Bed and Breakfast Goute la Vie

Goute la Vie
9,1

Zoover award

68 reviews over Bed and Breakfast Goute la Vie in het Nederlands

Een plek waar je je thuis voelt

Jorg, 16-9-2017

Al een aantal jaar komen we terug naar deze fantastische plek. Wij komen er tot rust en de kinderen kunnen er heerlijk spelen. Dit jaar zouden we een keer overslaan maar hebben toch nog een aantal dagen achter onze vakantie aangeplakt omdat we er ons zo thuis voelen! Fennie en Dirk zijn ontzettend lieve warme mensen. Eet vooral een keer mee en ontdek de passie en de verhalen achter Goute la Vie.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super gezellige camping met geweldig sanitair

Maaike, 14-9-2017

Dirk en Fennie zijn enorm gastvrij. Dirk is enorm handig en heeft geweldige douches, toilettes en een afwasruimte gecreëerd. Fennie kan geweldig koken.. een echte aanrader! Verder een mooi groen grasveld in een super mooie omgeving. We komen hier vast nog een keer terug.
Gereisd met partner in september 2017

Prima volgende keer weer

andre en Jeanny, 12-9-2017

Accomodatie,eten,gastvrijheid helemaal top.

Vorig jaar geweest om te kamperen dit jaar wat langer langs geweest en gebruik gemaakt van de B&B mogelijkheden.

Domper

Daniel en Arianne, 9-9-2017

Wij (man, vrouw en twee dochters van 5 en 2) hadden ruim een half jaar vooraf voor 4 nachten een chambre d’hotes geboekt en daarbij duidelijk aangegeven dat onze jongste dochter al in een juniorbed sliep en niet meer in een campingbedje. Toen we aan kwamen bleek er toch een campingbedje te staan. Om gebruik te maken van het 2e bed in het stapelbed kwam er 20 euro per nacht bij, omdat ze extra werk hiermee hadden. Volgens de eigenaresse hadden wij dit verkeerd dooorgeven. De eigenaresse was erg kortaf bij het ontvangst en vertelde vooral wat er niet mocht. Tijdens ons geplande vierdaags verblijf voelde we er echt niet thuis. We hebben er twee avonden meegegeten en ook daar vonden wij de houding van de eigenaresse niet prettig. De eerste dag waren onze kinderen nog wakker en speelden nog rustig in de kamer naast de eetkamer. Maar de deur naar die kamer moest per se dicht; als er wat was moesten ze maar omlopen. De vrouw heeft een zeer uitgesproken mening en als je hier niet in mee gaat wordt er verbaal en non-verbaal duidelijk gemaakt dat ze het er niet mee eens is. Wij vonden het ook niet prettig hoe er door de eigenaresse over de aanwezige gasten werd gepraat als die er niet bij waren.

De dag voor vertrek kregen we de rekening. Daarbij gaven we aan dat we er wat moeite mee hadden dat we 80 euro extra voor het bedje moesten betalen, omdat hier vooraf duidelijk over was gecommuniceerd. Dat hadden we in de tussentijd opgezocht in de mailcommunicatie. De vrouw reageerde erg kort en bot en liet ons de helft betalen, wat wij ook gedaan hebben. Ze kwam er een half uur later op terug en bood haar ecxuus aan voor haar gedrag en ze zei dat ze erg moe was (ze had het erg zwaar, al maanden geen vrije dag gehad). Maar vervolgens begon ze weer te beargumenteren waarom ze vond dat ze gelijk had en we eigenlijk het hele bedrag zouden moeten betalen. Toen stormde haar man binnen en begon te schreeuwen dat we er uit moesten als we het er niet mee eens waren. Zij probeerde hem te sussen. Hij kwam verbaal agressief over. We zijn vervolgens meteen (een dag eerder) vertrokken omdat we niet in zo’n sfeer vakantie willen door brengen. Het is een erg grote domper geweest en jammer dat de ongastvrijheid van de eigenaren zo’n grote stempel hebben gedrukt op het verblijf. De de streek en de gastvrijheid van de lokale bevolking waren namelijk erg de moeite waard.

Een heerlijke plek!

Fam. Verbrugge, 30-8-2017

Wij verbleven met ons gezin een week op de camping, mijn moeder met een vriendin in de Chambre d hotes. Bij aankomst krijgen we een warm ontvangst, al snel staat onze tent en kunnen we genieten van een ijsje en de verkoeling van het zwembad. Helaas is het zwembad voor de (jonge)kinderen moeilijk toegankelijk. De faciliteiten zijn netjes en prachtig gemaakt, niets is hetzelfde! Fennie en Dirk hebben alles zelf vorm gegeven. De ruime douche waar we met het hele gezin in konden is een dikke plus.

Voor de kinderen was er een ruimte met speelgoed, verkleedkleren, poppen, fietsjes poppenkast enz. heerlijk op de regenachtige dagen. Daarbij een eet en zit hoek voor algemeen gebruik. Helaas zijn er op het kampeerveld zijn weinig schaduw plekjes waardoor je op hete dagen verkoeling moet zoeken onder de grote walnoten boom van het terras of rond het huis in de schaduw.

We hebben genoten van de goede zorgen, het mooie plekje en de kookkunst van Fennie. Het avondmaal is heerlijk van smaak en zeer gevarieerd. Na de 5 gangen kan je geen boe of ba meer zeggen. De porties mogen misschien iets kleiner maar toch eet ik het elke avond, weer allemaal op.

De Chambre d hotes heeft mooie, unieke kamers voorzien van veel sfeer. Mijn moeder heeft het erg goed gehad. Ze is twee dagen ziek geweest en mee denken qua eten was geen probleem. Bouillon, sap en een kruikje.

Zeker een plek om naar terug te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk begin van de vakantie.

VCC Twente, 30-8-2017

Ik wil iedereen aanraden om een keer mee te eten. Heerlijk, succes Fannie en Dirk en bedankt voor jullie gastvrijheid. Groeten uit Twente
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke plek. We komen zeker terug!

Gert Jan, 30-8-2017

Fennie en Dirk, de eigenaren van Goutelavie runnen een schitterende camping en chambre d'hotes, en zijn een fantastisch koppel! Ze zijn servicegericht en geven je direct een thuisgevoel. Wij hadden een heel goede klik met beide. Fennie en Dirk zijn straight en duidelijk, direct bij aankomst, maar ook hartelijk en warm. Daar houden wij wel van.

Duidelijk moet je ook zijn, want sommige gasten nemen helaas ook direct 'bezit' van deze unieke plek. Dat is voor de andere gasten niet altijd even prettig.

Wij hadden de 2e keer dat we bij Goutelavie kampeerden (de eerste keer beviel zo goed dat we deze unieke camping direct reserveerden voor onze terugreis) de pech dat zo'n 'animatie-familie', zoals we ze noemden 'nogal aanwezig' was, zullen we maar zeggen. Je voelt een plaatsvervangende schaamte voor het gedrag wat sommige mensen bezigen. Direct bij aankomst werd een drone de lucht in gestuurd en 's avonds laat werden de kinderen vermaakt met een nogal luidruchtige 'animatie game'. Dat doe je natuurlijk niet op zo'n charme camping, waar ook gasten slapen. We hebben er samen maar een beetje om gelachen. Goutelavie, 'het vieren van het leven' blijkt niet voor iedereen weggelegd.

Desondanks hebben wij enorm genoten van deze prachtige plek, aan de rand van dorpje Cerin, aan de zuidzijde van de Jura. Je kunt er prachtige wandelingen maken. Het is er heerlijk stil. Als gasten aan een grote tafel genoten we van homemade walnotenwijn van Dirk, een fantastisch 4 gangen menu van Fennie, waarvan het 'kaasplankje' (het ding was bijna niet te tillen zo groot!) een absolute topper was, met een verhaal bij elk kaasje. Kortom: wij kunnen deze plek (bijna) iedereen aanraden en komen zeker terug! Dankjulliewel Fennie & Dirk!

Heerlijk onthaasten

Ha, 29-8-2017

De eerste keer dat we er kwamen, was het een tussenstop op weg naar het zuiden. Maar dit jaar was het al een doel op zich: ons even lekker 2 dagen laten verwennen bij Dirk en Fennie. We hebben weer genoten van de prachtige B&B, het weer, de heerlijke omgeving, het eten en vooral de gezelligheid en warmte van 2 lieve mensen die zich met hart en ziel inzetten om het je naar de zin te maken. Een perfect begin van de vakantie voor ons!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke, gemoedelijke plek.

stef.jolanda, 27-8-2017

Wij hebben drie dagen van de hartelijkheid en gastvrijheid van Fennie en Dirk mogen genieten. Wat een fijne mensen en fantastische stek. De ontvangst was hartelijk, de kamer uitstekend en het ontbijt was om je vingers bij af te likken.

De heerlijke maaltijden, door Fennie bereid, waren absolute verwennerij. De fijne gesprekken die we hier gevoerd hebben, ook met de andere gasten, waren de kers op de taart.

nooit meer!

Mart en Ann, 24-8-2017

De kamers waren prima in orde. De omgeving ook. Verder hebben wij geen goede herinnering aan onze overnachting. Wij hadden voor ons en de kinderen table d"hotes besteld. Dat begon leuk met champagne en een hapje. Het eten begon pas na 8 uur, ook voor de kinderen. tegen de kinderen werd gezegd dat ze de soep niet zouden lusten aangezien ze thuis alleen uit een pakje krijgen. Schandalig om te zeggen maar ze had gelijk, de kinderen vonden het niet te eten.

De rest vonden ze jammer genoeg ook niet lekker. De man van de kokkin was een heel aardige man, dat vonden wij niet van zijn vrouw.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Goute la Vie in Cerin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Goute la Vie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Goute la Vie scoort een 9.06 uit 10 op basis van 71 reviews.