Uitstekend

49 reviews over Camping Le Vaugrais in het Nederlands

Geweldig! Een aanrader

Yolanda, 23-8-2017

Enorm vriendelijke ontvangst (niet tussen 12 en 14uur arriveren!), goed onderhouden, kleine en gezellige camping.

Sanitair werd meerdere keren per dag schoon gemaakt, het zwembad ook dagelijks.

De eiegenaren zijn ontzettend aardig en doen hun uiterste best om vanallles voor iedereen te organiseren.

In de ochtend wakker worden met de zon die vanachter de grand Colombier opkomt. Ik kon er geen genoeg van krijgen.

In de omgeving veel te doen. Soms dichtbij, maar we zijn ook naar Annecy geweest. Ca een uur rijden maar zeer de moeite waard.

Gereisd familie in augustus 2017

Prima camping!

Rene Otter, 21-8-2016

We zijn hier begin augustus 2 weken geweest. Het is een leuke camping voor gezinnen met kleine kinderen t/m 8 jaar. De uitbaters zijn uiterst vriendelijk en zijn hard werkende mensen. Echt complimenten! De staanplaatsen zijn groot en zijn verschillend qua zon/schaduw. Plek 11 en 12 zijn aanraders( 110m2). De douches zijn wat gedateerd, maar zijn schoon en heerlijk! We vonden alleen dat er te weinig toiletten/douches waren in verhouding tot het aantal mensen wat er stond. Dat geldt hetzelfde voor het zwembad. Dit is toch te klein voor deze mooie camping. Voor de rest een dikke 8!
Gereisd familie in augustus 2016

Gezellige kleine camping met alle faciliteiten

Jurgen Uyttendaele, 18-8-2016

De eigenaars zijn ontzettend vriendelijk en doen alles zelf. Het lijkt daarom wat amateuristisch maar het is verschrikkelijk charmant (bvb jeu de boulestornooi,muziekquiz, fakkeltocht voor kinderen,
Gereisd familie in augustus 2016

vooral het sanitair was een echte afknapper

an, 18-8-2016

op basis van de reviews leek dit een topcamping, maar dat vonden wij persoonlijk niet.

De campeerplekken zijn ofwel in de volle zon, ofwel bijna helemaal in de schaduw. Wij zaten langs de rivier, die je enkel kan horen maar niet kan zien of erbij kan (jammer) vanaf je plekje. Er is maar één echte toegang tot de rivier achteraan aan de camping.

De eigenaars zijn vriendelijk,hun tips voor uitstapjes waren niet altijd toppie.

Erg klein zwembad, dat snel overvol zat.

Grootste afknapper vonden wij persoonlijk het sanitair. Naast verouderd, vooral ook veel te weinig (sochtends aanschuiven voor naar de wc te gaan is weinig aangenaam), ook voor te douchen hebben we (vooral bij de vrouwen) vaak moeten aanschuiven.

In de buurt kan je wel het een en ander doen, maar persoonlijk vinden wij de camping in abrets (op 60km hiervan) een veel beter alternatief (le coin tranquille).

Gezellige vooral Nederlandse gezinscamping

Nante, 12-8-2016

Even schrikken in het begin van de hoeveelheid Nederlandse gezinnetjes. Voordeel is dat je kind ook meteen aansluiting vindt! Camping wordt goed onderhouden door het Franse echtpaar. Ze zijn zeer hulpvaardig en zorgen voor een goede sfeer. Schoon en voldoende sanitair en 's ochtends vers gebakken brood. Ruime plekken.

Vanaf de camping kun je een aantal mooie wandeltochten maken en ook binnen 30 minuten rij-afstand zijn er ruim voldoende mooie plekken om te bezichtigen.

Marjan Pijpers, 9-8-2016

Kleine maar zeer fijne camping. Grote plaatsen en goed onderhouden.

Sanitair schoon.

Eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in juni 2016

Super plek voor gezinnen met jonge kinderen

Ilse Campignon, 31-7-2016

Het is een kleine camping (48 plekken) in een gebied waar het niet super toeristisch nog is. De natuur in de omgeving is geweldig. Veel mooie watervallen! Eetgelegenheden zijn wat lastiger te vinden. Veel Nederlandse gasten. Het sanitair is wat verouderd, maar schoon. De douches zijn super.

Alles is kosteloos te leen, jeux de boules, tafeltennis, tafelvoetbal. En is leuke animatie, kleinschalig: knutselen, zeskamp etc.

Echt een super!

MartijnMartineAmelleJanne, 31-7-2016

Mooi overzichtelijke camping. Sanitair is wat verouderd maar echt elk moment van de dag schoon. Rivier is erg leuk om in te poedelen. Piere en Helene doen er alles aan om het iedereen naar het zin te maken. Wat energie hebben die mensen...alles wordt gedaan met oprechte glimlach.

De omgeving is prachtig, veel te zien en te doen. Wij waren na 2 weken nog niet uit gekeken en zullen zeker nog een keer terug komen.

Toen wij er waren, waren er veel kinderen van verschillende leeftijden en ook veel Nederlandse kinderen.

Gereisd familie in juli 2016

Geweldig!! Klein maar fijn kamperen!!

Simone, 20-7-2016

De camping ligt super, aan het eind van het dorp tussen de tarwevelden en riviertje bij de bossen langs. Camping heeft 48 plaatsen, hierdoor een gezellige en gemoedelijke sfeer op de camping. Sanitair is wat verouderd, maar goed schoon en douches heerlijk. De eigenaren zijn ook super vriendelijke en enthousiast, spreken gelukkig ook Engels, toch handig als je frans was gebrekkig is :-). Zwembad heerlijk vertoeven voor een duik, wifi is prima, zowel gratis of tegen betaling af te nemen. Net even van de camping is een klein kiezelstrandje waar ons hondje heerlijk de verkoeling op kon zoeken. Je ligt mooi aan de voet van de Grande Colombier, dus een perfecte uitdaging voor fietsers en wandelaar, bij wolkenvrije dag kan je heel mooi de Mont Blanc zien liggen. De plekken zijn verschillend, langs het riviertje de plekken met de meeste schaduw (hier is de zon na 18.00 uur niet meer op de plek, plek 30 tenminste) en langs het tarweveld de plekken in de zon en daar heb je dan ook de langste avondzon. Wij komen zeker weer terug naar de camping.
Gereisd met partner in juli 2016

Op reis naar het Zuiden en terug langs Artemare

Elly en Eef van der Stel, 30-6-2016

Je moet even de moeite nemen om van de route te gaan. Ca 10 km.
Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Vaugrais in Artemare, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Vaugrais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Vaugrais scoort een 8.98 uit 10 op basis van 63 reviews.