Camping Capfun Le Grand Lierne ****

7,4

251 reviews over Camping Capfun Le Grand Lierne in het Nederlands

Nooit meer

B, 8-9-2017

Via een touroperator een ingerichte tent gehuurd. Dat moet je dus niet doen op deze camping. Erg veel overlast van Franse jongeren tot echt diep in de nacht, 3 uur was geen uitzondering. Er werden tenten vernield, spullen gestolen, echt belachelijk voor een 4 sterren camping. Geklaagd bij de camping, maar er werd nauwelijks wat aan gedaan. Uiteindelijk touroperator zelf ingeschakeld en toen kwam camping in beweging en werd een andere bewaker ingeschakeld. Als je in een stacaravan zit heb je er waarschijnlijk minder last van. Verder voldoende activiteiten op de camping. Actief animatieteam. Zwembad is te klein en deels verouderd. Kids waren enthousiast over de glijbanen. Sanitair is niet erg schoon en verouderd. Omgeving is prachtig, het weer was heerlijk. Maar deze camping is echt niet de luxe 4sterren familiecamping die ze zeggen te zijn. Voor ons nooit meer!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Aanrader

Roger kompier, 8-9-2017

Accommodatie was prima. Niks mis mee. Zelfs hadden we een tv erin wat we niet geboekt hadden. 1 dag regen gehad dat was minder dan kun je weinig oo de camping . De annimatie was heel leuk en zelfs in het Nederlands. Receptie werkte ook een Nederlandse meid. Zwembaden waren prima met paar leuke glijbanen en genoeg stoelen en ligbedden.

Avondprogramma was ook prima . Al met al een prima camping. In de buurt mooie bezienswaardigheden met een prachtige waterval tussen mooie bergen .

Aanrader dus.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Of wij ooit terug gaan daar gaan we nog overdenken

Cor van Mouwerik, 7-9-2017

Het zwembad was zeer koud.

Er was nergens schaduw in het zwembad.

Animatie was goed

Eten was goed .

Ligging is goed.

Caravans zijn zeer simpel geen koffiezet apparaat geen waterkoker geen fluit ketel .(armoedig).

Gereisd met partner in augustus 2017

Heel leuk!

Bente, 3-9-2017

Echt een leuke camping!

Leuk zwembad en een hele leuke en mooie locatie.

Het zwembad was heel schoon. Het water was ontzettend helder! Genoeg plek om te liggen naast het zwembad, ook een aantal schaduwplekken.

Heel fijn dat er verschillende zwembaden waren en leuke glijbanen.

Wij hadden een hele mooie Mobilehome van capfun. Ook heel netjes. En goede bedden.

Het ene deel van de camping was mooier dan het andere deel. Maar zeker niet lelijk. Genoeg licht langs het pad s'avonds.

De shows en activiteiten waren heel leuk. Heel veel activiteiten voor jong en oud.

Er is op deze camping nooit niks te doen.

Een minpuntje is dat de shows soms laat beginnen en de muziek soms best hard is.

Maar als er iets is staat het team altijd voor je klaar. Er staat bij de receptie ook een Nederlands meisje die je goed helpt.

Het team was enthousiast de ene wat meer dan de ander. Puntje bij paaltje dit was een top vakantie!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Niet ons ding

Martine, 3-9-2017

Deze camping heeft prachtige zwembaden en glijbanen en een super enthousiast animatieteam. Wij vonden het echter veels te druk, voelde me als een mier in het zwembad. Hierdoor was het ook relatief luidruchtig op de camping. De camping trok veel Franse gasten aan, wat wij niet even positief vonden (hoewel wij echt niet alleen maar Nederlanders hoeven te treffen op vakantie). De stacaravan (Resort 3 slaapkamer) was echter zeer basic. Geen waterkoker of koffiezetapparaat, temperatuur douche van ijskoud naar heel heet, heel krap toilet, nare matrassen met duidelijk voelbare veren erin. Rotte plek in de vloer, etc. Wij zijn echt wel wat gewend qua accommodaties, maar dit is het meest basic wat we meegemaakt hebben. De omgeving echter is echt prachtig! De Vercors is enorm mooi, we hebben prachtige rondritten gemaakt. De kinderen vonden de waterglijbanen en minidisco helemaal geweldig. Wij komen hier echter niet weer terug

Genoten!

C Bijster, 30-8-2017

Aardige mensen, leuke camping, leuke animatie (bij kinderanimatieteam één Nederlander, Ben, die ontzettend leuk was). Was wel in het Frans, maar heel leuke shows/optredens. Locatie is mooi, heerlijk weer. Er konden wat meer of wat grotere zwembaden zijn (er waren veel mensen), maar niet hinderlijk. Glijbanen waren leuk, hoewel misschien wat oud. Hele leuke ontvangst bij de receptie, waar ook een Nederlands meisje zat. Goed supermarktje met alles wat je nodig hebt, heerlijk brood 's ochtends. Leuke en originele speeltuin. Onze mobil home was spiksplinternieuw, incl. airco en vaatwasser, hoewel wij dit niet expliciet hadden gevraagd. Slaapkamers waren wat klein en er was wat weinig opbergruimte. Hebben genoten!!!

