meerde gezinnen

wouter, 26-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Chalet Be(c)quetta is een perfecte verblijfsplaats voor vriendengroepen of grote (meedere) gezinnen (wij waren met 9 man). kelder is recentelijk gerenoveerd. de rest is naar mijn menig ook aan renovatie toe. vooral de bovenste badkamer. de prijs kwaliteits verhouding is wel redelijk want al te duur is het niet. sfeer doet gezellig aan.

het Chalet was naar onze mening niet al te schoon.

(eigenaresse spreekt zeer gebrekkig Engels)

De ligging tov de enige lift in het dorp is redelijk ok, wel een korte steile klim.

In het dorp is weinig te doen maar dat wisten wij.

wel een gezellig ogend karakter. in tegestelling tot de La Plagne of de Les Arc dorpen.

de dal afdaling naar Champagny was door de harde, ijzige sneeuw behoorlijk pittig. meestal met de gondel terug gegaan.

kortom een aanrader wanneer je niet perse elke avond de apreski wilt opzoeken. en wanneer je opzoek bent naar een ruim, redelijk goedkoop, maar niet al te modern, onderkomen.

Gereisd met vrienden in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Bequetta in Champagny en Vanoise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Bequetta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Bequetta scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.