9,2

Uitstekend

10 reviews over Camping Municipal Le Cap des Tortelles in het Nederlands

Heerlijk

Nicolaas, 13-8-2017

In het dorp, vriendelijke gastheer, leuke gemoedelijke camping. Schoon en gezellig...
Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk!

Liesbeth, 13-8-2017

Gemoedelijke sfeer, rust, vriendelijke mensen, in het dorp, dus alles op (kleine) loopafstand. Gemeentezwembad ligt er vlakbij, voor een heel klein bedragje mag je er de hele dag in (en uit en weer terug). Riviertje achter de camping is heel geschikt om te pootjebaden en te spelen, en dit jaar zeker ook om even af te koelen. Op de camping eenvoudige lekkere maaltijd (vers met lokale producten) te krijgen, ook om mee te nemen.

Sanitair is goed schoon

Nadeel, wifi is alleen goed te ontvangen bij de receptie, en valt soms even weg.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fijne,rustige camping

Saskia Emmers, 4-8-2017

Camping is ideaal om te rust te komen, de kids hebben hun erg goed geamuseerd, zwembad ligt vlakbij, prijs ,€1.50 voor kids.

Het sanitair is zeer proper.

Gereisd familie in augustus 2017

Heerlijk en gezellig

Liesbeth en Nico, 7-8-2015

Nu voor het 8e jaar op rij weer terug op deze camping. Hier is het voor ons beiden heerlijk, goed uitrusten, gezellig. We voelen ons er thuis. Genieten van de rivier , het eten, het dorp en de bewoners. En dit jaar voor ons ook de wifi. Dank je wel, Cedric, voor je goede zorgen, je gastvrijheid. We hopen een volgende vakantie er weer te kunnen zijn.
Gereisd met partner in juli 2015

Een stukje paradijs in de "Drome".

Bob Wierenga, 16-7-2015

Camping le gap des tortelles is een camping waar je helemmal tot rust komt. De eigenaar, Cedric, is super vriendelijk en heeft alle tijd voor u om uw verblijf tot een supervakantie te maken. Een magnifieke omgeving met supermogelijkheden om te wandelen en te fietsen!

Het sanitair wordt geweldig schoon gehouden!!

We waren hier nu voor het 5e jaar en het is elke keer als "thuiskomen"!

Gereisd met partner in juni 2015

Fantastische ligging

C. Landsmeer, 13-7-2014

Enkel de staat van het sanitair is iets op aan temerken. In de 3 dagen dat wij hier waren, is er maar 1 keer schoongemaakt, en dat terwijl ik in een aandere recensie las, dat de eigenaar het sanitair 3 maal daags schoonmaakt.

Dat zal dan in het hoofdseizien zijn, misschien? Ook was het drie dagen zoeken voordat ik een wastafel of douche vond met lauw water. Een hete douche op koude dagen was er dus niet bij.

Voor de rest sluiten wij ons aan bij alle positieve opmerkingen. De snackbar is fantastisch! Het riviertje is inderdaad een heerlijk verfissend bubbelbad als het warm is en alle faciliteiten in het dorp zijn aanwezig en dichtbij, inclusief een hele goede kapsalon!

Gereisd met partner in juli 2014

Fijne plek!

Mariëtte Melissen, 11-8-2012

Heerlijke tijd gehad op kleine camping 'le Cap des Tortelles' met prachtig uitzicht op de bergen. De vriendelijke campingbaas loopt de hele dag op de camping en maakt meermalen per dag het sanitair schoon. Als de camping vol is zijn de douches 's avonds niet meer warm. Een bijzonder klein en knus terras onder de plataan waar kok Jérome heerlijk voor je kookt. Elke dag een nieuw menu: voorgerecht en hoofdgerecht voor slechts 13 euro (zomer 2012) met een vriendelijke bediening waardoor je je echt verwend voelt. Naast de camping loopt een riviertje om heerlijk te spelen of je in een jacuzzi te wanen.

De camping ligt naast het openbare zwembad en het dorpje Bourdeaux waar je de dagelijkse boodschappen haalt. Ook de winkeliers zijn vriendelijk en zelfs zij maken graag een praatje.

De omgeving is er prachtig voor wie van bergen, wandelen en/of fietsen houdt.

Gereisd met partner in januari 2012

Vriendelijk en leuk gelegen

Stefan van Dijk, 11-8-2010

Deze camping ligt op ca 300 meter van het dorpje. In het dorpje zijn winkels en enkele eetgelegenheden. Camping is overzichtelijk, maar erg kleine kinderen kunnen op verschillende plaatsen van de camping af. Voor iets oudere kinderen (4+)is het prima, ze spelen veel bij de rivier en kunnen zwemmen in naastgelegen gemeentebad.

Beheerders zijn erg vriendelijk en behulpzaam (wel Frans spreken!). Goede sfeer.

Gereisd familie in juli 2010

fijne camping

elly huijbregts, 10-1-2009

voel me thuis op deze camping en in dit dorp

alleen en met partner

een hele fijne tijd

gehad

Gereisd met partner in januari 2009

Mooie omgeving

Judith, 11-7-2008

Leuke camping, prachtig riviertje vlakbij!

De wc's zijn minder, maar de douches zijn wel weer fijn.

De campingeigenaren zie je weinig.

Mooi stadje en een ruïne boven de stad op ongeveer 2 km afstand van de camping.

Mooie omgeving!

Zwembad moet je voor betalen, maar een tienbadenkaart is te doen.

Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Le Cap des Tortelles in Bourdeaux (Drôme), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Le Cap des Tortelles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal Le Cap des Tortelles scoort een 9.23 uit 10 op basis van 10 reviews.