Vakantiepark Domaine de l'Astree ***

6,9

• Activiteiten5,7
  • Onderkomen6,2

20 reviews over Vakantiepark Domaine de l'Astree in het Nederlands

Prima, rustige camping om te relaxen

Cornelis, 22-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

De camping ongeveer voor de helft bezet, prima en schoon sanitair. Plekken ruim van opzet en schaduwrijk. Parc du Pilat waar Bourg Argental in

ligt is echt een pareltje☺

Gereisd met partner in augustus 2017

vies huisje, tegenvaller

Mariska, 13-8-2016
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

huis was overvol met stoelen. de slaapbank in de kamer was zo vies (gelukkig hoefde wij er niet op te slapen maar je kon er ook op zitten) dat we een groot laken hebben gekocht om er overheen te leggen. De dekens wilde we ook niet gebruiken en we zijn die avond nog om 4 fleece dekens gereden voor de bedden. Er loopt een drukke weg achter het huisje, je kijkt bij ons huisje uit over een kunstgrasveld. de vaat was ook niet echt schoon en stond zo in de kastjes, pindakaas en chocopasta zaten nog op de tafel. Dikke laag stof op de plinten. vliegenpoep op de deuren, haren op de vloer etc etc.We hebben een dochter met huisstofmijtallergie, dus we hebben heel lang kunnen boenen in het huisje. bah bah bah. geen aanrader. omgeving leuk als je van wandelen houdt, en fietsen en klimmen etc. riviertje grenzend aan het park is om in te vissen niet om te zwemmen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

rustige 16 plekken-camping

marleenjonkers, 23-8-2013

We waren hier de enige Nederlanders. Het toiletgebouw was net nieuw. De schoonmaak helaas wel minder. Echt 'met de Franse slag'. Camping eigenaar spreekt Engels. In de omgeving was mooie natuur om te wandelen; je kwam er bijna niemand tegen. Leuk plekje om een paar dagen te staan!
Gereisd met partner in januari 2013

Bijkomen in rustig stukje Frankrijk

ethoonen, 23-7-2013
    • Onderkomen8

Op het vakantiepark een huisje (4-6 personen) voor één week gehuurd. Huisje werd redelijk schoon opgeleverd, had alle huishoudelijke benodigdheden en is in werkelijkheid geschikt voor max. 4 personen. Het park is redelijk rustig gelegen (de Route Départementale die er langs loopt levert weinig geluid op) en een prima uitvalsbasis voor fietsers die de nodige cols willen beklimmen. Of voor wandelaars die dagtochten willen afleggen in de bergen. Voor de cultuurliefhebbers is er in de omgeving wat minder te doen, of men moet richting de Rhônevallei rijden. Kortom een prima plek om bij te komen, te genieten van het natuurschoon of een relatief onbekend stukje Frankrijk te ontdekken. Wat minder geschikt voor oudere kinderen.
    Gereisd alleenreizend in juli 2013

Mooie accommodatie

Dtheunisz, 31-7-2012
    • Onderkomen9

Wij hebben een huisje geboekt en dit was helemaal in orde. Netjes, schoon en compleet uitgerust; van ijskast, tv met DVD speler tot afwasmachine en gratis WIFI verbinding in het huisje. De omgeving is bosrijk en langs het park stroomt een beekje. Er zijn voldoende speelgelegenheden op het park voor de kinderen. Verder is het park van alle gemakken voorzien en is het personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst kregen we een welkomstpakket met daarin enkele lokale producten, erg attent. Er ligt een zwembad naast het park waar gebruik van gemaakt kan worden. Al bij al een top locatie. In de omgeving is veel te doen en de verstrekte informatie map door de camping biedt veel nuttige informatie. Op 30 km afstand ligt de stad Saint Etienne, leuk om te bezoeken. Verder is er veel natuurgebied voor een actieve vakantie.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

rustige camping, prachtige omgeving.

duin, 26-8-2011
    • Onderkomen7

rustige camping in een fantastische wandel en fietsomgeving. weinig vertier op camping wel leuk en schoon zwembad met leuke glijbanen. onze jongens van 9, 13 en 16 jaar vonden het sávonds rustig maar hadden wifi.

huisjes zijn prima, niet heel groot maar je leeft buiten. Er mocht een tentje voor de oudste naast het huisje staan.

