Camping Capfun Le Merle Roux ****

Capfun Le Merle Roux
7,4

29 tips over Capfun Le Merle Roux

Hilda & Jurgen, 30-10-2014
Enorm veel mooie tripjes mogelijk bijv. dieper de Ardeche in (Ruoms, Balazuc, etc..) of naar de Drome (mooie strandjes aan rivier). Een van de sterke punten van deze locatie is dat je er precies tussen in zit. Overigens ook maar heel klein stukje rijden vanaf Route du Soleil.
Wassercordt, 23-9-2014
Kom je met de caravan, ga dan eerst kijken of de plaats qua hoogte en toerit bereikbaar is met uw combinatie! U zou niet de eerste zijn die de plek niet bereikt.
svissers, 18-8-2014
Leuk met kleine kinderen zijn de krokodillenfarm en de treinrit via Train Ardèche. Boodschappen doe je prima bij Lidl en Hyper U. Tussen beide ligt een bakker die heerlijk brood heeft. Je kunt daar ook voordelig tanken.

Mirella, 17-8-2014

Vernieuw het sanitair op de hoge etage's.

Vriendelijker personeel (vrouw) bij de receptie.

De bedjes bij het zwembad zijn echt heeeeeel vies, deze kunnen een schoonmaak beurt gebruiken, Schimmel zit erop.

Plaats een speeltuin op het hoger niveau.

Jolanda, 13-8-2014
    Probeer in het bovenste gedeelte een staanplek te reserveren super mooi uitzicht.
    Jolanda_Spr, 31-7-2014
    Als je wilt eten, voortijdig reserveren. Ook bij aankomst camping. Niet bij de receptie maar bij het restaurant zelf.

Jacob, 27-7-2014
    Eten op de camping is super.
    Peet, 27-5-2014
    Zwembad en glijbanen: Er zijn dit seizoen 2 nieuwe (spectaculaire) glijbanen geplaatst. Daarnaast hebben de 3 zwembaden een “facelift” gekregen met mooie houten vlonders en is 1 van de zwembaden continue verwarmd op 24 graden. Verder is er toiletpapier in de toiletgebouwen. Er zijn afgelopen winter veel houten huisjes/stacaravans bijgeplaatst. Voor de "last minuters" onder ons; er zijn nog huisjes vrij. Het ziet er allemaal echt top uit. Wij hebben het super naar onze zin gehad.
    Fred, 23-4-2014
    Wij komen altijd in het voor en naseizoen, dan is het lekker rustig en niet zo heel erg warm.
    Marcel, 22-9-2013
    Nog even geduld en dan is de camping een topcamping, volgend jaar zou het zwembad klaar zijn met een paar mooie glijbanen.

Onze bezoekers bekeken ook: