Uitstekend

2 reviews over BedAndBreakfast Fontaine du Pommier in het Nederlands

Grote 'merci'

Myriam en Johan, 2-8-2015

Renilde en Ivan, bedankt voor de prachtige week die we beleefden in jullie FdP! De ontvangst met het golfkarretje was al direct een schot in de roos voor onze kleine Gabriël. Ivan, we zouden uren kunnen luisteren naar je prachtige verhalen en je uitgebreide uitleg over de streek. Renilde, we hebben enorm genoten van de heerlijke maaltijd. De prachtige locatie, jullie gastvrijheid en het mooie, warme weer maakten van ons verblijf een vakantie om nog dikwijls aan terug te denken. Een hele grote 'merci', doe zo verder en wie weet tot een volgende keer.
Gereisd anders in juli 2015

Schitterend!!

Sarah, 26-7-2014

FDP ligt in een prachtige omgeving ten noorden van de Mont Ventoux. Vanuit het zwembad heb je een waanzinnig mooi uitzicht op de bergen. De gîtes zijn voorzien van alle nodige luxe. We hebben enorm genoten van ons verblijf bij Ivan en Renilde. FDP is ideaal voor mensen die komen voor rust maar ook voor de sportliefhebbers die er met de fiets op uit willen. Ik zou jullie de minpunten willen meedelen maar ik kan er geen vinden. Dit is echt een aanrader!
Gereisd familie in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Fontaine du Pommier in Buis les Baronnies, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Fontaine du Pommier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Fontaine du Pommier scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.