7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Capfun Le Grand Lierne**** bij :

242 reviews over Camping Capfun Le Grand Lierne in het Nederlands

Een keer en voor ons niet meer

Anthony, 11-8-2017

Echt een Franse camping ze praten ook allen Frans en doen nog niet de moeite om Engels te praten ook al vraag je het drie keer bij weigeren van betalen spreken ze opeens vloeiend Engels .het zwembad was wel redelijk alleen glijbanen zijn erg verouderd en voorlal de groene de kinder glijbanen stonden los en badmeester liep maar wat rond maar wist volgens mij zelf niet waarom animatie deed zijn best en de enige Nederlander BEN deed zijn best maar bijna alles in het Frans ook het sanitair is bagger er werd smorend om 6 uur gepoetst volgens de lijst want zuiver was het niet en dan om 10:15 uur en dan verder de hele dag niet meer en vanwege hygiëne zaterdag er ook geen brillen op de wc dat is op zig niet zomerg maar de wc potten waren gescheurd of er waren stukjes uit met scherpe randen ook de omgeveing is saai en je moet ver rijden om een leuk stadje of zoiets te zien we hebben daar terplekke ons beklaag gedaan over het sanitair maar dan is er weer niemand die Engels praat arrogante medewerkers
Gereisd familie in augustus 2017

Leuke camping,maar voornamelijk Frans georiënteerd

Bonnie, 9-8-2017

Wat vonden wij van de camping:

+ punten:

+ Zwembad (al was het wel voor zoveel gasten klein)

+ Omgeving

+ Pizzeria

+ Personeel in het winkeltje

+ Glijbanen

- punten:

- Directrice van de Camping - erg onaardig!

- Wasmachines slecht

- Mobile home was erg klein, maar we hadden geluk dat wij een nieuwe hadden, nr. 400 - airco was ook zeer aangenaam en was ook echt nodig

- Animatie - veelal Frans - Ben doet zijn best, maar helaas stelde het weinig voor

- Bij het zwembad geen schaduwplekjes te vinden, daardoor was het vroeg op staan om het enkele plekje met schaduw te bemachtigen (het was +37,5 graden)

- Badmeesters lopen rond, maar letten niet of nauwelijks op

- aanspreek persoon van touroperator was er echt NOOIT. Beloofd dingen, maar is ze niet nagekomen. De 2 x dat we hem zagen was hij wel erg aardig.

- Zwembad was de eerste week nog erg koud (+25 graden overdag) pas toen het heel heet werd hoorden we geen huilende kinderen meer uit het bad komen

De kinderen hebben het wel erg naar hun zin gehad en wij ook. En wij vinden deze camping ook echt niet slecht, maar wij hebben betere gezien.

Gereisd familie in juli 2017

geweldig! gaan zeker terug!

fam. de Wit, 9-8-2017

Wij gingen met een gemengd gevoel op vakantie wegens de recent negatieve reacties op zoover over deze camping. Na aankomst waren wij binnen een dag gerust.

+De aanrijd route is goed, sommige stukjes krap voor 2 voertuigen maar er is voldoende ruimte om elkaar voor te laten gaan.

+nederlandse animatie en nederlandse receptioniste die ons fantastisch heeft geholpen met vertalen betteft autopech en een doktersbezoek. Overige medewerkers spreken voldoende engels voor hetgeen dat je nodog hebt.

+kleine campingwinkel met iedere ochtend en avond vers stokbrood croissants.

+lidle en casino 20 min rijden. Intermarche 10 min rijden.

+restaurant, pizzeria, frietjes en crepes aanwezig.

+zwembad geeft aan dat het toezicht voor de ouders is. Toch lopen er medewerkers van capfun rond die ook toezicht houden en badgasten aanspreken. Zwembad heeft verschillende baden en glijbanen.

+sanitair is oke. Bij elk bezoek het zitgedeelte schoonmaken en dan is het prima. Douches krap voor ouder en een kind maar er is een familiehokje.

+uitgebreid animatie programma. Animatie gaat tot 23.00 23.30 door. Wij hebben geen last ervaren ondanks je het over de camping hoort, wij stonden vlakbij. Wij hebben niet gekozen voor een 22.00 stille camping.

+iedere avond fietst er beveiliging over de camping.

+Leuke grote speeltuin en meerdere simpele speelplaatsen. Voetbalkooi, pingpongtafels en speelbos.

+camping is overzichtelijk waardoor kinderen al op jonge leeftijd hun eigen gang kunnen gaan.

+uitstapjes is het wat verder rijden. Mooie omgeving.

-Als ik een minpunt moet noemen dan is het dat er niet echt velden zijn waar je met alle kampeerders samen staat.

Onze zoon heeft zich uitstekend vermaakt en wij ook.

We gaan zeker terug als onze zoon een tiener is, geweldige animatie voor jong en oud en het avondprogramma is super.

Gereisd familie in juli 2017

Leuke camping met top animatie

Hetty, 5-8-2017

Een tent gehuurd bij een touroperator . Andy van de touroperator krijgt een 10 + wat een fijne gezellige man
Gereisd familie in juli 2017

Mooie omgeving. Erg heet weer, maar prima zwembad.

