Camping Du Lion ***

7,2

26 reviews over Camping Du Lion in het Nederlands

Gezellige, schaduwrijke camping

Familie Van Eeckhout, 5-8-2017

Een aanrader voor wie van rust houdt. De plaatsen zijn heel ruim. De campinguitbaters zijn heel vriendelijk en uitermate behulpzaam. Wij komen hier al 7 jaar
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooi!

Marieke, 9-7-2017

Mooi natuurterrein met veel bomen,ruime plekken.Goed sanitair, voldoende en schoon.Leuk restaurantje met prima menu! Voor de fietsers; de camping ligt direct aan de Via rhona.Leuke dorpjes in de omgeving. Zeker een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2017

Super leuke camping!

Moeder en kind, 1-6-2017

Dit jaar ga ik voor de 3e keer naar deze camping met mijn dochter! Fantastische staplaatsen en heerlijk weer! Ik kijk er al weer naar uit om te gaan! Ja het gras is niet altijd even goed bijgehouden maar t heeft ook wel weer wat :)

Vorig jaar was ik op een andere camping waar de boel er erg strak uit zag...maar daar hadden we behoorlijk last van... elke dag die grasmaaiers en heggen snoeiers... dan liever wat hoger gras en wat minder goed bijgehouden :)

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Kansloos

Marco, 16-11-2016

Wat is deze camping een vuilnisbelt !!!!!

Echt nooit meer!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

ruime plekken!

jacqueline, 16-9-2016

Overnachten hier elk jaar onderweg naar Zuid-Frankrijk of Spanje. Vroeger met kleine kinderen, inmiddels nog maar met 1 dochter van 12. Meestal komen we hier vroeg in het seizoen en dan is er altijd plek. De camping heeft hele ruime plekken! De eigenaar kent ons inmiddels dus een plekje is altijd snel geregeld. Er is een zwembad op de camping en 's avonds kun je op het terras terecht voor een eenvoudige maaltijd en een drankje. Een van de sanitair gebouwen is een paar jaar geleden verbouwd en ziet er super mooi uit. Er staat ook nog een antiek sanitair gebouw overigens. 's Morgens sluiten we altijd af met een koffie met ontbijt op het terras waarna we onze reis vervolgen. Prima camping voor overnachting. Wellicht ook voor langere periode als je van rust en ruimte houdt!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

grote plekken, maar zeer slecht onderhouden

echtpaar, 26-7-2016

De omgeving is schitterend. Het zwembad is leuk.

Het chemisch toilet kan niet op de daarvoor bestemde plaats geleegd worden.

Wat vorig jaar kapot was, was nu nog niet gemaakt.

Het gras, lees:onkruid staat op veel plekken wel 20 cm hoog.

Het eten in het restaurant was slecht: de boeuf van buiten bruin gebakken en van binnen nog zeer koud, werd even opgewarmd in de magnetron !

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijke camping, ruime plekken, zeer hartelijke

Piet, 13-1-2016

Al zeker 30 jaar komen we op deze camping. Heeft z'n goede en z'n slechte kanten, maar blijft trekken. (Bijna) altijd mooi weer en de camping is zeer centraal gelegen. Genoeg te doen/bezoeken in de ruime omgeving.
Gereisd met partner in juli 2015

heerlijk rustige gezellige Franse camping

fam.uit Brabant, 10-7-2015

Gezellige en rustige schaduwrijke maar ook zonrijke camping.grote plaatsen.Een bijna zekere zonnige warme vakantie in de Ardeche,aardige eigenaren.wij gaan er dit jaar voor de 5 e keer naar toe, laatste toiletblok zou beter kunnen maar de andere zijn goed en schoon
Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Op zoek naar nostalgie, maar nu nooit meer!!!

Twist, 27-8-2014

Zeven jaar geleden voor het eerst hier geweest. Geweldig was het toen. Mooie camping, aardige eigenaar. Nu nog steeds een allervriendelijkste eigenaar. Echter de camping is nu slecht onderhouden. Het gras of liever het onkruid stond een cm of 20 hoog. Hoewel de receptie wist dat ons gezelschap bestond uit vier personen, waaronder een oudere heer, werd ons een plekje gegeven (we mochten niet kiezen, terwijl de camping bijna leeg was) achteraan op de camping bij het slechtste toiletgebouw, waar je voor het toilet een trap van 16 treden op moest! Afwassen met koud water en 's morgens douchen met nog kouder water. Dat was voor ons het moment om te vertrekken! Voor een prijs per nacht van € 50,-!!! Schandalig. Het restaurant is nog steeds goed, de bar gezellig en het zwembad voldoende voor kleinere kinderen. Jammer van zo'n mooie camping. Aan de vriendelijkheid van de eigenaren ligt het zeker niet, die ons na 7 jaar nog steeds herkenden.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Heerlijke camping !

melanie, 17-9-2013

Fijne familie camping met een relaxede en gezellige sferr! Midden in de natuur met grote plekken, vriendelijke Franse camping eigenaren en super ligging ten opzichte van de rivier de Ardèche en een hoop andere leuke uitstapjes! Gemixt publiek NL,BE,FR,DK enz.

De camping is misschien wat verouderd, maar wel schoon! En er wordt hard gewerkt om dit te veranderen, Maar wel op zijn Frans ;-)

Zoals een nieuw toilet gebouw, nieuwe speeltuin (heel leuk geworden) en hoop andere dingen opgeknapt zoals het zwembad en de bar, toiletgebouw!

In de Ardeche dus, maar ver genoeg weg van alle massale drukte, die als je wilt makkelijk op te zoeken is verder supermarkt op loopafstand.

3 zwembaden voor de klein en groot geen glijbaan ofzo, maar de kids kunnen zich er prima vermaken!

Geen animtaie de gehele dag voor de kids, maar alleen in de ochtend en soms wat in de middag! En 2 of 3 p/w gezellig avondje aan de bar voor iedereen! Dus leuk voor wie van een feestje houdt maar ook voor de rustzoeker.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Lion in Bourg-Saint-Andéol (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Lion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Du Lion scoort een 7.21 uit 10 op basis van 34 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: