8,2

5 reviews over Camping La Chareyrasse in het Nederlands

I. Schouten, 30-7-2007

Wij zijn dit jaar weer naar La Chareyrasse geweest. Geweldige camping, met een leuk zwembad en het ligt natuurlijk aan de rivier de Ardeche. Voor de kinderen is het geweldig. Er worden leuke dingen georganiseerd. Jammer dat de eigenaren ermee gaan stoppen.
Gereisd anders in juli 2007

J. Brus, 17-8-2006

Gezellige drukke familiecamping in de directe omgeving van het stadje Aubenas. Gunstige ligging om het Ardeche-gebied te bezoeken. Veel plaatsen met schaduw. Op hele drukke momenten ( begin augustus) schoot het schoonmaken van het sanitair er bij in. Het water voor het afwassen was zelden warm genoeg. Zeker voor kinderen een leuke camping.
Gereisd met partner in augustus 2006

Cherza Hover, 24-7-2006

ik ben dit jaar voor de vierde keer op deze camping geweest.

ik ken gerlise hofman daarom ook erg goed.

we zien eigenlijk elk jaar onze vakantie vrienden weer terug en dat is echt het leuke aan deze camping vind ik.

er worden leuke dingen geoorganiseert voor kinderen en verder is er altijd wel iets te doen

Gereisd anders in juli 2006

Arne Eertink, 2-7-2006

Ik ben er ook al vaak geweest en ik sluit me volledig bij gelise hofman aan, super gezellig en ik heb me nog nooit verveeld.
Gereisd met vrienden in juli 2006

gerlise hofman, 26-6-2006

ik kom er al mijn hele leven en het is een super camping. ze zijn heel aardig en gastvrij op de camping. er is genoeg te doen en er is altijd een nederlands meisje/jongen die dingen organiseert meestal zijn ze van DD een avtiviteitenorganisatie. deze camping is echt het proberen waard
    Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chareyrasse in Aubenas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chareyrasse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Chareyrasse scoort een 8.19 uit 10 op basis van 8 reviews.