Smid, 5-8-2017

Zaten vlak achter het podium en bar. (Nr 136) Veel herrie. Knallend geluid uit speakers tot na 23 uur, om half 9 's morgens weer. Weinig tijd voor kinderen om nachtrust te pakken. Na 23 uur ook nog lang lawaai van jeugd op de camping. Het was verder leuk, maar ga er niet voor je rust heen. De douche in stacaravan is of heet of koud.

Leuke overzichtelijke camping

Jurgen, 3-8-2017

+ overzichtelijke niet al te grote camping, daardoor kunnen kinderen hun eigen gang gaan.

+ animatie, meer als standaard.

+ sanitair voldoet, wordt tweemaal per dag schoongemaakt. Behalve vieze vloer door zand is het sanitair niet vies.

+ omgeving, directe omgeving is niet toeristisch, maar wel typisch Frans.

+ mooie uitstapjes (half uur rijden)

Kanovaren op de Drome in Saillans. Lichte stroming daardoor ongevaarlijk ook als je kleine kinderen meeneemt. Je vaart door een hele mooie natuur.

+ toren van Crest, fantastisch uitzicht. Op zaterdag is het ook markt in Crest

+ Palais Ideal in Hautrives

+ Chute de la Druise. Hoge waterval die uitmond in een paradijselijke kloof. Doe wel goede schoenen aan. Je moet een kloof afdaken over een slecht keienpad

+ Chute de la Druise ligt in de vercors. Is een erg mooi berggebieden. 10 minuten van de camping. De weggetjes, met daarachter het ravijn zijn op sommige plaatsen erg smal. Je doet er lang over om door heen te rijden.

+ ligstoelen bij zwembad, ook in hoogseizoen

+ eten restaurant camping is prima.

- zwembaden te klein voor het aantal gasten, volgend jaar zou er een nieuw zwembad bijkomen.

- afhaalpizza s op de camping zijn gewoontjes, je moet er lang op wachten.

- Behoudens supermarkten en bakkers zitten er in de dichtsbijzijnde plaatsen nauwelijks winkels, en ook nauwelijks restaurants.

Camping ligt niet in Cambreuil maar in Chateaudouble. Dichtstbijzijnde dorp is Montelier daar vind je een Intermarche.

Gezellige camping.

Kaatje, 30-7-2017

Leuke gezellige camping in een prachtige omgeving.

+Leuk animatieteam met een Nederlandstalige animator Ben.

+ Col de la Machine.

+ Chute de la Druisse, mooie waterval.

+Lekkere pizza's.

+Compacte camping, kids hieven niet ver te lopen naar het centrale gedeelte.

+Leuke zwembaden en glijbanen vooral de racer!

+Ga de Vercors in!!

-Restaurant gedeelte ziet er wat rommelig uit.

-Stacaravan Habana nr 090. was niet schoon.

Kids hebben genoten en wij dus ook!

Gereisd familie in juli 2017

Sterk verouderde en vooral Frans gerichte camping

Suus, 24-7-2017

Niet ons idee van een gezellige camping. Leuk dat er zoveel glijbanen zijn, maar die hebben behoorlijk wat achterstallig onderhoud. Zwembaden om echt te zwemmen zijn er niet en de badmeester loopt er voor de sier.

Sanitair is gemengd dames en heren, weinig, sterk verouderd en vies.

Plekken zijn klein en heel erg dicht op elkaar.

Oprijlaan is om te huilen.

Voor ons nooit meer!

Leuke camping, maar na 1 keer wel gezien

Boom, 22-7-2017

Gezellige camping met veel faciliteiten. Er zit wel verschil op welk deel van de camping je staat. Wij stonden op het linkerdeel wat ruim is opgezet en waar duidelijk rekening is gehouden hoe de caravans zijn neergezet en het was een nieuw gedeelte.

Eten was zeer matig, pizza's zijn echt niet lekker. Restaurant valt meer uit te halen; kleine kaart met niet veel bijzonders. Animatieteam is leuk maar ons zoontje van 4,5 jaar was er niet veel te doen. Wij misten echt een minidisco, deze was er wel maar al om 18.00 uur.

Sanitair is echt aan vervanging toe. Op ons deel stond gewoon een soort tent waar je kon douchen/afwassen/toilet kon gaan. Het is echt oud en niet schoon.

Omgeving is prachtig maar je moet wel op pad. Tip; ga Vercors in en neem ieder paadje wat je ziet. Wow! Crest, Die en Romans zijn leuke plaatsen. Tour de Crest was mooi. Wielrenners zijn in dit gebied aan het goede adres. Het viel ons op dat het niet zo'n toeristisch gebied is. Dit vonden wij juist een voordeel.

Samenvattend eeen leuke camping in een mooie omgeving, maar wij zullen niet nog een keer hier naartoe gaan.

Geen aangename camping

Armand, 20-7-2017

Kleine plekken voor caravan of vouwwagen, bomen staan erg in de weg. Plekken voor stacaravans en huurtenten zijn overigens ook klein. Sanitair is in een erbarmelijke staat, donker en niet gescheiden.

Veel vliegen en wespen.

Zwempark is leuk met verschillende glijbanen maar de zwembaden zelf zijn klein.

Wie van veel Fransen houdt op de camping zit hier goed aangezien de animatie ook veelal in het Frans is.

Gereisd familie in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Le Grand Lierne in Chabeuil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Le Grand Lierne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Le Grand Lierne scoort een 7.43 uit 10 op basis van 269 reviews.