Beoordelingen Camping Yelloh! Village Les Bois du Chatelas*****

28 juli 2014

Yelloh! Village Les Bois du Chatelas*****
97 beoordelingen
Beoordelingen Camping Yelloh! Village Les Bois du Chatelas*****
Route de Dieulefit, F-26460, Bourdeaux (Drôme)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Les Bois du Chatelas***** in Bourdeaux (Drôme), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Les Bois du Chatelas***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Yelloh! Village Les Bois du Chatelas scoort een 8,1 uit 10, op basis van 97 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Les Bois du Chatelas***** in Bourdeaux (Drôme), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Les Bois du Chatelas*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Yelloh! Village Les Bois du Chatelas***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 61 vakantiefoto's van Camping Yelloh! Village Les Bois du Chatelas***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping Yelloh! Village Les Bois du Chatelas***** met andere accommodaties in Bourdeaux (Drôme).
Even geduld a.u.b.

7,6
7,3
7,1
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2013
"Leuke camping"vertalen
Jeanette
6,0

02-09-2013 Wij hebben een chalet gehuurd op deze camping. Camping ligt prachtig, chalets hebben mooi uitzicht; personeel is erg aardig en spreekt ook goed Engels. Paar keer meegedaan met aquafun en ook al is dit in het Frans, dit is goed te doen. Ook de wandeling in de omgeving die georganiseerd wordt vanuit de camping is de moeite waard. Twee keer in de week is er disco-avond die wat langer duurt maar wij hebben daar geen last van gehad. Er is wel hoogteverschil op de camping (terrassencamping) maar voor ons geen probleem. Binnenzwembad is beetje muf maar buitenbaden zijn prima. Veel ligbedjes bij het zwembad. Voor huurprijs had huisje iets netter afgewerkt mogen zijn, maar wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooie camping"vertalen
ineztimmer
6,0

17-08-2013 We hebben hier afgelopen zomer 2 weken gestaan op het speciale tentenveldje (nrs 280 en hoger). Mooie plek, veel schaduw. Camping ligt op berg, dus veel hoogteverschil (klimmen naar het zwembad en winkel!). Het sanitair is wat aan de krappe kant en wat verouderd. Er wordt drie keer per dag schoongemaakt, maar wat met de "franse slag". Persoonlijk mag het van mij schoner. Wel warme douches! Animatie is allemaal in het Frans, dus onze kinderen hadden er niets aan helaas. Zwembad is prima, voldoende ligbedjes. Het gedeelte met het pierenbadje bij de parasol is helaas niet afgesloten, het loopt over in het diepe, dat is wel jammer, want je moet er echt bij blijven. Verder prima camping, zeer vriendelijke en behulpzame receptionistes. Camping vind ik zeker een aanrader, alleen het sanitair vind ik toch een beetje een minpuntje.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Absoluut geen 5 sterren waard"vertalen
Fam. van den Elshou...
4,0
5,0

18-07-2013 Net terug van 17 dagen op deze camping. Onze verwachtingen van deze camping waren wel iets te hoog, helaas. Ontvangst aan de receptie: geweldig. Laetitia is een topper en doet er alles aan het je naar de zin te maken. Het sanitair is erg verouderd, soms kapot en meestal gewoon vies. Staanplaats prima, schitterend uitzicht!
Het winkeltje is goed uitgerust.
De activiteiten voor de kinderen waren enkel in het Frans, dus een nacht onder de sterren zat er niet in, en ook het boogschieten niet. Barpersoneel erg onaardig naar kinderen. 20 minuten wachten om een ijsje te bestellen en dan ook geen wisselgeld terugkrijgen (tot 3 keer toe bij onze jongste) getuigt van pure desinteresse. Het restaurant heeft een beperkte kaart, eten is beneden peil. Het zwembad was heerlijk, netjes en schoon.
Alles bij elkaar is het zeker geen 5*-camping.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Yelloh! Village Les Bois ...

met jonge kinderen, Juni 2013
"Mooie camping met prachtige uitzichten"vertalen
S.Hodzelmans
9,0

12-07-2013 Mooie terrassen camping met vriendelijk Engels sprekend personeel. Op divers plaatsen prachtige uitzichten. Mooie omgeving in de nabijheid van het kleine dorpje Bourdeaux en (speel)rivier, was wel nog erg koud. Op de camping worden diverse leuke activiteiten voor de toeristen georganiseerd. Denk aan kleine markt met locale ondernemers, bbq avond enz.
Leuke speeltuin voor de kids en leuke animatie, deze sprak helaas geen Nederlands. Mooie zwembaden en voldoende bedjes, helaas wat weinig schaduwplekken. Sanitairvoorzieningen zijn goed, groot en schoon. Worden 3x p.d. schoongemaakt en naar behoefte nog vaker. Betaalbaar en lekker restaurant met plekken om binnen en buiten te eten.
Al met al hebben we een leuke vakantie gehad.

