Hotel Croix-Blanche ***

Hotel Croix-Blanche
Croix-Blanche

• Ligging t.o.v. pistes9,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Croix-Blanche bij:

1 review over Hotel Croix-Blanche in het Nederlands

Super hotel op een waanzinnige locatie!

Evelijn, 2-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn in de zomer van 2011 4 dagen in dit hotel geweest. Het hotel ligt midden in het centrum en alles op loopafstand. Bij aankomst hadden wij fietsen bij ivm eerdere accomodatie. Het was geen enkel probleem om onze fietsen in een niet gebruike ruimte van het hotel te stallen.

Het hotel is wat verouderd maar alles was netjes schoon en niets was kapot. Omdat het hotel midden in het centrum ligt kan je in het hoogseizoen wat overlast hebben van bandjes die daar spelen. Wij hebben dit niet als vervelend ervaren maar met jonge kinderen kan dat nogal lastig zijn.

Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Croix-Blanche in Chamonix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Croix-Blanche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Croix-Blanche scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.