Er waren wel andere jongeren maar ze zochten elkaar niet op.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en vooral schitterend gefietst.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Aanrader voor gezinnen met jonge kinderen

Fam. Stegeman, 17-8-2011
    • Onderkomen8

Wij zaten begin augustus in huisje type C met vier personen goed te doen, genoeg slaapplekken voor meer personen, maar kleine woonkamer/keuken. Echte zithoek ontbreekt, dus bij slecht weer niet comfortabel. Bij mooi weer (dat hadden wij) is er buiten heel veel ruimte om de huisjes om lekker te zitten, al dan niet in de schaduw van de bomen en de kinderen veilig te laten spelen. Mooi groen park, bij leuk riviertje waar de kinderen ook in het water kunnen spelen. Ideaal gelegen park, met heel mooi zwembad en volledig uitgeruste supermarkt op loopafstand. In de omgeving zijn mooie wandelingen (wandelingetjes - met kleine kinderen) te maken. ook leuk zijn de stad Lyon, het safaripark De Peaugres en het miniatuurdorp Ardeche. Zeer vriendelijke en klantgerichte parkbeheerder.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Super vakantie gehad

fam. Bosman, 26-7-2011
    • Activiteiten8
    • Onderkomen8

De eigenaar is erg vriendelijk en kan zeer goed engels. Hij heeft altijd tijd voor een praatje.

Het huisje was netjes en schoon en redelijk ruim. (type b). Veel ruimte om de huisjes. Ook was het zwembad schoon en er was goed toezicht.Ook hebben we regelmatig getennist. De supermarkt is op loopafstand. Het enige nadeel was de drukke weg die achter de camping loopt.

Voor herhaling vatbaar.

Fam. Bosman

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Zeker geen aanrader

Christiaan, 17-7-2011
    • Activiteiten3
    • Onderkomen1

We begrijpen niet dat er goede beoordelingen van het park geweest zijn. Huisje uitgeleefd & niet goed schoongemaakt. Veel te weinig ruimte binnen het huisje voor een gezin. We hadden expres een 8 persoonshuisje genomen omdat je in Frankrijk altijd 2 personen in mindering moet nemen ivm de 'standaard' bedbank in de woonkamer. Maar de 3 slaapkamers zouden zeker niet geschikt zijn voor volwassenen. Onze kinderen hebben gelukkig niet veel bagage. Verder is het park geplaatst langs een zeer drukke provinciale weg welke door de vervoerssector gebruikt wordt om vanaf de route soleil naar St Etienne te rijden. Iedere 5 minuten een remmende vrachtwagen met bijbehorend geluid zorgt voor zeer veel verstoring. Ook het naast het park aangelegde voetbalveld met kunstgras geeft niet echt een vakantiegevoel. Vooral als de wind over het veld staat heb je heel de dag een "heerlijke" plastic geur. Dan nog verder de vele splinters in de veranda, geen horren en of vliegengordijn & slechte bedden.
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Tegengevallen

Hanneke, 12-7-2011
    • Activiteiten4
    • Onderkomen4

Hadden met twee volwassenen en twee kleine kinderen een 6 tot 8 persoons chalet gehuurd. Bij aankomst prima ontvangen, maar we kregen al snel te horen dat we beter een 4-6 persoons hadden kunnen nemen. Die zijn qua oppervlak even groot, maar er staan dus minder meubels in. (foutje touroperator) Heel krap. Geen ruimte voor een babybedje, dus de kleinste moest op een stapelbed slapen. Het huisje was op ooghoogte en op de looppaden schoon. Verder vonden we het vies. Het twijfelaartje was slecht. E.e.a met dekens kunnen verbeteren. De camping ligt direct aan een drukke weg. Wij hadden uitzicht op een groot kunstgras voetbalveld. Het rook er naar plastic. Daarachter werd druk gewerkt aan een atletiekbaan, dus heel de dag herrie van vrachtauto's. Omgeving (Mont Pilat) was wel mooi en de eigenaar doet echt erg zijn best. Wij vonden het verder tegenvallen. Op de site ziet alles er mooier en rustiger uit. De kids vonden de speeltuin wel leuk. Zwembad was wel leuk, maar druk en daardoor vies.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Domaine de l'Astree bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine de l'Astree in Bourg Argental, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine de l'Astree zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Domaine de l'Astree scoort een 6.89 uit 10 op basis van 22 reviews.