8,3

209 reviews over Camping Les 3 Lacs in het Nederlands

Fantastische vakantie

Familie Linders, 17-8-2017

Een echte familiecamping, gerund door een enthousiast gezin! Kleinschalige camping, maar wel met alle voorzieningen: animatie (ook in het nederlands), zwembad, glijbanen, speeltuin, sportveld, verse broodjes in de ochtend en een bar/restaurant. Naast de camping stroomt een riviertje waar heerlijk in gespeeld en gevist kan worden (is afgeschermd met een hek zodat kinderen er niet zomaar heen kunnen). In de omgeving is genoeg te zien/ te doen: Chambery, Saint-Genix (speurtocht voor kinderen door het stadje), watervallen, Chartreuse gebergte, grotten (Saint-Christophe en La Balme). Grote supermarkten op 5 minuten rijden.

Wij zijn er dit jaar voor de 2 keer geweest en hebben ons geen moment verveeld.

Gereisd familie in augustus 2017

Fantastische camping voor jonge kinderen

Judith Evertse, 16-8-2017

We zijn net teruggekomen van twee weken durend verblijf op deze camping, en wederom is dit zeer goed bevallen. Onze kinderen hebben het hier geweldig naar hun zin en kunnen hun eigen gang gaan, omdat het een relatief kleine en overzichtelijke camping is. Door de grote betrokkenheid van de eigenaren heerst er een gemoedelijke, zeer relaxte sfeer. De rivier is een extra pluspunt: kinderen kunnen hier naar hartenlust rommelen en dammen bouwen! Elke dag vers, lekker stokbrood, zeker ook na 8 uur verkrijgbaar (weten we uit ervaring)!! De service en prijs-kwaliteitverhouding in het restaurant kan inderdaad beter.

Hier moet je zijn!

Joep Keijzer, 16-8-2017

Eigenaren en team erg betrokken bij het wel en wee van hun gasten

Met eigenaresse rondje gelopen, er is ruimte op het terrein om te groeien maar is (door eigenaar) bewuste keuze om dit niet te doen. Ze willen graag het contact met de gast behouden.

Ontzettend veel georganiseerd voor iedereen, kampvuur lasergamen spelletjes tijdens de regen etc!

Sommige punten op het terrein kan voor de lange termijn beter aangepakt worden maar als je een spoedje hebt staan ze binnen 15 minuten terplekke om je te helpen (om bv de gaskraan open te draaien die je zoontje dichtgedaan had 😂)

Ook gezien dat bij harde regen mensen in nood kosteloos een huisje kregen om een nieuwe tent te kopen en spullen te drogen!!

Wij hadden een mobile Home van touroperator geboekt, alles zat erop en eraan alleen een overdekte veranda misten we.

Deze hoorde achteraf niet bij het type wat we geboekt hadden.

Beekje gaaf! Zwembad gaaf! Speeltuin gaaf! Camping gaaf!

Vooral de mix van huisjes en trekkkersplaatsen door elkaar levert een leuke sfeer op de camping.

Sanitair en restaurant heb ik geen oordeel over omdat ik niet gebruikt heb.

Valerie en Etienne, BEDANKT!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Les 3 Lacs**** bij :

Erg leuke en mooie kleinschalige camping

Wout koopman, 14-8-2017

Ieder zijn eigen natuurlijk, daar is zoover voor, maar om een camping tot de grond af te kraken op zoover omdat het niet aan uw wensen voldoet is wel erg kort door de bocht. Is een geweldige kindercamping. Lekker overzichtelijk, hele vriendelijke eigenaars, gemoedelijke sfeer. Kortom niet doorrijden maar lekker genieten!
      Gereisd familie in januari 2017

Super leuke camping voor kinderen

Stefan, 12-8-2017

Het is maar wat een persoon wenst en eist, maar zoals de vorige recensie hebben wij het niet ervaren. Toilet was voor Franse begrippen prima, zwembad echt top (ondanks de harde vloer, brood was ook om half 10 nog te halen!!! Restaurant is inderdaad aan verbetering toe en zeker met de prijzen. Rivier was leuk en nog een Forel en grote kopvoorn gevangen!! Zeker een leuke camping om naar toe te gaan, waar de kinderen veel plezier beleven...

Waardeloos! Grote vergissing.

Matthijn, 12-8-2017

Slechte staat sanitair waardoor ook niet schoon te houden. Koude douche. Wat op de kaart staat hebben ze niet. Geen ijsco's, bier niet in de koeling, geen ham voor een pizza. Bestelling duurt 1h15mn! Nauwelijks eetbaar trouwens zelfs afgezet tegen campingkwaliteit. Toiletpapier buiten je wc-hokje. Om brood te hebben moet je voor 8uur bij de receptie zijn of het is op. Bestellen kan niet. Geen slippers bij zwembad maar de vloer is niet te belopen met blote voeten. Kortom; voorbij rijden, en hard.
      Accommodatie-eigenaar

Goedemiddag,

Wij vinden het jammer om te horen dat u geen leuke vakantie heeft gehad op onze camping. We hadden dit graag van u gehoord tijdens uw vakantie zodat wij er iets aan hadden kunnen doen om het verblijf voor u aangenamer te maken. Allicht hadden we er dan met zijn allen uit kunnen komen.

Wij maken de toiletgebouwen drie keer per dag schoon en in het geval van een 'ongelukje' wordt er zo snel mogelijk opnieuw schoongemaakt. Het is een keuze van ons geweest om het toiletpapier buiten de hokjes te hangen om te voorkomen dat het papier overal op de grond terecht komt.

