Hotel Carlina ***

Carlina

• Ligging t.o.v. pistes10,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Carlina bij:

2 reviews over Hotel Carlina in het Nederlands

Alleen de ligging is geweldig.

Claudia, 29-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

De ligging van dit hotel is geweldig. Vanuit de skikelder slechts enkele meters tot aan de piste. Verder is het hotel goed, maar zeker niet uitstekend. Tijdens ons verblijf was de sauna buiten gebruik. Het welness gedeelte is erg klein, evenals het zwembad en niet al te schoon. Het eten was goed. Het personeel vonden we gemiddeld (niet erg vriendelijk en spraken nauwelijks Engels). Het hotel is behoorlijk prijzig en heeft onze verwachtingen niet waargemaakt.
Gereisd met partner in maart 2009

perfect

maes jan, 26-7-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

hebben er niet gelogeerd maar wel elke middag gegeten.elke dag lekkere plat du jour alsook lekker aan de kaart.de patron elke dag aanwezig.veel personeel van het jaar ervoor.zeker een aanrader.wel duurder dan de mercure,maar nog een klasse hoger.
Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carlina in Belle Plagne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carlina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Carlina scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.