Beoordelingen Camping Yelloh! Village Les Bois du Chatelas*****

24 november 2014

Yelloh! Village Les Bois du Chatelas*****
104 beoordelingen
Beoordelingen Camping Yelloh! Village Les Bois du Chatelas*****
Route de Dieulefit, F-26460, Bourdeaux (Drôme)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Les Bois du Chatelas***** in Bourdeaux (Drôme), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Les Bois du Chatelas***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Yelloh! Village Les Bois du Chatelas scoort een 8,1 uit 10, op basis van 104 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Les Bois du Chatelas***** in Bourdeaux (Drôme), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Les Bois du Chatelas*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Yelloh! Village Les Bois du Chatelas***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 67 vakantiefoto's van Camping Yelloh! Village Les Bois du Chatelas***** vinden. Je kunt 1 video van Camping Yelloh! Village Les Bois du Chatelas***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping Yelloh! Village Les Bois du Chatelas***** met andere accommodaties in Bourdeaux (Drôme).
Even geduld a.u.b.

7,6
7,1
6,9
6,7
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prachtige kampeerplekken met mooi uitzicht"vertalen
Ingrid
10,0
6,0

20-08-2014 Mooi en nette camping met prachtige vergezichten. Zwembad is redelijk. niet echt een gezellige eetgelegenheid, lijkt meer op een oude kantine met felle verlichting. afhaalmaaltijden zijn wel goed. gratis gebruik van fitness ruimte is fijn. vanaf de camping kun je een stukje GR route lopen naar het dorpje.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Superleuke camping!! Echte aanrader"vertalen
M. Snijders
10,0
9,0

06-08-2014 Wij waren met een vouwwagen met een bijzettentje. De plek hiervoor was groot genoeg en afgescheiden met bosjes en bomen. Het uitzicht was geweldig over de bergen.
De kinderen (2 - 11 jaar) hebben zich ook goed vermaakt. De animatie was alleen in het Frans. Dat was wel jammer. De speeltuinen waren heel divers en erg schoon en voor elk wat wils. Bij het sportveld kwam de jeugd na het eten samen, wat erg gezellig was.
Het zwembad binnen is klein en kan voor een dag best. Buiten was een verwarmd zwembad en een kleiner, koud bad. Ook was er een glijbaan en peuterbadje. Allemaal erg leuk en afwisselend.
Het personeel is erg vriendelijk en proberen in het Engels te communiceren.
Het sanitair werd 3x per dag schoon gemaakt. Er was muziek in het toiletgebouw tot 21.00u wat best prettig was.
's avonds was er regelmatig iets te doen voor volwassenen en ook voor de sportievelingen werden uitjes georganiseerd.
Als je wilt, hoef je de camping niet af.
Wij vonden deze camping een echte aanrader.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Veel te veel geld voor wat je krijgt"vertalen
john stevens
5,0

10-11-2014 Wij hadden sta caravan gehuurd voor 1700 euro voor 10 dagen. De bedden waren slecht, voor dit geld verwacht je een leuk terras maar er stond een picknick tafel leuk buiten zitten. De caravan stond heel erg laag zodat de kinderen niet alleen naar de plaza konden om bv een stokbroodje of iets anders te gaan halen het was gewoon gevaarlijk zo stijl was de terug weg. Er was op heel de camping maar 1 speeltuintje en dat was in de plaza dus daar konden ze weer niet zelf naar toe. Het zwembad was heel mooi aangelecht maar slecht onderhouden de tegels lagen schots en schuin. De badmeester was een tiran waar de kinderen als de dood voor waren. Dit was ons 4e yelow park de andere 3 waren echt super maar nu viel het gewoon tegen en dat is toch jammer als je er heel het jaar naar toe leeft en voor spaart.

De beste prijzen en last minutes voor Camping Yelloh! Village Les Bois...

Met oudere kinderen, Aug. 2013
"Leuke camping"vertalen
Jeanette
6,0

02-09-2013 Wij hebben een chalet gehuurd op deze camping. Camping ligt prachtig, chalets hebben mooi uitzicht; personeel is erg aardig en spreekt ook goed Engels. Paar keer meegedaan met aquafun en ook al is dit in het Frans, dit is goed te doen. Ook de wandeling in de omgeving die georganiseerd wordt vanuit de camping is de moeite waard. Twee keer in de week is er disco-avond die wat langer duurt maar wij hebben daar geen last van gehad. Er is wel hoogteverschil op de camping (terrassencamping) maar voor ons geen probleem. Binnenzwembad is beetje muf maar buitenbaden zijn prima. Veel ligbedjes bij het zwembad. Voor huurprijs had huisje iets netter afgewerkt mogen zijn, maar wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping.

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooie camping"vertalen
ineztimmer
6,0

17-08-2013 We hebben hier afgelopen zomer 2 weken gestaan op het speciale tentenveldje (nrs 280 en hoger). Mooie plek, veel schaduw. Camping ligt op berg, dus veel hoogteverschil (klimmen naar het zwembad en winkel!). Het sanitair is wat aan de krappe kant en wat verouderd. Er wordt drie keer per dag schoongemaakt, maar wat met de "franse slag". Persoonlijk mag het van mij schoner. Wel warme douches! Animatie is allemaal in het Frans, dus onze kinderen hadden er niets aan helaas. Zwembad is prima, voldoende ligbedjes. Het gedeelte met het pierenbadje bij de parasol is helaas niet afgesloten, het loopt over in het diepe, dat is wel jammer, want je moet er echt bij blijven. Verder prima camping, zeer vriendelijke en behulpzame receptionistes. Camping vind ik zeker een aanrader, alleen het sanitair vind ik toch een beetje een minpuntje.

