9,3

Zoover award

58 reviews over BedAndBreakfast Goute la Vie in het Nederlands

Charme camping

Willem en Pytsje Dijkstra, 27-7-2017

Bijzonder is de gastvrijheid, de zeer ruime kampeerplek voor de kampeerder, de unieke en uitstekende maaltijden.

Het is een wandelgebied bij uitstek, rust en ruimte. Veel kennis bij de gastheer en gastvrouw van de omgeving en de mogelijkheden. Centrale ligging voor het maken van uitstapjes in de omgeving. Goed sanitair, een prima dependance van het plaatselijke VVV .

Kortom: dit moet je gaan beleven. Verwacht trouwens geen activiteitenteam! Dat moet je zelf gaan regelen. De regionale wijn is beslist een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

Super vakantie en toch ook een thuis gevoel

Deslyper Mireille, 2-7-2017

Wij verbleven in een gastenkamer voor een volle week, halfpension. Kamer tiptop in orde en heerlijke bedden, op verplaatsing gebeurt het zelden dat ik opsta zonder stijve rug. Op aanvraag ook enkele dagen lunchpakket gekregen, die ons tijdens de wandelingen super smaakten. Alle dagen kunnen buiten ontbijten, die goed verzorgd is. S'avonds heerlijk dineren buiten onder de walnotenboom. Telkens uitleg gekregen over de verschillende kaassoorten bij de kaasplank van de gastvrouw Fennie. Was bij momenten hilarisch, werd wat afgelachen. Grote tuin met zwembad waar het lekker verpozen is. Je kan er ook kamperen, maar dat is niet vn toepassing voor ons.

Prachtige wandelingen in de buurt. ....Dirk geeft de nodige informatie. In ieder geval wij hebben ons super geamuseerd en hopen van nog eens terug te keren. Als Belgen voelden we ons zeker aanvaard en welgekomen tussen de Nederlanders.

Gereisd met partner in juni 2017

Gastvrije Bed en Breakfast

Kroesen, 27-3-2017

We verbleven hier helaas maar één nachtje. 'S avonds laat aangekomen en ontvangen met heerlijk 3-gangendiner in gezellige eetkamer. Onze drie hondjes voelden zich ook gelijk thuis. De kamers zijn comfortabel, lekkere bedden en alles goed schoon. Het ontbijt was lekker met voor ieder wat wils. 'S ochtends een kleine wandeling gemaakt de omgeving is prachtig! Bedankt Fennie en Dirk!
Gereisd met partner in maart 2017

Een heerlijke plek om te Genieten!!

Sylvia van Hooijdonk, 12-9-2016

Een geweldige plek, waar we hebben genoten van rust, natuur en de gastvrijheid van Fennie en Dirk. Een plek om te ontspannen en jezelf te kunnen zijn. Ook de honden vinden het geweldig hier. We zijn hier onlangs voor het tweede jaar geweest: eerste jaar op de camping en dit jaar een kamer gehuurd. Beiden is ons heel goed bevallen. Het mee-eten met de table d'hote is zeer aan te bevelen!! Erg goed gegeten en heel leuk om zoveel verschillende mensen te ontmoeten. Wij komen hier zeker terug!
Gereisd met partner in september 2016

Goeie plek om te logeren

Rob Janssnen, 4-9-2016

Als kampeerder van de kleine charme campings is dit weer zo'n plek om te onthouden. Goede verzorging, brood wat je smorgens voor de tent, vindt, schoon sanitair enz. Mensen die begrijpen wat kamperen aangenaam maakt.

Elke plek heeft er naast stroom een water voorziening zodat je hier niet voor hoeft te lopen. Doucheruimten welke schoon (!) en groot genoeg zijn om je droog aan te kleden. Mooie grote plekken en zeer sociale eigenaars. Kortom aanrader.

Wat een heerlijke plek!

Ursula Mentjot, 4-9-2016

Voor de 2e keer op vakantie bij Fennie en Dirk van camping Goute la vie. Het uitzicht hier is prachtig en elke kampeerplaats heeft een boom voor voldoende schaduw. Hier kan en mag je jezelf zijn, en ook onze honden zijn hier van harte welkom. Ze mogen zelfs loslopen wanneer ze zich gedragen. Fennie kan heerlijk koken en het is een genot om in de avond een hapje mee te eten onder de grote walnootboom. Elke ochtend vers brood, dat in een mandje naar je caravan wordt gebracht. In de omgeving zijn veel wandelmogelijkheden, en meertjes waar je in kunt zwemmen.

Wij komen hier thuis!

Ton en Wilhelmien de Louwere, 3-9-2016

Voor ons reeds een vertrouwde plek waar je steeds weer thuis komt. Fennie en Dirk zijn een fantastische gastvrouw en -heer die je het, voor ons op de camping, op een bourgondische wijze, naar de zin wilt maken. Een hele grote kampeerplek, water en stroom aan de achterzijde van je accommodatie, prachtig en schoon toiletgebouw, een krachtige straal water uit de douche, temperatuur te regelen, waar je thuis jaloers op bent. Je hebt vanaf je stoeltje een prachtig uitzicht over de mooie, rustige omgeving. Als je aanschuift bij het avondeten ben je verzekerd van een culinaire avondvullende belevenis. O ja, onze trouwe viervoeter is hier ook van harte welkom. Om af te koelen is er een leuk zwembad.

Bezint eer u begint !!

Rob Versteeg, 3-9-2016

Goute la Vie....wat een geweldige plek. De mooie natuur, de zeer vriendelijke en gastvrije bewoners van de dorpen in de omgeving.

Goute la Vie....wat een uitzicht, wat een vrijheid.

Van deze vrijheid mag je helaas alleen genieten op je eigen campingplek. De vrijheid om buiten je eigen plek op het mooie veld lekker te genieten in de schaduw, wordt niet getolereerd !!

Als campingbezoeker voelt het ook als een verplichting om een keer mee te eten of om iets te bestellen op het terras. Kennelijk stel je daarmee de campingeigenaren tevreden omdat ze zogezegd "daarvan moeten leven".

Goute la Vie....de smaak en vrijheid van het leven.

Je mag en kunt NIET jezelf zijn...dat ervaar, dat voel je !

Gereisd met partner in juli 2016

Prettige mensen, met liefde bereid eten, natuur

Klaas, 30-8-2016

Mijn twee kinderen en ik hebben een heerlijke week doorgebracht bij Fennie en Dirk. Het was fijn om bij jullie tot rust te komen. Wij komen zeker terug!

Groet, Klaas

Gereisd familie in augustus 2016

Heerlijke B&B;mooi, rustig en relaxed!

Saskia van de Sanden, 28-8-2016

Kleinschalig, ontspannen sfeertje. Waar je heerlijk kunt genieten!

De eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken.

Als je je wilt laten verwennen door heerlijk eten dan weet de eigenaresse zeker hou dat moet!

De kinderen hebben zich prima vermaakt.

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Goute la Vie in Cerin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Goute la Vie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Goute la Vie scoort een 9.26 uit 10 op basis van 61 reviews.