Betreffende het restaurant hadden wij een klein probleem in de bezetting waardoor het inderdaad langer duurde dan gewenst; maar wij doen hard ons best om dit te verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Christian en Valerie

Heerlijke vakantie!

Anema, 2-8-2017

Wij hebben 2 weken vertoefd op de camping, op plek 4. Prachtig ruime plek voor onze vouwwagen. We hadden alles dichtbij voor onze bijna 4jarige, die zijn weg dus makkelijk kon vinden waar hij moest zijn. De oudste van 10 heeft zich prima vermaakt in het zwembad en bij het riviertje. Animatie hebben we weinig gebruik van gemaakt. Was naar onze ervaring wel minder dan andere campingkids animatie maar zoals gezegd, weinig behoefte aangehad door onze kinderen. Al was het lasergamen wel de max natuurlijk!

Verder alles netjes onderhouden, warm water, meerdere malen per dag schoongemaakt, altijd netjes begroet door medewerkers. En als er wel iets was, en je maakte een melding werd er direct werk van gemaakt.

Eigenaresse is vriendelijk is altijd aanwezig. Altijd aanspreekbaar! Fijn! En kom je er niet uit met je Frans dan staat Joyce daar. ;) Grotten zijn een aanrader, marktje van Novalaise ook. Aigibellette meer is prachtig evenals rodelen bij Semnoz.

Als enig negatief punt, is de bediening van de bar/restaurant een verbeterpunt.

Gereisd familie in juli 2017

Top aanrader met fantastische gezellige sfeer.

Fam. Bonneux, 24-7-2017

Heel schaduwrijke mooie camping met rustige staanplaatsen. Alles heel goed onderhouden. Leuke (zelfs Nederlandse) animatie voor de kinderen. Onze 2 jongens van bijna 6 en 8 hebben er veel geknutseld 's morgens en heel veel gedanst. Zelfs aan het zwembad, op een fuifje met ouders en aan een kampvuur in het bos. Ook trampolines, pingpongtafels, tafelvoetbal, houten volksspelletjes, voetbal/basketbalterein,... echt fantastisch. Naast onze stacarvan ook campeerplaatsen. Wat echt gezellig is. Onze kinderen hebben er zo snel vriendjes gemaakt. Vooral door de zeer vriendelijke familie die het uitbaat straalt alles een heel toffe gemoedelijke sfeer uit. Beperkt aanbod in restaurant, vooral snacks zoals pizza en hamburger. Maar centrum en supermarkt met auto vlakbij. Vlakbij rivier, die met poortje afgesloten is voor kinderen. Leuk verwarmd zwembad en enkel glijbanen in apart bad. Op een kwartiertje rijden van het prachtige Lac d'Aigubelette. Veel leuke uitstapjes en wandelingen gedaan. Echt een aanrader!!
      Gereisd familie in juli 2017

Kleineschalige, mooie en kindvriendelijke camping

Fam. Bruinink, 24-7-2017

Wij hebben twee weken doorgebracht in een mobile home op deze camping. Mooie, schaduwrijke, rustige plaats op de camping. Kinderen (2 en 4 jaar) hebben zich prima vermaakt in de speeltuin, op trampolines en in het zwembad. 's Ochtends was er animatie voor de kleinste kinderen en 's middags ook een aantal activiteiten voor de iets oudere kinderen. Elke avond mini-disco. 's Avonds was er ook gelegenheid om mee te doen aan een activiteit meer gericht op volwassenen. Animatie in zowel frans als nederlands/vlaams. Franse animatrice doet erg haar best om ook nederlandse woorden te leren. Het zwembad, bestaande uit 3 baden is erg schoon, voldoende ligbedden en parasols. IJswinkeltje bij het zwembad. Twee keer eten (pizza en hamburger) afgehaald bij het restaurant op de camping, en dit was redelijk goed. De sfeer bij het restaurant zou iets verbeterd kunnen worden. In de omgeving is ook veel te doen bij bijvoorbeeld de meren, maar ook om te bezichtigen. Wandelen of fietsen is een aanrader in deze omgeving. Fietsen gehuurd bij Lac d'aiguebelette, met buggy voor kinderen. Goede fietsen en leuke route om het meer gefietst. Op 10 min rijden een winkelcentrum, met verschillende supermarkten en nu ook een Action. Receptiepersoneel ook erg vriendelijk en behulpzaam.
      Accommodatie-eigenaar
      Via deze weg willen wij iedereen bedanken die de tijd heeft genomen om een review achter te laten over onze camping. Wij stellen dit zeer op prijs! Wij gebruiken uw terugkoppelingen zo veel mogelijk aan te pakken en op deze manier de camping hopelijk nog beter te maken. Bedankt voor het verblijven op onze camping en hopelijk tot volgend jaar!

Erg leuke camping voor kinderen tot een jaar of 10

chantal, 23-7-2017

Kleine camping, maar voorzien van alles wat kinderen tot een jaar of 10 nodig hebben. Heerlijk zwembad (goede watertemperatuur en lekkere ligbedjes) en leuke animatie. Zeer vriendelijke en enthousiaste camping eigenaren.

Enige minpunt is de bar/het restaurant. Openingstijden zijn onduidelijk. Soms 's middags wel open en soms niet. Twee keer wat gegeten in het restaurant en beide keren was mijn eerste keus niet te verkrijgen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Les 3 Lacs**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les 3 Lacs in Belmont Tramonet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les 3 Lacs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les 3 Lacs scoort een 8.26 uit 10 op basis van 222 reviews.