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Absoluut geen 5 sterren waard"vertalen
Fam. van den Elshou...
5,0

18-07-2013 Net terug van 17 dagen op deze camping. Onze verwachtingen van deze camping waren wel iets te hoog, helaas. Ontvangst aan de receptie: geweldig. Laetitia is een topper en doet er alles aan het je naar de zin te maken. Het sanitair is erg verouderd, soms kapot en meestal gewoon vies. Staanplaats prima, schitterend uitzicht!
Het winkeltje is goed uitgerust.
De activiteiten voor de kinderen waren enkel in het Frans, dus een nacht onder de sterren zat er niet in, en ook het boogschieten niet. Barpersoneel erg onaardig naar kinderen. 20 minuten wachten om een ijsje te bestellen en dan ook geen wisselgeld terugkrijgen (tot 3 keer toe bij onze jongste) getuigt van pure desinteresse. Het restaurant heeft een beperkte kaart, eten is beneden peil. Het zwembad was heerlijk, netjes en schoon.
Alles bij elkaar is het zeker geen 5*-camping.

Met jonge kinderen, Juni 2013
"Mooie camping met prachtige uitzichten"vertalen
S.Hodzelmans
9,0

12-07-2013 Mooie terrassen camping met vriendelijk Engels sprekend personeel. Op divers plaatsen prachtige uitzichten. Mooie omgeving in de nabijheid van het kleine dorpje Bourdeaux en (speel)rivier, was wel nog erg koud. Op de camping worden diverse leuke activiteiten voor de toeristen georganiseerd. Denk aan kleine markt met locale ondernemers, bbq avond enz.
Leuke speeltuin voor de kids en leuke animatie, deze sprak helaas geen Nederlands. Mooie zwembaden en voldoende bedjes, helaas wat weinig schaduwplekken. Sanitairvoorzieningen zijn goed, groot en schoon. Worden 3x p.d. schoongemaakt en naar behoefte nog vaker. Betaalbaar en lekker restaurant met plekken om binnen en buiten te eten.
Al met al hebben we een leuke vakantie gehad.

Met partner, Mei 2013
"Fantastische camping"vertalen
sjeveemet
9,0

14-05-2013 met acsi card hier terecht gekomen. zeer vriendelijk personeel (spreken ook goed engels). personeel doet veel moeite om camping in orde te houden. sanitair goed schoon, mooi zwembad, mooie fitness ruimte. voor kinderen genoeg te doen. wandelen omgeving prima. wifi tegen betaling op hele camping. perfekt bereik (12 euro voor 20 uur, vergeet niet uit te zetten als je stopt, dan stopt de tijd ook), 25 euro voor een week, maar dan beperking van 3 gb, en dat gaat hard met skype :). mooie omgeving voor te fietsen. uitzicht is vanaf camping spectaculair. overdekt zembad voo als het slecht weer is, sauna etc etc

Met jonge kinderen, 2012
"Heerlijk genieten maar de loslopende hondjes...."vertalen
G.D.A.J. Voortman
8,0

26-08-2012 Wij hebben 3 weken in aug. op deze camping gestaan met eigen caravan. We hadden gevraagd om een grote plaats en een plaats met een beetje schaduw. Het laatste was helaas niet het geval maar (gratis) een soort prieel van de camping beschikbaar! De camping is steil waardoor je wel dagelijks meerdere keren moet klimmen voor alle voorzieningen. Wat wij een bezwaar vonden, de enige, zijn de niet aangelijnde honden. Hierdoor hondenpoep en ergenis vanwege de ongewenste bezoekjes. Na melding kwam er weinig tot geen verandering ondanks dat de eigenaresse wel eenmaal actie heeft ondernomen. Kwestie van een fatsoensnorm denken wij dan want niet iedereen houdt van deze viervoeters! Geluidsoverlast geen last gehad. Er werd veel georganiseerd (franstalig). Trampoline en luchtkussens leuk maar verder geen speelterrein voor kleintjes. Zwembad heerlijk, schoon sanitair, gevarieerde nationaliteiten!!

Met jonge kinderen, Aug. 2012
"Mooie ligging, maar zeker geen 5 sterren"vertalen
Lutgens
5,0

25-08-2012 Camping is gelegen in een mooie omgeving. Wij verbleven op een kampeerplaats met onze eigen caravan. De plekken zijn best ruim, maar er is nauwelijks schaduw. Het sanitair is oud en minimaal onderhouden. Het eten in het restaurant is goed, zeker de wekelijkse mosselavond is aan te bevelen. Het zwembad is mooi op het eerste oog, maar wordt slecht onderhouden en en er is nauwelijks schaduw. Het zwembad is ook zeer slecht onderhouden en er zijn weinig mogelijkheden om de zwemmen voor de echte kleintjes. Er is geen leuke speeltuin. Het winkeltje is prima en niet duur. Voor een paar dagen is deze camping prima, maar ik zou niemand aanbevelen om hier 2 weken te gaan staan.

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?