Genoten

fam. b, 27-8-2017

We vonden het super dat we gelijk bij aankomst om 11:30 konden in checken i.p.v 16:00 zoals het staat aangeven.

Wat we minder goed vonden was dat het niet echt goed aangeschreven stond als je een pizza wilde eten dat dit van te voren besteld moest worden. Minimaal een uur.

Top vakantie

Fam. van Ooijen, 26-8-2017

Dit jaar voor de derde keer op een Franceloc/Capfun camping verbleven, waarvan twee keer in een mobil home. Deze franse organisatie richt zich duidelijk op dit type accomodatie, met eigen sanitair en de nodige luxe extra's zoals airco, vaatwasser etc. De overige twee campings waar wij zijn geweest hadden, net zoals le Grand Lierne, redelijk weinig en eenvoudige voorzieningen voor kampeerders met (eigen) tenten. Onze mobil home stond op een rustige en beschutte plek, was schoon bij aankomst en zag erg gewoon prima uit. Al snel ontdekten we wat kleine gebreken die vrijwel direct werden opgelost, prima dus.

Het uiterlijk van de plaatsen verschilde wel erg, een aantal nieuwere stukken zijn vrij kaal en doen ongezellig aan.

Dit was de grootste van de Franceloc camping waar wij zijn geweest (eerder le Jantou en las Plantas), met zo'n 350 plaatsen voor ons behoorlijk groot. Zoals verwacht waren er de nodige spectaculaire glijbanen en zwembaden volgens de bekende formule. Het zwembad zou wat groter kunnen voor het aantal gasten maar dit hebben we niet als hinderlijk ervaren, als het mooi weer is willen veel mensen zwemmen en dat was het gelukkig vaak!

Opvallend goed vonden wij het aimatie programma, vooral de shows die 's avonds door het animatieteam of een ingehuurde act werden opgevoerd naar mijn idee extreem goed voor camping begrippen. Zeker, de voertaal is frans, dat mag je verwachten in Frankrijk, daarnaast was er een nederlandse animator Ben aanwezig die het goed deed bij de kids. Overigens sprak al het personeel waar ik dat van verwachtte voldoende engels, en hoe leuk is het dat mijn zoon in nederland ook nog 's'il vous plait' zie toen hij wat drinken bestelde.

Er zijn veel leuke dingen te doen in de omgeving maar je moet er vaak wel 30 tot 90 minuten voor in de auto zitten, de Vercors is een mooie omgeving dus ook dat vonden wij geen straf. In twee weken hebben we een mooie mix van cultuur, natuur en actie afgewerkt.

Verder gewoon een hele fijne vakantie gehad op een leuke en goed bereikbare camping met prima winkel, restaurant waar je niet spectaculair maar prima kan eten en aardig personeel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

leuke camping maar in the middle of nowhere

karine, 26-8-2017

leuke zwembaden, meerdere glijbanen, voor ieder wat wils, iedere avond animatie voor de kids, ook voor grotere kinderen. wij kwamen aan om half tien in de ochtend en mochten gelijk de caravan in. restaurant aardig bestellingen duren lang, snackbar ging sneller. groot minpunt: tussen 2 en 4 smiddags is alles dicht! Het winkeltje gaat dicht om half een, de snackbar is gesloten tussen 2 en 4, en ook dan kun je niets te eten krijgen in het restaurant. aangezien er geen dorpje in de buurt is waar je heen kunt wandelen, ben je verplicht met de auto te gaan.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een keer en voor ons niet meer

Anthony, 11-8-2017

Echt een Franse camping ze praten ook allen Frans en doen nog niet de moeite om Engels te praten ook al vraag je het drie keer bij weigeren van betalen spreken ze opeens vloeiend Engels .het zwembad was wel redelijk alleen glijbanen zijn erg verouderd en voorlal de groene de kinder glijbanen stonden los en badmeester liep maar wat rond maar wist volgens mij zelf niet waarom animatie deed zijn best en de enige Nederlander BEN deed zijn best maar bijna alles in het Frans ook het sanitair is bagger er werd smorend om 6 uur gepoetst volgens de lijst want zuiver was het niet en dan om 10:15 uur en dan verder de hele dag niet meer en vanwege hygiëne zaterdag er ook geen brillen op de wc dat is op zig niet zomerg maar de wc potten waren gescheurd of er waren stukjes uit met scherpe randen ook de omgeveing is saai en je moet ver rijden om een leuk stadje of zoiets te zien we hebben daar terplekke ons beklaag gedaan over het sanitair maar dan is er weer niemand die Engels praat arrogante medewerkers

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Capfun Le Grand Lierne bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Le Grand Lierne in Chabeuil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Le Grand Lierne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Le Grand Lierne scoort een 7.42 uit 10 op basis van 278 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: