Bed and Breakfast Au Moulin d'Antan

Bed and Breakfast Au Moulin d'Antan
Au Moulin d'Antan
9,5

36 reviews over Bed and Breakfast Au Moulin d'Antan in het Nederlands

Fantastische gîte op een geweldige plek.

Johan & Joan, 22-9-2017

In één woord fantastisch. Wij verbleven in de gîte Hirondelle, heel knus, van alle gemakken voorzien met heerlijke bedden.

We hebben genoten van de rust, de natuur, het mooie terrein en van de gastvrijheid van Margot en Reint.

Een aanbeveling.

Gereisd met partner in september 2017

Een droom in de drome!

Joep en Andrea, 20-9-2017

Fantastisch adres voor rustzoekers die toch van goed gezelschap houden en bourgondisch eten!! Margot is een topkok. Gastvrij ontvangst door Reint en we verbleven in goed ( zeer gezellig hik oeps..) gezelschap. Heerlijke plek in de natuur. Mooi zwembad, een ydillische plek om terug te keren. Schone kamers, goede bedden. Gewoon voor ons perfect.
Gereisd met partner in augustus 2017

rustig en mooie omgeving

michel en martine, 31-8-2017

We hebben een zalige tijd beleefd bij Margot en Reint .

De B&B is goed verzorgd .Het ontbijt was lekker .De kamer was proper. Het eten van Margot was heerlijk .Ook de andere gasten waren super we hebben tot laat genoten.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk plekje

T. van der Meij, 18-8-2017

Als je tot rust wilt komen is dit een heerlijke plek zonder kinderlawaai. Ontbijt goed verzorgd, de eigenaren bieden elke dag diverse opties aan voor uitstapjes/wandelingen. Prachtige natuur!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Ideale plek voor een rustige vakantie.

Beels, 3-8-2017

Heel rustig gelegen b&b, mooie natuur. Ideale plek voor rustzoekers en natuurliefhebbers en ook voor wandelaars.

Margot en Reint doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Veel tips voor wandelingen en uitstapjes.

3x per week kan je genieten van lekker eten.

Wij hebben alvast genoten!

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk verblijf in een prachtige omgeving

A. Wever, 1-8-2017

Zeer rustgevend verblijf en veel mogelijkheden om in de omgeving te wandelen of per auto uitstapjes te maken. Echt vakantiegevoel.

De Nederlandse eigenaren, Reint en Margot, zijn perfecte gastheer en gastvrouw, en niets is hen te veel om je verblijf zo prettig mogelijk te maken.

Prima ontbijt en 3x per week een geanimeerde en goed verzorgde table d'hôte.

Perfecte B&B

J Bausch, 30-7-2017

Een rustige aangename vakantie kunt u hier houden.

Zonder kleine kinderen.

In en prachtige omgeving

Wij hebben deze B&B al enkele jaren geleden ontdekten komen met plezier hier weer terug

Gereisd met partner in juli 2017

Een fantastische omgeving en heerlijk verblijf.

Yvonne Brokaar, 11-7-2017

Alles was goed verzorgd, de kamer schoon, lekker slapen door goede bedden, prachtige omgeving, heerlijk eten en de oprechte aandacht van Reint en Margot, de eigenaren van Au Moulin D'antan, maakt dat de vakantie ook 100% vakantie is.
Gereisd met partner in juni 2017

Rust met aangename verrassingen, top plezier.

Loes en Arjen van de Nadort, 4-7-2017

Gastheerschap staat hier met hoofdletters geschreven. Koele en aangename kamers voorzien van goed sanitair dat hier optimaal werkt. Technisch is hier aan alles gewerkt dat alles goed functioneert en je nergens aan kunt storen.

Uitstekend wandelgebied en veel goede info van de eigenaren.

Warme herinneringen hebben wij aan ons verblijf en de mensen.

Fantastisch, ultieme vakantiegevoel

Dick en Thea Wisselink, 28-6-2017

Voor de 3e keer te gast bij Margot en Reint en dat is voor ons echt een uitzondering. Maar de gastvrije Margot en Reint, hun prachtige accommodatie op deze geweldige plek maken dat wij graag een uitzondering maken. Ook dit jaar weer genoten van hun gastvrijheid, de heerlijke maaltijden, de prachtige omgeving. De wandelingen en daarna heerlijk uitrusten bij het zwembad en de rust geven ons het ultieme vakantie gevoel. Wij hebben weer genoten!
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Au Moulin d'Antan in Beaumont-en-Diois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Au Moulin d'Antan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Au Moulin d'Antan scoort een 9.49 uit 10 op basis van 36 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: