Camping Les Cigales ***

7,3

2 reviews over Camping Les Cigales in het Nederlands

Plussen en minnen

inge, 17-2-2013

De camping is ruim opgezet, erg grote plekken.

Zwembad is schoon en ook na het avond eten nog even open, wat wij wel erg lekker vonden.

Bij de receptie kun je brood halen. Ook is er voor een barretje waar je van alles aan eten kan halen.

Het personeel is in de meeste gevallen erg welwillend en doen hun best je te begrijpen en te helpen.

De honden moeten aangelijnd, behalve het hondje van de baas..??

Wat als gevolg had dat deze keffer tot 2 x toe vlak voor onze tent zn grote behoefte deed. Dit hebben wij gezegd maar werd genegeerd.

Ondanks de poep hebben wij hier een heerlijke vakantie gehad in een ontzettend mooie omgeving!

Gereisd met partner in januari 2013

fijne camping

Marja, 11-8-2010

Les Cigales is een hele fijne rustige camping. De beheerders zijn erg vriendelijk.

Niet iedereen spreekt Engels, maar ze doen echt hun uiterste best om je te begrijpen, wat ook altijd lukt.

Er is een zwembad, een speeltuin voor de kinderen, cortom voor mijn gezin (met 3 kleine meisjes was het prima).

Op de camping kun je brood halen en fruit. Verder kun je pizza en andere etenswaren bestellen.

De plekken zijn erg groot en hebben allemaal wel een beschut plekje, zodat je niet de hele dag in de zon hoeft te zitten. (mag/kan wel)

De douches zijnnetjes, niet luxe, maar wel schoon.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cigales in Berrias (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cigales zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Cigales scoort een 7.29 uit 10 op basis van 16 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: