7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Capfun Le Grand Lierne**** bij :

42 tips over Camping Capfun Le Grand Lierne

Hilko, 21-7-2015
de waterval, de plaatsen Crest en Die, en de kleinere weggetjes in de Vercours zijn super. houd er wel rekening mee, dat je lang doet over een paar kilometer in de bergen.
seetjuh, 20-2-2015
Er zijn meerdere zwembaden met verschillende temperaturen, afhankelijk van het gebruik en voor ieder wat wils in de animatie. Ze hebben lekkere pizza’s of gebraden kip (als je geen zin hebt om te koken zijn de prijzen redelijk) en een kleine supermarkt voor brood en gebak (heerlijk).
Nancy van Ras, 20-8-2014

Aanrader:

- Crest! echt een heel leuk stadje!

- Velorail! Erg leuk om te doen!

B. Franken, 17-8-2014
Heb je jonge kinderen dan is een plaats achter op de camping het beste.De avondanimatie duurt tot 23 uur en is tot achter op de camping te horen.Hier stonden we zelf ook maar hier is het geluid niet hinderlijk.
Frank, 16-8-2014

Met een flinke opknapbeurt is er best wel weer iets te maken van deze camping, maar zolang hij in deze staat verkeert zou ik zeggen: blijf er weg!

Helaas doe ik dan het animatieteam tekort, want zij waren nogmaals helemaal top! Complimenten!

Zweistra, 14-8-2014

Chute de la druis (waterval)

Col de rousset ( kabelbaan omhoog en step naar beneden)

Toren van Crest

Grot soyons (niet groot)

Bianca Imming, 12-8-2014

De grotten van chorance.

Stadswandeling in Die (bij de tourist information kun je een nederlandse beschrijving vragen)

Aan de rivier la Drome is het heerlijk vertoeven. Tussen Crest en Die zijn er prachtige plekjes te vinden. Hier zijn ook enkele kano-verhuur-bedrijfjes te vinden.

Vestigingstoren in Crest bezoeken.

Marjolein, 11-8-2014

Boek een stacaravan via Franceloc en vraag om een centrale ligging!

Verder moet men rekening houden met reistijd om iets te ondernemen. Camping ligt nogal afgelegen.

Fam.hoek, 10-8-2014
Er is veel te doen rondom chabeuil, maar je moet er we een stukje voor rijden. Het is een mooie bergachtige omgeving. Maar ook op de camping hebben wij ons prima vermaakt ondanks de regen. De animatie was top en de mensen waren vriendelijk. Een leuk zwembad, vooral het overdekte bad hebben we veel gezien ivm de regen, dus dat was wel een uitkomst!..nette schone camping, s'avonds ging de poort dicht dus dat was wel een prettig gevoel, leuke speeltuin, maar wel vanaf de leeftijd van 5 jaar
veerboer, 5-8-2014
De rivier de Drome in Crest. Mocht het regenen dan is er een ballenbak in Valence en Crest.