met partner, Mei 2013
"Fantastische camping"vertalen
sjeveemet
9,0

14-05-2013 met acsi card hier terecht gekomen. zeer vriendelijk personeel (spreken ook goed engels). personeel doet veel moeite om camping in orde te houden. sanitair goed schoon, mooi zwembad, mooie fitness ruimte. voor kinderen genoeg te doen. wandelen omgeving prima. wifi tegen betaling op hele camping. perfekt bereik (12 euro voor 20 uur, vergeet niet uit te zetten als je stopt, dan stopt de tijd ook), 25 euro voor een week, maar dan beperking van 3 gb, en dat gaat hard met skype :). mooie omgeving voor te fietsen. uitzicht is vanaf camping spectaculair. overdekt zembad voo als het slecht weer is, sauna etc etc

met jonge kinderen, 2012
"Heerlijk genieten maar de loslopende hondjes...."vertalen
G.D.A.J. Voortman
8,0

26-08-2012 Wij hebben 3 weken in aug. op deze camping gestaan met eigen caravan. We hadden gevraagd om een grote plaats en een plaats met een beetje schaduw. Het laatste was helaas niet het geval maar (gratis) een soort prieel van de camping beschikbaar! De camping is steil waardoor je wel dagelijks meerdere keren moet klimmen voor alle voorzieningen. Wat wij een bezwaar vonden, de enige, zijn de niet aangelijnde honden. Hierdoor hondenpoep en ergenis vanwege de ongewenste bezoekjes. Na melding kwam er weinig tot geen verandering ondanks dat de eigenaresse wel eenmaal actie heeft ondernomen. Kwestie van een fatsoensnorm denken wij dan want niet iedereen houdt van deze viervoeters! Geluidsoverlast geen last gehad. Er werd veel georganiseerd (franstalig). Trampoline en luchtkussens leuk maar verder geen speelterrein voor kleintjes. Zwembad heerlijk, schoon sanitair, gevarieerde nationaliteiten!!

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Mooie ligging, maar zeker geen 5 sterren"vertalen
Lutgens
5,0

25-08-2012 Camping is gelegen in een mooie omgeving. Wij verbleven op een kampeerplaats met onze eigen caravan. De plekken zijn best ruim, maar er is nauwelijks schaduw. Het sanitair is oud en minimaal onderhouden. Het eten in het restaurant is goed, zeker de wekelijkse mosselavond is aan te bevelen. Het zwembad is mooi op het eerste oog, maar wordt slecht onderhouden en en er is nauwelijks schaduw. Het zwembad is ook zeer slecht onderhouden en er zijn weinig mogelijkheden om de zwemmen voor de echte kleintjes. Er is geen leuke speeltuin. Het winkeltje is prima en niet duur. Voor een paar dagen is deze camping prima, maar ik zou niemand aanbevelen om hier 2 weken te gaan staan.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Mooie omgeving, maar wat was dat zwembad koud."vertalen
Van der Molen
5,0

02-09-2012 Mooie camping, We stonden helemaal beneden. Met als voordeel dat je helemaal niets hoort van de animatie. Maar als nadeel dat het een hele klim is om boven bij het zwembad te komen. Meestal namen we dan ook maar de auto naar boven. Het zwembad is mooi, maar er in zwemmen is bijna niet te doen. Zo koud is het. We hadden gereserveerd voor drie weken, maar zijn naar twee weken weer verder getrokken. Voor ons geen tweede keer. Het is voor de kinderen toch wel belangrijk dat ze lekker kunnen zwemmen.

"Wat een leuke camping!"vertalen
yvonne
8,0

17-07-2012 Uiterst vriendelijk personeel !!
Prachtig uitzicht...plekje 20...niet geschikt voor kleine kinderen...staat op een terras wat gelijk afloopt..Wel veel geluids "overlast " tot een uur of 23-24 uur door het avondprogramma. Dus met kleine kinderen kun je beter op een andere plek staan.
Leuk zwembad!!! .En echt...de zwemshorts voor onze puberzoon mocht echt niet. Wat een extra...klein turks stoombad en sauna!
Heerlijke pizza's,niet te duur. Kindermenu voor 8 euro ( incl drinken en ijs)
Sanitair schoon en netjes.
Animatie is voor kinderen tot een jaar of 7..
2 grote springkussens en een trampoline.
Prachtige omgeving! Veel leuke authentieke kleine dorpjes..marktje op bijna loopafstand...donderdag-ochtend. Riviertje in de buurt waar het prachtig is ( richting Crest) op zo'n 7 km van de camping. Kleine watervalletjes en stroomversnellingen. Heerlijk om in te zwemmen en te vissen.
Al met al een erg leuke camping!
Een aanrader waar wij ook nog een keertje terugkomen!

"Camping met schitterend uitzicht,"vertalen
Bas Diepstraten
6,0

23-07-2012 Een schitterend gelegen camping met een mooi uitzicht. De camping bestaat uit een hoger en lager gelegen gedeelte en sommige plaatsen zijn daardoor met een (grotere) caravan lastig te bereiken. Het personeel is zeer vriendelijk en ga dan ook niet zelf moeilijk doen om de caravan op z'n plek te krijgen, maar vraag om hulp. Doen ze graag, netjes en zonder problemen krijgen ze elke caravan op (of bij vertrek van) de plek.
Het sanitair is redelijk, maar niet in verhouding tot de grootte van de camping. Het zwembad is schitterend en de kinderen hebben zich hier uitstekend vermaakt. Er is ook een restaurant; de kaart is goed, maar niet echt uitnodigend om te eten.
Al met al een leuke camping, maar het sanitair zou beter mogen

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?