8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Yelloh! Village Les Bois du Chatelas***** bij :

66 reviews over Camping Yelloh! Village Les Bois du Chatelas in het Nederlands

Hele fijne camping in een prachtige omgeving!

Susanne, 3-8-2017

Hele fijne camping met vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij waren hier er in september 2016. Wij hadden een (dat jaar) nieuwe stacaravan met mooi uitzicht op het dal, de caravan was schoon en netjes bij aankomst. Camping had zich dat jaar net aangesloten bij Yelloh! Een erg fijn concept dat ons als gezin erg aanspreekt.

Gemoedelijke rustige sfeer op de camping en hierdoor erg geschikt voor zowel rustzoekers en mensen die graag dagjes weg met de auto afwisselen met hier en daar een relax dag op camping. Wij hebben erg genoten van de prachtige omgeving waar (als je bereid bent ervoor te rijden met de auto) veel te zien en te doen is! Zowel sportief, natuur als bezienswaardigheden. De camping heeft een verzorgt zwembad met schitterend uitzicht over het dal en leuke water speelzone voor kleine kinderen. Er is ook een kleine speeltuin met glijbanen en springkussen, speeltuin was wel iets verouderd evenals het camping pleintje en het restaurant. Echter dat mocht de pret niet drukken. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd familie in september 2016

prima camping!

J. Muijsers, 24-7-2017

Camping Les bois du Chatelas bij het kleine plaatsje Bourdeaux is werkelijk magnifiek en telt niet voor niets vijf sterren. De camping beslaat een flink oppervlak, is zwaar geaccidenteerd en de meeste ruimte wordt ingenomen door chalets in alle soorten en maten, glampingtenten, cottages, gÎtes en zelfs tipi’s. Toch is er ook voor trekkers plek genoeg. Het restaurant biedt een fraai uitzicht en een redelijke product/kwaliteitverhouding.

Ze hebben zelfs een podium waar een hele bigband op past en ook een aparte zaal voor teenagers, een binnen- en buitenzwembad, animatie voor de kinderen enzovoort. Het is er in juni nog rustig, maar in het hoogseizoen zal het hier wel wat te druk zijn voor ons.

Bourdeaux is een plaatje van een middeleeuws dorpje. In het 'modernere' deel is niet zo veel te beleven. Er is daar maar één horecagelegenheid annex café/restaurant waar je als bezoeker terecht kan (het andere café is voor de lokale dronkaards), maar waar de prijzen allesbehalve middeleeuws zijn.

Gereisd met partner in juni 2017

Minder dan in 2015

P. Schneider, 29-1-2017

Het personeel is buitengewoon aardig en doen erg hun best. Wij waren wellicht vroeg in het seizoen en daardoor liepen zaken nog niet perfect maar op een Yelloh camping is dit geen excuus. Om 09.00 uur geen croissants meer en ander broodjes en dat twee keer achtereen lijkt kinnesinne maar mag in juni eigenlijk niet voorkomen. Er kan afgepakt worden maar daar moet dan weer twintig minuten op gewacht worden en ja, je hebt vakantie maar toch. Daarnaast op dinsdag is het restaurant gesloten, dichtstbijzijnde restaurant is dan ruim 20 km verder, allemaal leuk en aardig maar daar vraag ik niet om. Al met al reden om een dag eerder door te reizen naar onze volgende Yelloh waarvan we wisten dat alles volop in bedrijf was.
    Gereisd met partner in juni 2016

Wat een uitzicht schitterend

Daan, 2-9-2016

Ik vond deze camping fantastisch. Leuke mensen, super uitzicht en lekker rustig.

Zwembad was klein maar prima. Kinderen vermaken zich daar prima. De kinderen zijn elke dag even bij de ezels geweest en gevoetbald op het multisportveld.

Als minpuntje vond ik de "speeltuin". Deze moeten ze flink aanpakken. Dit vind ik niet yellow village waardig namelijk.

Gereisd familie in augustus 2016

Rustige mooie camping

Kiro, 7-8-2016

Pluspunten:

- Super mooi gelegen op een berg. Uitzicht is (caravan 273) fantastisch vanaf je waranda.

- Fijn zwembad met leuk peuter/kleuter deel en ALTIJD op elk tijdstip genoeg plek.

- Hele leuke nette speeltuin

- Het eten (pizza) restaurant OK. Winkeltje OK.

- Mooie omgeving

Minpunten:

- Caravans staan dicht tegen elkaar dus gehorig qua (achter)buren en er is weinig speelruimte voor de caravan/waranda om te spelen voor de kindjes

- Caravan *** is eenvoudig maar netjes.

- Geen parasol of schaduwplekken op het zwembad. Nu is dat met de wind die er staat ook niet echt nodig maar ik kan me voorstellen als je een baby/dreumes bij hebt dat je toch wat schaduw nodig hebt en deze is er niet.

- Ver rijden voor supermarkt. Ongeveer 25 min.

Wij hebben een leuke vakantie gehad!

Gereisd familie in juli 2016

vooe een bergvakantie oke.niet voor een doevakanti

olaf, 5-8-2016

wat vond ik goed ? restaurant netjes en verzorgd. Pizza en burger was lekker. reinheid/properheid huisje en de camping was goed. alle facaliteiten waren aanwezig en goed ( zwembad , entertainment, hulp van de receptie ).

medewerkers proberen je te helpen. Wifi ( snelheid en betrouwbaarheid ) OK

Winkeltje ; alle benodigheden aanwezig. Ons chaletje ( 525 ) was helemaal boven aan de berg. Dit was voor ons een afknapper. altijd bergop om naar de centrale voorzieningen te gaan. weinig ruimte om met 2 volwassenen en 2 kinderen te verblijven. terrasje was te klein. Ook geen mogelijkheid om buiten het terrasje te zitten, Vaatwasser te klein.de camping zegt dat ze meedoet met het milieu, maar de gescheiden afvalbakken waren altijd vol, net zoals de afvalbak voor hondenpoep.

De verlichting gaat ( bij de chaletjes ) om 11 uur uit. Rot als je nog naar het huisje moet lopen vanuit de bar.

de omgeving is mooi, maar daar ben je na 2 dagen op uitgekeken. Wil je wat anders doen, alle activiteiten liggen minimaal 1 uur rijden verder.

een mooie camping, die helaas op een berg ligt en aan de "verkeerde " kant van Valence ligt. voor ons is deze camping niet voor herhaling vatbaar, mischien wel een yelloh camping ergens anders

Mooie camping!

Angeline, 29-7-2016

Het is een mooie camping met een super zwembad voor onze jongens. Ook het nieuwe water gedeelte val ook bij jong en oud in de smaak. En het binnen zwembad was op de regen middag ook ideaal.

Ook de speeltuin met 2 springkussens, trampoline, een speeltoestel en een afgesloten gedeelte voor kleine kinderen was heel mooi en netjes.

Wij zaten op plek nr 15 dus dichtbij de zwembaden en sanitair wat overigens ook erg netjes was en een apart gedeelte voor baby's.

Alleen was er niet zo heel veel op korte rij afstand in de omgeving. We zijn een keer naar het beekje geweest m'n stenen te gooien dat vonden de kids ook heerlijk!

Dus een heerlijke vakantie gehad op deze camping!

Mooie camping !!

Heesjes, 29-8-2015

Mooie nette camping prachtig gelegen alleen weinig Nederlanders en alles op Fransen gericht
      Gereisd anders in augustus 2015

Mooie camping

Marieke, 12-8-2015

De camping lag op een mooie locatie tegen een berg aan. Het nadeel hiervan was dat (zeker met kinderwagen) het dorp niet lopend bereikbaar was. ook de camping had veel hoogteverschillen waar wij gelukkig geen last van hadden omdat we meteen vooraan op de camping zaten.

Wij hadden een cottage die geschikt was voor maximaal 8 personen maar ik had hier echt niet met meer dan 4 personen in willen zitten.

De cottage is zeer klein, de slaapkamers zijn krap. Het is allemaal zeer netjes en zeker te doen met 2 volwassenen en maximaal 3 kinderen. Vooral omdat je toch veel buiten bent.

De cottage is verder wel zeer praktisch ingericht, heel modern en zeer heel erg schoon.

De zwembaden waren prima, netjes onderhouden en voldoende bedjes.

Het restaurant was ook prima, evenals de fitnissruimte.

Leuke speeltuin voor de kids. Alle medewerkers waren enorm aardig en behulpzaam.

Het enige nadeel vond ik dat de volledige animatie (voor zowel volwassenen als kinderen) volledig in het Frans was.

Gereisd familie in augustus 2015

Frans georiënteerde camping

Erik Timmermans, 4-8-2015

Dit is deels een terrassencaping, iets wat het in contact komen met anderen niet echt makkelijk maakt. Wij stonden langs een vrij steile weg, waar het niet echt makkelijk was om de caravan op de plek te krijgen. Er zijn ook veel stacarvans op de camping aanwezig.

Alles op de camping is Frans georiënteerd. Er zijn ook heel veel fransen, maar het zou ik het hoogseizoen toch ook prettig zijn als o.a. de animatie voor de kinderen in het Nederlands of Engels zou zijn. Nu doen voornamelijk de fransen mee aan deze activitieten. Het animatieteam doet ook niet echt zijn best om anderstaligen mee te laten doen.

Het sanitair is zeker niet luxe, maar wordt wel minimaal 3x per dag schoongemaakt.

Het restaurant op de campi ng heeft goede pizza's en is niet al te duur (behalve de drankjes dan).

Wij zullen niet snel meer voor deze camping kiezen, want onze meiden (10 en 13 jaar) hadden er te weinig contact met andere kinderen.

Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Les Bois du Chatelas in Bourdeaux (Drôme), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Les Bois du Chatelas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Les Bois du Chatelas scoort een 8.2 uit 10 op basis van 121 reviews.